Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

а какъв е вагона?
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Не питай - 2143 :lol:
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

a аз си мислех че е 74
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

todor plamenov написа:Преди години е имало идеален сезонен пътнически влак Септември - Велинград, заминаващ точно в интервала между 16101 и 16103. Часът на заминаване е бил около 5:00 - 5:30.....
Тошко , това е бил ПВ 16121 Септември - Разлог , който в различните разписания се е връщал в различни времеви интервали , но на отиване е бил все в един и същ диапазон.
Не питай - 2143
Това е нищо , вие ако видите вагонът за вътрешно съобщение Свиленград - София , движещ се в композицията на 491 / 492 ще ахнете - 45-ца с общите седалки. :D
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

OMFG :lol: Става все по-забавно :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:
Ванчо , дай по - нормално разписанието.Така с тези цифри пред и след станциите и разни проценти , не мога да се ориентирам нито в колко часа пристига дадения влак , нито в колко тръгва.Например от това
38.1 40 ВЕЛИНГРАД 12 12 05:17 11 05:28 579
единственото , което разбрах е , че станцията е гара Велинград.Махни ги тези 38.1.40 преди името и камарата цифри след него и остави така Велинград - 5:17-5:28.
Като използваш времепътуванията от сегашното разписание , няма нужда от всички тези числа.Само затормозяват и объркват.Аз като давам примерни разписания , вземам обходите от сегашни влакове , отразени в пътеводителя.Щом като графистите са ги предвидили да се движат така , значи ще се движат така и в моя вариант.
Това, което не можеш да разчетеш драги ми Веско е нещо изключително важно като съставна част от разписанията. В случая Ванчо е използвал шаблон за книжка-разписание, вместо за пътеводител (както ги пишеш ти), затова не можеш да го разчетеш... освен това тук проценти няма. 38.1 са километрите от начална гара Септември до Велинград, 40 е скоростта в км/ч, 12-ките показват обхода в минути, а това 579 накрая нямам представа и аз за какво служи. :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Може да е важно , но за графистите , не и за нас.Аз отварям пътеводителя и виждам например следното: Сп - 2:45 , Вра - 3:00.Тоест от Септември до Варвара влакът пътува толкова , че може да пристигне и тръгне за 15 минути.Не ми трябват нито проценти , нито скорости , всичко това е изчислено от графистите и щом те са преценили , че влакът може да спази разписанието , значи може.Оттук нататък , ако аз започна да правя примерно разписание на някакъв влак , ще използвам 15-те минути обход между Септември и Варвара.Те са достоверни и не ми трябват никакви километри , нито числа.Всичко това вече е пресметнато и изчислено правилно и няма какво да се занимавам с нещо , което други са го мислили.Прилагам си разписанието и готово.Щом като редовният влак , отразен в пътеводителя може да пътува 15 минути между Септември и Варвара , значи и влакът , който аз ще предложа ще бъде със същите.Какво неясно има?
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Само дето обходите не са еднакви за влакове, преминаващи през 1 и същи участък... :wink:
На някои влакове са раздути, на други са натегнати, на трети са изчислени точно колкото трябва да бъде... :wink: :arrow:
Защото например 15 км междугарие със скорост 60 км/ч се изминава за 15 минути, за влак Х може да го дадат за 18 минути, за влак Y за 14 минути, а за влак Z за 15 минути. Така от начална до крайна гара се събират минимум 10-15 минути, които може да бъдат спестени. Ся разбра ли :?:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Не спорете. Аз съм използвал същите обходи и не съм ги променял. Просто използвах за образец файла с ГДВ който имам и промених часовете. Ако ги бях качил на хостинг за теглене сигурно щеше да е по-разбираемо :)
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Колеги, искам да внеса малко яснота по принципа на съставяне на графиците.
Да вземем примера на Никс - междугарие гара А - гара Б 15 км и скорост 60 км/ч. То са изминава за 15 минути само при положение, че влакът минава транзит през двете гари, т.е. движи се с постоянна скорост. Ако обаче има спиране в г.А, началната му скорост е 0 и му трябва време за ускоряване от 0 до 60 км/ч, което удължава обхода. Ако спира и в г.Б, са добавя и време за забавяне и спиране. Тез времена зависят от наклона на пътя, масата и спирачната маса на влака, особеностите на тягата и т.н. За туй и обходите на един участък при една и съща скорост за различните влакове са различни.
Ето защо не е правилно разписанието на един влак директно да са имплементира на друг без да са вземат предвид неговите особености.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Във връзка с летния сезон и нуждата от увеличаване на композициите на нощните влакове от и към Южното Черноморие , предлагам следната схема за пълноценно използване и на без това оределия вагонен парк.Нека след пристигането си в София , от 7625 се откачат два второкласни вагона и се закачат за състава на 8627.Така ще отпадне нуждата да се търсят допълнителни вагони.На обратно сутринта ситуацията ще е идентична - двата допълнителни вагона да се откачат от 8626 и да се събират с останалата част от композицията на 7620.Ако не се използват за друго , вагоните могат да останат в Бургас от 8627 до 8626.Погледнато от друга страна може например да се оповести и рекламира , че влак 7625 вози директни вагони за Бургас , удобни за почиващите по Южното Черноморие , а 8626 вози директни вагони за Видин , с които хората се прибират от морето.Престоят в столицата ще е само около час , но така освен , че пътниците ще бъдат улеснявани , ще се спестят два допълнителни вагона , а и по никакъв начин няма да се наруши състава на бързия влак до Видин.В тази насока нека напомня , че за 7620 и 7625 композицията е една и съща.
Какво мисли форума , преди да изпратя предложението?
Мнения: 589
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 3:51 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от plastikat »

Нимой :lol: :lol: :lol: Композицията от нощния отива на 866Х,и после обратното ..........
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Но те нямат никаква връзка един с друг.Както вече казах , схемата е следната: двата вагона от 7625 се добавят към 5-те на 8627.След пристигането в Бургас , 5-те на 8627 остават за 8660 - 8612 , а двата заедно със спалния стоят в Бургас.Вечерта идват 5 вагона от 8613 - 8661 , закачат се с двата за Видин + спалния и 8626 е готов.Тези двата нямат никаква връзка и зависимост с 5-те от редовната композиция.Както идват от 7625 , така и си отиват на 7620.
Мнения: 149
Регистриран на: Сря Юни 29, 2011 5:30 pm
Местоположение: Filibe

Мнение от SaiLeR »

Хмм още няма тема за ГДВ 2012, интересно защо при положение че миналата година още през април е отворена тема за следващото ГДВ.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Преди време писах за следния проблем на БДЖ и липса на връзки.

При задаване на маршрут с влак 82227 от Хисар до Пещера не се появява
връзка с влак 18208 на гара Пловдив поради малкото осигурено време от едва
две минути, съответно и в гарата е трудно да се издаде подобен билет и
връзка излиза чак със следващия влак от Пловдив за Пещера, а именно 18209.
Моето предложение е влак 18208 да бъде изтеглен с 5 минути напред, т.е. да
тръгва от Пловдив в 17.45 с цел създаване на по добра връзка между двата
влака. В момента те са и на различни перони и ако човек желае да направи
връзка, освен че най често няма как да му бъде издаден билет, а и хващането
на втория влак е почти невъзможно. Предвид факта че от Пловдив до
Стамболийски съществува двойна жп линия и влак 18208 ще премине през
Стамболийски вместо в 18.00 в 18.05, когато вече към Пловдив ще е заминал
18207 не би се нарушило движението на влаковете с изтегляне пет минути по
късно на 18208. Надявам се в скоро време да бъде подобрена още една връзка
в Пловдивско



Оня ден съм получил писмо, в което пишат следнто :

Относно: Предложение за промяна разписанието на влак № 82229.




УВАЖАЕМИ ГОСПОДИН МАРЧЕВ,


Разгледахме внимателно Вашето предложение за промяна разписанието на КПВ № 82229 Хисар - Пещера.
Ежегодно при разработване на схемата за графика за движение на влаковете, технологията включва задължително съгласуване с областни и общински ръководства. За настоящия график липсваха предложения от характер посочен във Вашето писмо.
Независимо от това, за да удовлетворим Вашето искане, като се вземе предвид цялостната транспортна схема и при спазване условията на безопасност, направихме промяна и от 04.07.2011 г. КПВ № 18208 Пловдив - Пещера ще тръгва от гара Пловдив в 17:46 ч. и ще се осъществи връзка между КПВ № 82229 Хисар - Пещера и КПВ № 18208 Пловдив - Пещера.
С това считаме Вашите искания за удовлетворени.


п.с. Промяната е направена от 4 юли /моя РД/, а ми изпращат писмо на 13-ти :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Публикувай отговор

Обратно към “График за движение на влаковете | Trains schedule”

Информация