Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
надежда

Мнение от bagerite »

Много е подходящо да се използва съдебната система срещу решението за премахване. Така може като нищо да минат 10 години и да дойдат по-нормални времена и хора в управлението на железниците и държавата.
Има ли възможност Дружеството за запазване и развитие на железницата като неправителствена организация също да заведе дело, пък било то и от името на всички които са против премахването?
Ако трябва, нека се открие сметка. За разходи по адвокати и т.н., при достатъчно противници на премахването, мисля че няма да липсват и средства....... По 5-10 лв да даде всеки, ако се стигне до там, не е голяма беда. Важно е да спънем коня на апокалипсиса, който на чело с нашите "избранници" вече 20 години препуска на воля из клетата ни държава!
обичам влаковете
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Аз имам по-добра идея. Как да се свържа с тези хора? На страницата им има неактуални телефони.
Мнения: 2
Регистриран на: Пет Юни 17, 2011 1:48 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Graffias2 »

Ето актуални координати:

инж.ик. Пламен Минев - управител на "Заражел"ООД, Костинброд
GSM: 0896 443 137; 0887 759 922

Георги Статков - София
GSM: 0885 244 571; 0877 578 408.

Пратиха ми ги по e-mail миналата седмица.
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

По принцип дело може да заведе организация,която е в някакви договорни отношения с БДЖ и НКЖИ. На настоящия етап това е Полиграфснаб и фирмите за строителни материали на гара Пионер.
Договора на Полиграфснаб е за доставка до края на 2012 година и те вече са завели дело.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да напомня , че дело може да заведе само организация и/или предприятие , което има правен интерес.В случая такива страни са посочените предприятия , имащи клонове към съответните им складове.Дружеството за защита и развитие на железницата може да поиска съда да го конституира като страна , само чрез представяне на устава си , където е упоменато , че се бори за запазване и развитие на ж.п. транспорта.В този случай добре би било да има декларация , в която се изразява официалното становище на дружеството и неговата позиция по повод демонтирането на линията.
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
рана

Мнение от bagerite »

......все пак са изтръгнали 2 релси близо до Винзавода, само 25 м, личи си че до там е минавал подвижен състав последните дни, следите по релсите са пресни:

http://www.foto.bg/showfull.php?photo=320777
обичам влаковете
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:

Мнение от Ilian »

Това е границата между линията на завода и линията на НКЖИ. До миналата седмица имаше стрелка. Коментирах го преди 2 страници...
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

Тази седмица продължаваме с борбата. Ще се опитам да пусна материал в един вестник.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

По-важно е да се спаси линията до гара Пионер. Нагоре е ясно, че ще демонтират, защото точно оттам ще минава бойковата велоалея. Въпроса е да се убедят държавниците, че може линията от Пнр до Подуяне да си съществува, да се обезопаси, а успоредно на нея може да продължава фамозната велоалея. Не само това, от тази линия ще има полза ако се вслушат в гражданските предложения и ангажират общината да инвестира в рехабелитацията и за да се използва като градска железниця. На първо време дори и с ДМВ може да се обслужват влакчетата. Пак ще е от полза и пак ще се усети осезаемо разтоварване на градските рейсове от/за централна гара към тази посока.
64.19
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

Линията ще се обезопаси много лесно с огради от двете страни,както вече е писано и в предложението на СЛПБ до министъра на транспорта.

Много важно е да спасим и линията до Хладилника.Хладилника е изключително важен транспортен възел и това ще направи мотрисните влакове до там още по удобни.Доколкото до велоалеята,тя ще е от едната страна на оградената линия.

По оградата може да се насади жив плет като в Англия,абе направо феерия.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Все си мисля, че няма да се успее да се окаже влияние на вече взетото политическо решение, именно защото е политическо. А и реално при "Хладилника", демонтажа е започнал. Другото важно нещо е, ако искаме да постигнем нещо, да се обединим, а не всеки хаотично и самостоятелно да пише нещо до някой. СЛПБ не са от вчера и трябва да им е ясно. Може да се излезе с една обща позиция от СЛПБ, БЛФ и другите заинтересовани организации, която да се внесе до Министъра на транспорта. Тогава по-вероятно е да има някакъв ефект и да бъдем чути. Отделно от това, смятам, че трябва да се даде по-широка медийна гласност както на проблема с 14-та линия, така и на проектите за нейното рехабелитиране и използване. Нека не забравяме, че медиите са 4-тата власт :wink:
64.19
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

Напълно съм съгласен ,че трябва да има повече гласност в медиите и ще направим всичко по силите ни за това.

Политиката на СЛПБ е да подкрепя всички разумни идеи ,които могат да доведат до развитие на железопътния транспорт. Поради и това твърдо подкрепяме идеята за градска железница и за железопътен музеи на гара Пионер.В момента СЛПБ подкрепя една много сериозна разработка,наречена "Проект за интегриран градски транспорт" на инж. Симеон Ананиев и инж.Илия Илиев.В този проект е залегнало използването на линията до Хладилника като градска железница. Идеята за музей на гара Пионер също е много стара и ние просто я извадихме на бял свят.
Така,че и за едната и за другата идея нямаме никакви претенции да са наши,но все пак се опитваме да помогнем за реализирането им.
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
позиция

Мнение от bagerite »

Мисля че трябва и във Facebook да се изложи проблема. Надявам се СЛПБ, БЛФ и другите заинтересовани организации наистина да внесат необходимите документи и не само в министерски съвет, има президент, народно събрание, ЕС.
Не съм наясно как се прави група във Facebook. Там има потенциал за организиране на действия за спасение на линията.
Ако не сте ходили скоро в парка между Пионер и Хладилника, там има асфалтирана вело алея, обозначена е на 100 места и е успоредна на линията. Какво повече?!!!!
Прилагам снимка на разрушена стрелка в гората между Пионер и Хладилника. Някой знае ли какво отклонение е имало там?

http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=320810&cat=7756
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=320811&cat=7756
обичам влаковете
Мнения: 54
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 10:18 am
Обратна връзка:
Re: позиция

Мнение от Ilian »

bagerite написа: Прилагам снимка на разрушена стрелка в гората между Пионер и Хладилника. Някой знае ли какво отклонение е имало там?

http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=320810&cat=7756
http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=320811&cat=7756
Това е разрушената през лятото на 2008 г. гара "Военни погреби". Имаше 3 коловоза, единият от тях беше пълен с дърти вагони.

Относно участъка от Пионер до Хладилника - той е най-важен за всякаква форма на транспорт, защото генерира постоянни интензивни пътникопотоци. Това се дължи не само на автобусната спирка на Хладилника, за която е предвидено да изчезне, а и на болница Токуда, както и на бизнес парк Експо 2000.
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
гара Пионер

Мнение от bagerite »

обичам влаковете
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация