
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Тошко , това е бил ПВ 16121 Септември - Разлог , който в различните разписания се е връщал в различни времеви интервали , но на отиване е бил все в един и същ диапазон.todor plamenov написа:Преди години е имало идеален сезонен пътнически влак Септември - Велинград, заминаващ точно в интервала между 16101 и 16103. Часът на заминаване е бил около 5:00 - 5:30.....
Това е нищо , вие ако видите вагонът за вътрешно съобщение Свиленград - София , движещ се в композицията на 491 / 492 ще ахнете - 45-ца с общите седалки.Не питай - 2143


Това, което не можеш да разчетеш драги ми Веско е нещо изключително важно като съставна част от разписанията. В случая Ванчо е използвал шаблон за книжка-разписание, вместо за пътеводител (както ги пишеш ти), затова не можеш да го разчетеш... освен това тук проценти няма. 38.1 са километрите от начална гара Септември до Велинград, 40 е скоростта в км/ч, 12-ките показват обхода в минути, а това 579 накрая нямам представа и аз за какво служи.VESO написа:
Ванчо , дай по - нормално разписанието.Така с тези цифри пред и след станциите и разни проценти , не мога да се ориентирам нито в колко часа пристига дадения влак , нито в колко тръгва.Например от това
38.1 40 ВЕЛИНГРАД 12 12 05:17 11 05:28 579
единственото , което разбрах е , че станцията е гара Велинград.Махни ги тези 38.1.40 преди името и камарата цифри след него и остави така Велинград - 5:17-5:28.Като използваш времепътуванията от сегашното разписание , няма нужда от всички тези числа.Само затормозяват и объркват.Аз като давам примерни разписания , вземам обходите от сегашни влакове , отразени в пътеводителя.Щом като графистите са ги предвидили да се движат така , значи ще се движат така и в моя вариант.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Може да е важно , но за графистите , не и за нас.Аз отварям пътеводителя и виждам например следното: Сп - 2:45 , Вра - 3:00.Тоест от Септември до Варвара влакът пътува толкова , че може да пристигне и тръгне за 15 минути.Не ми трябват нито проценти , нито скорости , всичко това е изчислено от графистите и щом те са преценили , че влакът може да спази разписанието , значи може.Оттук нататък , ако аз започна да правя примерно разписание на някакъв влак , ще използвам 15-те минути обход между Септември и Варвара.Те са достоверни и не ми трябват никакви километри , нито числа.Всичко това вече е пресметнато и изчислено правилно и няма какво да се занимавам с нещо , което други са го мислили.Прилагам си разписанието и готово.Щом като редовният влак , отразен в пътеводителя може да пътува 15 минути между Септември и Варвара , значи и влакът , който аз ще предложа ще бъде със същите.Какво неясно има?
Последно промяна от VESO на Вто Юни 21, 2011 8:41 pm, променено общо 1 път.

Само дето обходите не са еднакви за влакове, преминаващи през 1 и същи участък... 
На някои влакове са раздути, на други са натегнати, на трети са изчислени точно колкото трябва да бъде...
Защото например 15 км междугарие със скорост 60 км/ч се изминава за 15 минути, за влак Х може да го дадат за 18 минути, за влак Y за 14 минути, а за влак Z за 15 минути. Така от начална до крайна гара се събират минимум 10-15 минути, които може да бъдат спестени. Ся разбра ли

На някои влакове са раздути, на други са натегнати, на трети са изчислени точно колкото трябва да бъде...


Защото например 15 км междугарие със скорост 60 км/ч се изминава за 15 минути, за влак Х може да го дадат за 18 минути, за влак Y за 14 минути, а за влак Z за 15 минути. Така от начална до крайна гара се събират минимум 10-15 минути, които може да бъдат спестени. Ся разбра ли

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Не спорете. Аз съм използвал същите обходи и не съм ги променял. Просто използвах за образец файла с ГДВ който имам и промених часовете. Ако ги бях качил на хостинг за теглене сигурно щеше да е по-разбираемо 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Глобален модератор
Колеги, искам да внеса малко яснота по принципа на съставяне на графиците.
Да вземем примера на Никс - междугарие гара А - гара Б 15 км и скорост 60 км/ч. То са изминава за 15 минути само при положение, че влакът минава транзит през двете гари, т.е. движи се с постоянна скорост. Ако обаче има спиране в г.А, началната му скорост е 0 и му трябва време за ускоряване от 0 до 60 км/ч, което удължава обхода. Ако спира и в г.Б, са добавя и време за забавяне и спиране. Тез времена зависят от наклона на пътя, масата и спирачната маса на влака, особеностите на тягата и т.н. За туй и обходите на един участък при една и съща скорост за различните влакове са различни.
Ето защо не е правилно разписанието на един влак директно да са имплементира на друг без да са вземат предвид неговите особености.
Да вземем примера на Никс - междугарие гара А - гара Б 15 км и скорост 60 км/ч. То са изминава за 15 минути само при положение, че влакът минава транзит през двете гари, т.е. движи се с постоянна скорост. Ако обаче има спиране в г.А, началната му скорост е 0 и му трябва време за ускоряване от 0 до 60 км/ч, което удължава обхода. Ако спира и в г.Б, са добавя и време за забавяне и спиране. Тез времена зависят от наклона на пътя, масата и спирачната маса на влака, особеностите на тягата и т.н. За туй и обходите на един участък при една и съща скорост за различните влакове са различни.
Ето защо не е правилно разписанието на един влак директно да са имплементира на друг без да са вземат предвид неговите особености.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Във връзка с летния сезон и нуждата от увеличаване на композициите на нощните влакове от и към Южното Черноморие , предлагам следната схема за пълноценно използване и на без това оределия вагонен парк.Нека след пристигането си в София , от 7625 се откачат два второкласни вагона и се закачат за състава на 8627.Така ще отпадне нуждата да се търсят допълнителни вагони.На обратно сутринта ситуацията ще е идентична - двата допълнителни вагона да се откачат от 8626 и да се събират с останалата част от композицията на 7620.Ако не се използват за друго , вагоните могат да останат в Бургас от 8627 до 8626.Погледнато от друга страна може например да се оповести и рекламира , че влак 7625 вози директни вагони за Бургас , удобни за почиващите по Южното Черноморие , а 8626 вози директни вагони за Видин , с които хората се прибират от морето.Престоят в столицата ще е само около час , но така освен , че пътниците ще бъдат улеснявани , ще се спестят два допълнителни вагона , а и по никакъв начин няма да се наруши състава на бързия влак до Видин.В тази насока нека напомня , че за 7620 и 7625 композицията е една и съща.
Какво мисли форума , преди да изпратя предложението?
Какво мисли форума , преди да изпратя предложението?
Но те нямат никаква връзка един с друг.Както вече казах , схемата е следната: двата вагона от 7625 се добавят към 5-те на 8627.След пристигането в Бургас , 5-те на 8627 остават за 8660 - 8612 , а двата заедно със спалния стоят в Бургас.Вечерта идват 5 вагона от 8613 - 8661 , закачат се с двата за Видин + спалния и 8626 е готов.Тези двата нямат никаква връзка и зависимост с 5-те от редовната композиция.Както идват от 7625 , така и си отиват на 7620.
Преди време писах за следния проблем на БДЖ и липса на връзки.
При задаване на маршрут с влак 82227 от Хисар до Пещера не се появява
връзка с влак 18208 на гара Пловдив поради малкото осигурено време от едва
две минути, съответно и в гарата е трудно да се издаде подобен билет и
връзка излиза чак със следващия влак от Пловдив за Пещера, а именно 18209.
Моето предложение е влак 18208 да бъде изтеглен с 5 минути напред, т.е. да
тръгва от Пловдив в 17.45 с цел създаване на по добра връзка между двата
влака. В момента те са и на различни перони и ако човек желае да направи
връзка, освен че най често няма как да му бъде издаден билет, а и хващането
на втория влак е почти невъзможно. Предвид факта че от Пловдив до
Стамболийски съществува двойна жп линия и влак 18208 ще премине през
Стамболийски вместо в 18.00 в 18.05, когато вече към Пловдив ще е заминал
18207 не би се нарушило движението на влаковете с изтегляне пет минути по
късно на 18208. Надявам се в скоро време да бъде подобрена още една връзка
в Пловдивско
Оня ден съм получил писмо, в което пишат следнто :
Относно: Предложение за промяна разписанието на влак № 82229.
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МАРЧЕВ,
Разгледахме внимателно Вашето предложение за промяна разписанието на КПВ № 82229 Хисар - Пещера.
Ежегодно при разработване на схемата за графика за движение на влаковете, технологията включва задължително съгласуване с областни и общински ръководства. За настоящия график липсваха предложения от характер посочен във Вашето писмо.
Независимо от това, за да удовлетворим Вашето искане, като се вземе предвид цялостната транспортна схема и при спазване условията на безопасност, направихме промяна и от 04.07.2011 г. КПВ № 18208 Пловдив - Пещера ще тръгва от гара Пловдив в 17:46 ч. и ще се осъществи връзка между КПВ № 82229 Хисар - Пещера и КПВ № 18208 Пловдив - Пещера.
С това считаме Вашите искания за удовлетворени.
п.с. Промяната е направена от 4 юли /моя РД/, а ми изпращат писмо на 13-ти
При задаване на маршрут с влак 82227 от Хисар до Пещера не се появява
връзка с влак 18208 на гара Пловдив поради малкото осигурено време от едва
две минути, съответно и в гарата е трудно да се издаде подобен билет и
връзка излиза чак със следващия влак от Пловдив за Пещера, а именно 18209.
Моето предложение е влак 18208 да бъде изтеглен с 5 минути напред, т.е. да
тръгва от Пловдив в 17.45 с цел създаване на по добра връзка между двата
влака. В момента те са и на различни перони и ако човек желае да направи
връзка, освен че най често няма как да му бъде издаден билет, а и хващането
на втория влак е почти невъзможно. Предвид факта че от Пловдив до
Стамболийски съществува двойна жп линия и влак 18208 ще премине през
Стамболийски вместо в 18.00 в 18.05, когато вече към Пловдив ще е заминал
18207 не би се нарушило движението на влаковете с изтегляне пет минути по
късно на 18208. Надявам се в скоро време да бъде подобрена още една връзка
в Пловдивско
Оня ден съм получил писмо, в което пишат следнто :
Относно: Предложение за промяна разписанието на влак № 82229.
УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МАРЧЕВ,
Разгледахме внимателно Вашето предложение за промяна разписанието на КПВ № 82229 Хисар - Пещера.
Ежегодно при разработване на схемата за графика за движение на влаковете, технологията включва задължително съгласуване с областни и общински ръководства. За настоящия график липсваха предложения от характер посочен във Вашето писмо.
Независимо от това, за да удовлетворим Вашето искане, като се вземе предвид цялостната транспортна схема и при спазване условията на безопасност, направихме промяна и от 04.07.2011 г. КПВ № 18208 Пловдив - Пещера ще тръгва от гара Пловдив в 17:46 ч. и ще се осъществи връзка между КПВ № 82229 Хисар - Пещера и КПВ № 18208 Пловдив - Пещера.
С това считаме Вашите искания за удовлетворени.
п.с. Промяната е направена от 4 юли /моя РД/, а ми изпращат писмо на 13-ти

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Информация
Модератори