За близки гари както си писал Тена като Дг-Дгс това е напълно възможно макар мисля да не би трябвало да го разрешава ОТ, защото и на мен ми се е случвало такова нещо тук между Пвя и Ра - излизаш на едно зелено а следващия за отклонение (при двете гари изходните се явяват предупредителни на входниа на съседнат гара)- представете си какво може да стане в мъгла-караш си с максимална скорост и хоп изведнъж в отколонение докато задействаш спирачката и вече ще си се изтърсил.
Не е Илиенци , това е друга гара но тя до момента нямаше такива изцепки за да кандидатства за "оня" списък с гари със сбърканите сигнализации , при тази предупредителните входните и изходните са си по скоростната сигнализация
За близки гари както си писал Тена като Дг-Дгс това е напълно възможно макар мисля да не би трябвало да го разрешава ОТ, защото и на мен ми се е случвало такова нещо тук между Пвя и Ра - излизаш на едно зелено а следващия за отклонение (при двете гари изходните се явяват предупредителни на входниа на съседнат гара)- представете си какво може да стане в мъгла-караш си с максимална скорост и хоп изведнъж в отколонение докато задействаш спирачката и вече ще си се изтърсил.
За близки гари както си писал Тена като Дг-Дгс това е напълно възможно макар мисля да не би трябвало да го разрешава ОТ, защото и на мен ми се е случвало такова нещо тук между Пвя и Ра - излизаш на едно зелено а следващия за отклонение (при двете гари изходните се явяват предупредителни на входниа на съседнат гара)- представете си какво може да стане в мъгла-караш си с максимална скорост и хоп изведнъж в отколонение докато задействаш спирачката и вече ще си се изтърсил.
Техник
Веднъж бях свидетел и аз на една голяма изцепка. Входният на Пирдоп светеше една зелена на БВЗР "Чайка" 3623, като се има предвид, че по разписание спира там и то не за 1, 2 минути.
Също така преди няколко дни на гара Казичане БВ 1625 го приеха на поканителен, защото на коловоза срещу него имаше товарен влак. И така влака го отклониха и после си продължи по правилния път.
И се чудя не беше ли по-редно входния светофор да показва жълто и мигащо жълто и после жълта и зелена на изходния, защото така или иначе не спряха влака на гарата?
Също така преди няколко дни на гара Казичане БВ 1625 го приеха на поканителен, защото на коловоза срещу него имаше товарен влак. И така влака го отклониха и после си продължи по правилния път.
И се чудя не беше ли по-редно входния светофор да показва жълто и мигащо жълто и после жълта и зелена на изходния, защото така или иначе не спряха влака на гарата?
Техник
Не е това причината да се отваря поканителен сигнал. Поканителен се отваря, когато се налага возило да се приеме на коловоз с повредена коловозна заетост(коловоза е свободен от возило, но централизацията го възприема като зает, вследствие на повреда по нея). При тази ситуация редовен вход не може да излезне, затова се отваря поканителен сигнал.
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Гара Пирдоп е част от участък, който се осигурява чрез АБ с проходни сигнали.
Осигуряване движението на влаковете се осъществява само и единствено чрез показанията на предупредителния (който е част от проходните), входния и изходния светофор, като дежурния ръководител само следи за нередности по състава (в някои гари той е освободен от това задължение).
Влаковете обслужвани с превозни бригади заминават от гара в участък с АБ+проходни сигнали с "готово" от началника на превозната бригада.
Влаковете без превозна бригада заминават от гара в участък с АБ+проходни сигнали единствено по показанията на изходния светофор.
На входният сигнал е светело зелено, но влакът е със спиране в гарата по разписание и всичко си е било в реда на правилата. Можеше да свети и жълто например, ако влакът е дошъл по-рано от предвиденото или следващия блок-участък е зает от возило.
Осигуряване движението на влаковете се осъществява само и единствено чрез показанията на предупредителния (който е част от проходните), входния и изходния светофор, като дежурния ръководител само следи за нередности по състава (в някои гари той е освободен от това задължение).
Влаковете обслужвани с превозни бригади заминават от гара в участък с АБ+проходни сигнали с "готово" от началника на превозната бригада.
Влаковете без превозна бригада заминават от гара в участък с АБ+проходни сигнали единствено по показанията на изходния светофор.
На входният сигнал е светело зелено, но влакът е със спиране в гарата по разписание и всичко си е било в реда на правилата. Можеше да свети и жълто например, ако влакът е дошъл по-рано от предвиденото или следващия блок-участък е зает от возило.
Възможно е и не е страшно, защото входния е преминал в по-забранително показание поради повреда в зависимостите.disell написа:Един въпрос точно за тази тема : как е възможно когато на входнния светофор светят жълто мигащо и жълто а на изходния да свети едно зелено и влакът да си излезе от прав коловоз![]()
![]()
Това не застрашава сигурността.
Обратното вече е опасно.
Поканителният сигнал се ползва само и единствено при повреда и невъзможност за редовно отваряне на светофора. Задействането му става с пломбиран бутон и писмено разрешение от влаковия диспечер.desiro_94 написа:Също така преди няколко дни на гара Казичане БВ 1625 го приеха на поканителен, защото на коловоза срещу него имаше товарен влак. И така влака го отклониха и после си продължи по правилния път.
И се чудя не беше ли по-редно входния светофор да показва жълто и мигащо жълто и после жълта и зелена на изходния, защото така или иначе не спряха влака на гарата?
Щом влакът е бил приет с поканителен сигнал, това се дължи на повреда, а не на усмотрението на ръководител-движение.
Спокойно догодина по някое време пак ще го гледаш, а може още и около 9, 10 ноември, всичко според зависи. Ама има ли значение от къде минава все вътрешно е зле, даже мисля е безсмислено.
Информация
Модератори