
Колеги, прощавайте ако сте писали вече точно по този въпрос тук или в друга тема, но ми е много интересно, който се е добрал до там, за другия портал на големия тунел до село Кошарица през източния дял на Стара планина. Ако вече е писано по този въпрос в този форум, бихте ли ме упътили из темите. Снимки в района на другия портал, който не е толкова популярен, дали са правени?... Единственото, което знам е, че мястото е труднодостъпно и превзето от растителност.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
В другия форум има цели 2 теми за този тунел.Виж тук:
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewt ... 96&start=0
и тук:
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewt ... 85&start=0
Изписана е една камара информация , подкрепена с богат снимков материал.
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewt ... 96&start=0
и тук:
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewt ... 85&start=0
Изписана е една камара информация , подкрепена с богат снимков материал.
dobo написа:Значи аз доколкото изчетох това е трябвало да бъде част от линията Варна - Бургас, така ли ? И не разбрах,защо след като са направили най-трудното,демек тунела, кои **** е казалда оставят всико ?
Линиятапо проект е Симеоновград - Елхово - Тополовград - Дебелт - Д.Езерово - Д.Чифлик - Юнак, реално е строено между Д.Езерово и Ст.Оряхово! Тунелът не е довършен, ако беше довършен можеше и да я има линията, но трасето е за ниска скорост поради остри криви, не пести напрактика нищо като разстояние и времепътуване между Бургас и Варна минава далеч от и без това малкото и слабо населени места в района и, така че глупакът е по скоро този които е приел да се строи по това трасе! Една директна връзка Айтос - Дъскотна би била в пъти по - ефективна, особенно ако се завърши удвояването на Карнобат Синдел
Четейки двете теми , аз най - добре се ориентирах по тези линкове , дадени в тях:
- началото;
- южен портал;
- северен портал.
- началото;
- южен портал;
- северен портал.
Разбира се, Веско, още през лятото на м.г. преминах старателно и търпеливо през всички теми за планувани, започнати, недостроени и замразени строежи на железопътни линии у нас. Просто тогава все още северния портал на този тунел явно не беше открит, а само имаше догатки къде може да е. Това е новото, което исках да науча, така че благодаря много!VESO написа:В другия форум има цели 2 теми за този тунел.Виж тук:
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewt ... 96&start=0
и тук:
http://90minuti.info/bgrail/forum/viewt ... 85&start=0
Изписана е една камара информация , подкрепена с богат снимков материал.
Тези теми са ми изключително интересни, защото обектите, за които се пише, запуснати и неосъществени ЖП инфраструктурни проекти, всяват самота, тайнственост и някакъв вид мистерия, ето затова.

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
С Лозаревския тунел какво се случва?От време на време се забелязват камиони пълни със земна маса.От вътре ли я вадят или просто правят насипи?И въобще работи ли се по този тунел или само се харчат грешни пари за охрана и за укрепване на досега прокопаното?Последно чух ,че сега копаели само от страна Лозарево,(тъй като от другата страна било свлачищен район,а за капак и се наводнявал много често и било невъзможно да се копае от нея страна)но имали проблеми с тока и вентилацията и затова щели да прокопават 90метрова вертикална шахта над забоя и от там да доставят въздух и ток.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Информация
Модератори