
Пропуснах да споделя, че този, който е предложил да се асфалтира баластовата призма не е гений. Преди време същата гениална идея е лъснала в Гърция след закриване на теснолинейките на Пелопонес. Не съм сигурен дали се е реализирало, но по първоначални данни това не се е случило заради обществена съпротива.


Администратор

амин 

обичам влаковете
lok45111 написа:Дано от Пионер надолу не пипат. Глупаво е да се унищожава такава линия, която беше готова възможност за градска железница.
За да се използва пълноценно като градска железница - пак трябва да се демонтира, да се заздрави земното легло, смяна на баласт, релси, траверси... Лошото е че при нас като се демонтира нещо - после възстановяване няма.

Аха, задължително демонтиране, ок. Можеше да не се бърза. Но ако стане чудо и решат да пуснат нова линия............
обичам влаковете
Такова бързане не е за добро... Но това което е пропуснато да се направи 70 години от БДЖ и Столична Община не може да се навакса за 5 дена!bagerite написа:Аха, задължително демонтиране, ок. Можеше да не се бърза. Но ако стане чудо и решат да пуснат нова линия............





Администратор

това го намекнах още преди три страници,lok45111 написа:До митинга може да са я демонтирали и оттатък Пионер. Решението е политическо и май няма шанс да му се противопоставим под никаква форма.
жалко обаче че типично по български,
се юрваме по митинги когато е твърде късно.
Това ако се беше случило преди две /три години можеше и да има някакъв успех, ама сега ...

напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"

Днес в 10 часа... За съжаление линията в гората вече я няма.
http://vmro.bg/index.php?option=com_con ... latestnews
http://vmro.bg/index.php?option=com_con ... latestnews
Информация
Модератори