

Колеги ако не сте схванали на къде бият Сименс с Вектрон нека ви го кажа това е евтината алтернатива на ЕС64У/Ф нищо чудно няма в това че прилича на белгийските тауруси все пак се намираме в криза и всеки търси по евтиното забележете примерно че с лек ъпгреид от 160км може да стане за 200км/ч те има пазарна ниша за тази фамилия локомотиви няма да се о чудя дори да видим Вектрон по линиите на БДЖ след някоя друга годинка за разлика от таурита примерно втора рака от Австрия или от германия някоя друга Ф ка понеже шанкер ги редят по оградите и те понеже няма работа за тях 

Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside



Вижте за какво се изплзват парните машини там..
http://www.britishrailways.tv/british-r ... eo_id=1754.
http://www.britishrailways.tv/british-r ... eo_id=1754.

Глобален модератор
Не си разбрал. Парната машина си тегли влака, а задната служи само да захранва влаковото на пулманите, защото явно имат климатици, автоматики, ресторанта също иска ток и т.н., тъй че и тя виси на парната. А не виждаш пушак от куминя защото таз машина е мазутка и са спряли дюзите за да не отровят драгите пътници в тунела и в гарата.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Нещо по темата.
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... wimo100212
http://www.mobility.siemens.com/mobilit ... wimo100212

Лелееее,хората какви работи измислят,а ние къде сме още
Сайтът е много интересен,а клипчето направо ме разплака от умиление - просто е направено невероятно
Единственото нещо което не ми хареса на пръв поглед бяха седалките в може би 1-ва класа,изглеждаха някак си прекалено големи и издути,но нека доживея да се возя на ICx пък тогава ще им търся кусури 



Информация
Модератори