Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Как до сега се пращаха композиции до гарата и обратно?
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

за разчистването на габарит от Пионер към Хладилника май става дума. Те отдавна и точеха ножа нали искаха този булевадр който минава покрай болницата Токуда да го прекарат през трасето на жп линият към ул. Сребърна
Мнения: 176
Регистриран на: Нед Май 14, 2006 9:59 pm
Местоположение: Димитровград и София
Обратна връзка:

Мнение от SoAlien »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес СМ-021 на Енергосекция София заедно с работна група от ЖП секция - София, участък Подуяне разчистваха горен и долен габарит между прелеза на "Симеоновско шосе" и ИК "Винзавода". Очаква се следващата седмица за съжаление да започне демонтаж въпреки хилядите опити на хора в НКЖИ да спасят линията за градска железница и атракционни пътувания. Дори представените от БЛФ идеи за регулярни атракциони там няма да помогнат обаче щом Бат Бойко е казал, че линията пречи. Между Подуяне и терминал "Паплог" линията за сега остава.
64.19
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Еееее! Няма такава малоумна история просто! Не мога да схвана какво им пречи линията на тия кретени?! :evil: :x Когато имат възможност да печелят от нея те искат да я махнат. Нямам думи! :cry:
Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

Дали има начин да се запази поне двукрилия семафор от превръщане в скрап, май беше последният такъв по нормална жп линия.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Пречи им, че в участъка, в който ще бъде премахната, ще изграждат велоалея. :wink:
Както винаги, Бойковите приумици на първо място... :!:
Е как да го избереш втори мандат... няма да стане тъз! :evil: :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Добре. Много умно няма що! :x По скапано решение не бях чувал просто.
Мнения: 69
Регистриран на: Нед Окт 24, 2010 9:12 pm
Местоположение: Sofia
Обратна връзка:
трагично е

Мнение от bagerite »

И на мен "закрилника на народа" ми падна в очите с това решение. Никакво гласуване повече за Него!
Не знам дали ще се съберат хора за "жива верига" за спиране на премахването на околовръстната линия............колкото и с протестите за цените на горивата уви :(((
обичам влаковете
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

assen5 написа:Дали има начин да се запази поне двукрилия семафор от превръщане в скрап, май беше последният такъв по нормална жп линия.
Писмо до НКЖИ за безвъзмездно предоставяне, реставрация и експониране в двора на ВТУ "Т. Каблешков" :wink:
64.19
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

От гара Пионер до Цариградско всичко вече е почистено...
готово е за демонтажа.
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да се надяваме, отсечката от гара Подуяне до гара Пионер да се спаси. За отсечката гара Пионер - Винзавода е 200% сигурно, че ще се демонтира.

Самата отсечка Подуяне - Пионер може не само да не се махне, но и с малко инициативност от страна на Столична община и НКЖИ да се превърне в действаща за атракционни влакове и градски превоз. С един колега онази вечер на дълго и широко разисквахме въпросите около тази идея и стигнахме до следния вариант:

Гари и спирки:

Съществуващата отсечка гара Подуяне - гара Пионер се рехабелитира до възможност за движение по нея на влакове със скорост до 40 км/час. Изграждат се следните обекти по нея:

сп. "Редута" - използва се съществуващия перон на сп. Подуяне-разпределителна, на който се извършват ремонтни работи и се монтират осветителни стълбове и спирконавес. Създава удобна връзка с автобусите 11, 75 и 404, кв. Редута е само на 5 мин пеша от спирката.

сп. "Висше транспортно у-ще Тодор Каблешков" - спирката се изгражда пред главния вход на ВТУ, като перона започва непосредствено след ЖП прелеза пред училището. Перонът с дължина 80 метра се проектира с осветителни стълбове, спирконавес и информационно табло за публикуване на разписание на движение и промени, както и информация за самата железница.

сп. "Национален спортен комплекс София" - спирката обслужва новостроящата се спортна зала, като перона се изгражда откъм паркинга на залата и е с дължина отново 80 метра. Както при предишната спирка, перонът се съоръжава с осветителни стълбове, спирконавес с дължина минимум 1/3 от общата дължина на перона и информационни табла както за железницата, така и за публикуване на обяви за предстоящи събития в спортната зала.

сп. "жк. Изток" - спирката се ситуира непосредствено при ЖП прелеза в кв. Изток. Пероните тук са от двете страни на железния път - всеки с дължина по 80 метра. На двата перона се монтират осветителни стълбове, спирконавеси и информационни табла за публикуване на разписания за движение на влаковете, промени и др. Според възможностите, на спирката се изгражда билетен център на ЦГМ за продажба на билети и карти за градския транспорт. От двете си страни, спирката се свързва с двете части на квартала чрез пътеки, изпълнени с тротоарни плочки. Пътеките са осветени.

гара Пионер - използва се част от съществуващата инфраструктура на гарата. Възстановяа се перона по главния 2-ри коловоз. Приемното здание се санира, възстановяват се чакалнята и канцеларията на дежурния ръководител по движение. Свободните площи се облагородяват - ситуира се паркова зона с предвидени места за увеселителни съоръжения и заведения за бързо хранене. От тук, съгласувано със Столична община може да се прави връзка с автобус за симеоновския лифт(например удължаване на 122) и автобус за Студентски град. Прилежащия район около гарата се облагородява.

Прелезите:

Прелеза в района на бившия ОП "Слатина" се съоръжавас предупредителни пътни знаци, остава неохраняем

Прелеза пред главния вход на ВТУ се охранява чрез съществуващата бариера на училището

Прелеза на бул. Проф. Цветан Лазаров се изпълнява като охраняем с бариери и светлинна сигнализация. Прелеза е с автоматично действие, поради което са необходими капиталовложения за изграждане на допълнителни инфраструктурни съоръжения - енергоснабдителни кабели, устройства на автоматика, изолирани настави за управление и съоръженията за шосейната част на прелеза.

Прелеза в района на Спортната зала "София" се обозначава с информационни пътни знаци и остава неохраняем. Подобрява се видимостта откъм автмобилния път.

Пешеходните прелези в района на жк. Изток се закриват. Изграждат се два нови пешеходни прелеза на подходящи места, изпълнени според съответните изисквания и се поставят ограждащи съоръжения.

ЖП прелеза в района на сп. "жк. Изток" се изпълнява с бариери с далечно управление и автоматично отваряне след преминаване на влака.

Всички прелези в участъка Подуяне - Пионер се изпълняват съгласно разпоредбите на Наредба №4 на Министерството на транспорта за изискванията към ЖП прелезите.
64.19
Мнения: 57
Регистриран на: Нед Ное 28, 2010 2:19 pm
Местоположение: София

Мнение от misan_71 »

Очаква се ВМРО да организира нови протести ,които ние сме длъжни да подкрепим.
Мнения: 80
Регистриран на: Вто Апр 18, 2006 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от TAURI »

Ж.П. линията е ценна и с участъка си от Винзавода до гара Пионер. Не го отписвайте. Чрез нея може да се осъществява връзката на кв. Хладилника с Централна ж.п. Гара. Финансирането на метрото до кв. Хладилника все още не осигурено. За да не се правят капиталовложения в линията може да се използва ДМВ пригодено за трамвайно движение. По този начин се избягва необходимостта от изграждането на ж.п. прелези. С две думи от Хладилника до ВТУ може да бъде като трамвайна линия с кръстовища и места за разминаване при гара Пионер, Автогара Юг, кв. Слатина.
Мнения: 11
Регистриран на: Вто Сеп 07, 2010 10:39 am
Местоположение: София

Мнение от abs111 »

Днес направих подробен снимков репортаж от Винзавода до гара Пионер.Ако имате желание мога да кача снимките.
Публикувай отговор

Обратно към “Инфраструктура | Railway Infrastructure”

Информация