Мнения: 255
Регистриран на: Сря Мар 19, 2008 2:23 pm
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от vesko7 »

Все още "EuroSprinter 2007 platform" е твърде нова и няма много писано, но все пак:

Едно PDF и линк
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2

Изображение
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Локомотива е същия като за белгийските железници само че използват различни варианти на трафа. Бих казал чисто маркетингов ход. Беше представен през 2008. Кабината и коридора бяха доста тесни. Вижте къде са монтирали усилка на рамата изключително грозно. Дано не спрат да предлагат Тауруса. :cry:
Мнения: 56
Регистриран на: Сря Фев 04, 2009 6:25 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от DarkLok »

Колеги ако не сте схванали на къде бият Сименс с Вектрон нека ви го кажа това е евтината алтернатива на ЕС64У/Ф нищо чудно няма в това че прилича на белгийските тауруси все пак се намираме в криза и всеки търси по евтиното забележете примерно че с лек ъпгреид от 160км може да стане за 200км/ч те има пазарна ниша за тази фамилия локомотиви няма да се о чудя дори да видим Вектрон по линиите на БДЖ след някоя друга годинка за разлика от таурита примерно втора рака от Австрия или от германия някоя друга Ф ка понеже шанкер ги редят по оградите и те понеже няма работа за тях :roll:
Powred by NOKIA N900 Connecting Freedom aka Linux inside MacOS outside
Изображение
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Юни 30, 2008 8:27 pm
Местоположение: НЕСЕБЪР
Вижте за какво се изплзват парните машини там..
http://www.britishrailways.tv/british-r ... eo_id=1754.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Егати майтапа , парната само за ефекта от сцепното движение сигурно са я сложили :lol: :lol: :lol:
п.с. това не е за тази тема
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Не си разбрал. Парната машина си тегли влака, а задната служи само да захранва влаковото на пулманите, защото явно имат климатици, автоматики, ресторанта също иска ток и т.н., тъй че и тя виси на парната. А не виждаш пушак от куминя защото таз машина е мазутка и са спряли дюзите за да не отровят драгите пътници в тунела и в гарата.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Да , заради липсата на пушек си мислех , че само си я бутат , но все пак дизела не беше на празен ход а с по-високи обороти ми се стори.
А и чак пък никаква пара да не излиза никъде от локомотива не е ли малко съмнително :roll:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мнения: 113
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 10:25 pm
Местоположение: Vratza

Мнение от semafor4o »

Лелееее,хората какви работи измислят,а ние къде сме още :cry: Сайтът е много интересен,а клипчето направо ме разплака от умиление - просто е направено невероятно :P Единственото нещо което не ми хареса на пръв поглед бяха седалките в може би 1-ва класа,изглеждаха някак си прекалено големи и издути,но нека доживея да се возя на ICx пък тогава ще им търся кусури :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ето и още един клип.
https://www.siemens.com/press/en/tvservice/?tv=879&l=en
Също е интересен.
Публикувай отговор

Обратно към “Чуждите железници | Foreign railway administrations”

Информация