Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защо решихте, че локомотивите са направени да работят най-много 25 години и трябва да се бракуват на първия ден от 26-тата?
Точно обратното е - направени са да работят поне 25 години.
Мнения: 166
Регистриран на: Нед Дек 26, 2010 6:33 pm
Местоположение: sofia

Мнение от marvitch »

bdz46 написа:Защо решихте, че локомотивите са направени да работят най-много 25 години и трябва да се бракуват на първия ден от 26-тата?
Точно обратното е - направени са да работят поне 25 години.
:) поне 25 години...
Така, де, но зависи къде! И как! И кой! Болезнена тема.
"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

amon написа:Кой от всичките двигатели... :D :D :D
На чистачката на стъклото откъм помощника във 2-ра кабина. :tongue9:
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Tramway написа:
amon написа:Кой от всичките двигатели... :D :D :D
На чистачката на стъклото откъм помощника във 2-ра кабина. :tongue9:
Е тва рути кочини :lol: :lol: :lol:
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Добре де, нали проблема беше вентилацията ушким? Можете ли да ме просветлите как един локомотив изгаря до основи само заради едно малко двигателче,което реално не е работело въобще? Това ли е причината за инцидента? :shock: :o
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Това беше в кръга на шегата - иначе доколкото има инфо, причината е в запалване на единия от двата вентилатора, охлаждащи тяговите изправители, причината за което ще се изяснява тепърва...
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Благодаря много за информацията. :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

WOLFMX написа:как един локомотив изгаря до основи само заради едно малко двигателче,което реално не е работело въобще?
Малкото двигателче тежи 500 кг, с мощност 25 kW и осигурява охлаждане на половината локомотив.
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Момчето си помисли ,че наистина пожара е тръгнал от двигателчето за чистачките ,както се беше пошегувал "Бай Трамвай".Затова не му се сърдете :wink:
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

bdz46 написа:Защо решихте, че локомотивите са направени да работят най-много 25 години и трябва да се бракуват на първия ден от 26-тата?
Точно обратното е - направени са да работят поне 25 години.
25 години работят ако се ремонтират редовно и според предписанията на производителя! Иначе Бай Ганю винаги е готов да докаже че нещо което според производителя може да работи 25 годни няма да изкара и 5 (справка ДМВ сер.10). Иначе тези 25 стават и 40 и 50, ( рекорда мисля че беше 90 години експлоатация) чрез модернизации провеждани през 10-15 години
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Има и над 100 за локомотиви в редовна експлоатация, при това не в Шриланка, а в Австрия.
Ясно е, че при нас на всичко виждаме сметката за отрицателно време, но е глупаво да се твърди, че едва ли не движим локомотивите в нелегалност след 25-тата година.
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

Годините не са проблем. Проблема е какво се прави по локомотива през годините :)
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София
!!!

Мнение от turboto »

А това видя ли го някои друг освен VESO!

http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=375683
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

според официалния протокол от комисията за запалването на 44-089,пожара е тръгнал от кондензатор на токоизправителя за спомагателните машини
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Де можем го видим тоя доклад ?
Заключено

Обратно към “Архив "Новини и статии"”