Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Не знам до къде са стигнали с 44 133. След това ще дойде ред на 44 091 и 079, но не знам дали остават още от новите колооси.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Работата по 44 133 е спряна за неопределено време. Лок се води изолация.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Значи няма да стане готов скоро?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Няма изгледи да стане скоро.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

133 от кога е спряна?
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

2004 г. есента.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Доста време е поседял...
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Извинявам се за офф-топика, само да поясня че 44 142 е така от около 7 години. Толкова е разграбена, че направо е готовa за пясъкоструене. :cry:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Като няма кой да я охранява как няма да я разграбят за 7 години?! Сигурно има мишки в машинното отделение! :D
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Локомотивът представлява гол кош. Не знам дали е останало и 2% от оборудването. :o
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Nikss написа:Като няма кой да я охранява как няма да я разграбят за 7 години?
Не е разграбена! Частите са оползотворени за други машини, а остатъка се намира в затворено хале.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Аааа, така може. Щом частите са отишли за други локомотиви за тази машина откъде ще се вземат? А дали изобщо някога ще я направят?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Мисля,че Bdz46 имаше някъде снимка на този локомотив в сайта си.От нея се виждаше само гол кош,без талиги,без всякакви "вътрешности" и без покрив дори.Липсваха фаровете,кабела за отопление,спирачните ръкави,буфери,винтовия спряг,въобще всичко.Единствените неща,които се виждаха,бяха горния фар,тифоните от 2-те му страни,знака на БДЖ и табелата с номера.Стъклата на челната кабина също бяха запазени. :D
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Върви та пушек се вдига.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Като гледам 44 073, 44 079, 44 081, 44 143 са започнали да се превръщат в същото, в каквото и 142. Трябваше да работят по 081, но нещата са до под кривата круша - място до където се докарват повечето неща в БДЖ. Говореше се, че ще започнат да правят спрените машини, но засега нищо. Искрица надежда има в това, че кадърните хора от ремонта щели да се връщат пак при нас след като агонията на Йордан Василевата БАСТИЛИЯ достигна своя апогей след като работниците се пускат в принудителни неплатени отпуски. Ако си дойдат кадърните хора, депо Подуяне пак ще се съживи и ще се стегнат машини.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация