Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Не е Илиенци , това е друга гара но тя до момента нямаше такива изцепки за да кандидатства за "оня" списък с гари със сбърканите сигнализации , при тази предупредителните входните и изходните са си по скоростната сигнализация :roll:
За близки гари както си писал Тена като Дг-Дгс това е напълно възможно макар мисля да не би трябвало да го разрешава ОТ, защото и на мен ми се е случвало такова нещо тук между Пвя и Ра - излизаш на едно зелено а следващия за отклонение (при двете гари изходните се явяват предупредителни на входниа на съседнат гара)- представете си какво може да стане в мъгла-караш си с максимална скорост и хоп изведнъж в отколонение докато задействаш спирачката и вече ще си се изтърсил.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

На СФС ми се е случвало, входният 1 жълта, изходният отворен.
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Веднъж бях свидетел и аз на една голяма изцепка. Входният на Пирдоп светеше една зелена на БВЗР "Чайка" 3623, като се има предвид, че по разписание спира там и то не за 1, 2 минути.

Също така преди няколко дни на гара Казичане БВ 1625 го приеха на поканителен, защото на коловоза срещу него имаше товарен влак. И така влака го отклониха и после си продължи по правилния път.
И се чудя не беше ли по-редно входния светофор да показва жълто и мигащо жълто и после жълта и зелена на изходния, защото така или иначе не спряха влака на гарата?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Не е това причината да се отваря поканителен сигнал. Поканителен се отваря, когато се налага возило да се приеме на коловоз с повредена коловозна заетост(коловоза е свободен от возило, но централизацията го възприема като зает, вследствие на повреда по нея). При тази ситуация редовен вход не може да излезне, затова се отваря поканителен сигнал.
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Гара Пирдоп е част от участък, който се осигурява чрез АБ с проходни сигнали.
Осигуряване движението на влаковете се осъществява само и единствено чрез показанията на предупредителния (който е част от проходните), входния и изходния светофор, като дежурния ръководител само следи за нередности по състава (в някои гари той е освободен от това задължение).
Влаковете обслужвани с превозни бригади заминават от гара в участък с АБ+проходни сигнали с "готово" от началника на превозната бригада.
Влаковете без превозна бригада заминават от гара в участък с АБ+проходни сигнали единствено по показанията на изходния светофор.

На входният сигнал е светело зелено, но влакът е със спиране в гарата по разписание и всичко си е било в реда на правилата. Можеше да свети и жълто например, ако влакът е дошъл по-рано от предвиденото или следващия блок-участък е зает от возило.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

n0_aLoNe написа:На СФС ми се е случвало, входният 1 жълта, изходният отворен.

Това се получава ,кокато на Входния сигнал е изгоряла "Зелената" светлина.Ако изгори и "Жълтата ",то тогава той ще се затвори.Показанията на Светофора минават в по-забранително показание при изгаряне на крушка.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

disell написа:Един въпрос точно за тази тема : как е възможно когато на входнния светофор светят жълто мигащо и жълто а на изходния да свети едно зелено и влакът да си излезе от прав коловоз :?: :?: :?:
Възможно е и не е страшно, защото входния е преминал в по-забранително показание поради повреда в зависимостите.
Това не застрашава сигурността.
Обратното вече е опасно.
desiro_94 написа:Също така преди няколко дни на гара Казичане БВ 1625 го приеха на поканителен, защото на коловоза срещу него имаше товарен влак. И така влака го отклониха и после си продължи по правилния път.
И се чудя не беше ли по-редно входния светофор да показва жълто и мигащо жълто и после жълта и зелена на изходния, защото така или иначе не спряха влака на гарата?
Поканителният сигнал се ползва само и единствено при повреда и невъзможност за редовно отваряне на светофора. Задействането му става с пломбиран бутон и писмено разрешение от влаковия диспечер.
Щом влакът е бил приет с поканителен сигнал, това се дължи на повреда, а не на усмотрението на ръководител-движение.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Приключи ли ремонта по 4-та линия в Стара Планина? Питам, защото ме интересува международния влак от Букурещ за Истанбул от къде се движи от вчера? В сайта на БДЖ пише все още през Синдел, но не го виждам вчера и днес?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

В сайта на БДЖ още не са го оправили.От няколко дни насам , влакът си пътува по обичайния маршрут.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

VESO написа:В сайта на БДЖ още не са го оправили.От няколко дни насам , влакът си пътува по обичайния маршрут.
Благодаря ти!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Но липсата му не е голям проблем.Ако искаш пак да го гледаш и да му правиш клип , ще трябва да се изместиш със 195 км на запад. :lol:
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Спокойно догодина по някое време пак ще го гледаш, а може още и около 9, 10 ноември, всичко според зависи. Ама има ли значение от къде минава все вътрешно е зле, даже мисля е безсмислено.
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Омръзна ми, не ми е интересен вече този влак, а и заради него БЖК се връщаше по-късно, почти винаги по тъмно . :)
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация