

Техник

Мнения: 47
Регистриран на: Вто Фев 23, 2010 2:07 am
Местоположение: с.Сбор Пазарджишко по настоящем в София
По темата - ето на каква тапицерия попаднах днес във варненска 74-ка от композицията на 5611.Като цяло във вагона беше доста приятно , а тапицерията мека.
засичал съм с emoboi95 на БВ 7621 вагон с същата тапицерия 

да така е много често бих казал сме засичали такива вагони на 7621bobara_e_tuk написа:засичал съм с emoboi95 на БВ 7621 вагон с същата тапицерия


Най - после попаднах на пловдивски вагон , чиято планировка дебна с години.50-ката имаше номер 50 52 21 50 071 - 1 , а тапицерията вътре бе тази:
- коридор;
- купе.
- коридор;
- купе.
Весо помня тази 50-ка я бях виждал на БВЗР 8631 преди година грубо казано имам един въпрос на кой влак я засече
А преди години седалките изглеждаха така.Очаквах точно такава тапицерия , но и това , на което попаднах е нещо.
Местя дискусията в подходящата тема.
Конкретно за пловдивските 50-ки , голяма част от тях изглеждат вътре така.Част от тях , пускани на "Родопи" имаха тази тапицерия , която бе доста удобна и мека.След претапицирването , (за сега) в движение е само вагона 50 52 21 50 071 - 1 с този интериор.Другите "Bmz"-та са с червени седалки.Толкова за 50-ките.
Колкото до 74-ките , Н. Петракиев преди време бе заснел този интериор.Такъв вагон и до ден - днешен не съм виждал , основната тапицерия при тях е тази (може би веднага се досещате коя е гарата на домуване
) , като съм попадал и на вагон с кафява тапицерия - много по - мека и удобна.Ето и една варненска второкласна 74-ка с червен купеен интериор.Такива са и някои от плевенските вагони , но рядко случвам на тях.
Nikss написа:Не е все тая, защото в 50 при над 2 часа пътуване ти се схваща гърба (доказан факт), а в 74 може и 12 часа да се излежаваш и пак ще ти е що годе добре.
И двамата сте прави , зависи най - вече в какво разположение на седалките и каква тапицерия / планировка ще попаднеш.Повечето 50-ки са с такава (има и с тази ) , но се срещат и вагони с тази и тази.Разликата между последните два я виждате - едните са с 6 места в купе , другите с 8.Saruman написа:Мммм не е така точно, в неудобно 74 с адски твърди седалки от Мездра до ГО, напрово ми се изпонатъртиха кокалите. Има едни 74-ти с много твърди седалки и облигалки, ама има и едни с адски меки и удобни. Първокласна 40-ка за мане е по удобна от повечето 50-ки, но има една уникална 50-ка с номер 50 039, която е с по странен интериор.......
Конкретно за пловдивските 50-ки , голяма част от тях изглеждат вътре така.Част от тях , пускани на "Родопи" имаха тази тапицерия , която бе доста удобна и мека.След претапицирването , (за сега) в движение е само вагона 50 52 21 50 071 - 1 с този интериор.Другите "Bmz"-та са с червени седалки.Толкова за 50-ките.
Колкото до 74-ките , Н. Петракиев преди време бе заснел този интериор.Такъв вагон и до ден - днешен не съм виждал , основната тапицерия при тях е тази (може би веднага се досещате коя е гарата на домуване

Информация
Модератори