
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Значи няма да стане готов скоро?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:50 am, променено общо 1 път.

Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Доста време е поседял...
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:49 am, променено общо 2 пъти.

Като няма кой да я охранява как няма да я разграбят за 7 години?! Сигурно има мишки в машинното отделение! 

Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:49 am, променено общо 2 пъти.

Аааа, така може. Щом частите са отишли за други локомотиви за тази машина откъде ще се вземат? А дали изобщо някога ще я направят?
Последно промяна от Nikss на Пон Апр 25, 2011 10:49 am, променено общо 1 път.
Мисля,че Bdz46 имаше някъде снимка на този локомотив в сайта си.От нея се виждаше само гол кош,без талиги,без всякакви "вътрешности" и без покрив дори.Липсваха фаровете,кабела за отопление,спирачните ръкави,буфери,винтовия спряг,въобще всичко.Единствените неща,които се виждаха,бяха горния фар,тифоните от 2-те му страни,знака на БДЖ и табелата с номера.Стъклата на челната кабина също бяха запазени. 


Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Администратор
Като гледам 44 073, 44 079, 44 081, 44 143 са започнали да се превръщат в същото, в каквото и 142. Трябваше да работят по 081, но нещата са до под кривата круша - място до където се докарват повечето неща в БДЖ. Говореше се, че ще започнат да правят спрените машини, но засега нищо. Искрица надежда има в това, че кадърните хора от ремонта щели да се връщат пак при нас след като агонията на Йордан Василевата БАСТИЛИЯ достигна своя апогей след като работниците се пускат в принудителни неплатени отпуски. Ако си дойдат кадърните хора, депо Подуяне пак ще се съживи и ще се стегнат машини.
64.19
Информация
Модератори