
Акредитиран фотограф
Явно вече е Старозагорски след вече втора година е там. Между другото е тотален фаворит на 8637/9620/9623/8636 през ден е на тях.minitek написа:И аз така съдих за един локомотив отдалече (44 070rexkos написа:Ако е машината е нямала жълта лента, значи е 196.)- гледам жълта лента- викам старозагорски е и като мина покрай мен- какво да видя- 44 070!

Глобален модератор
Да но има щемпел, Горна...44.123 написа:Явно вече е Старозагорски след вече втора година е там. Между другото е тотален фаворит на 8637/9620/9623/8636 през ден е на тях.minitek написа:И аз така съдих за един локомотив отдалече (44 070rexkos написа:Ако е машината е нямала жълта лента, значи е 196.)- гледам жълта лента- викам старозагорски е и като мина покрай мен- какво да видя- 44 070!

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Извън впечатленията от пътуването , да пусна информация от влакове , които по една или друга причина не са попаднали в двете мнения.
дата - 11-ти юни:
- локомотиви:
07123-3
81201;
43518-0 на Тулово;
44130-3
Белият кон 1620;
45205-2
3660 / 3661;
55014-5 маневра в Бургас.
Видените от мен сутринта 46039-4 и зад нея 43511-5 начело на товарен влак;
46229-1 с 491 , закъснял с 15 минути на Пазарджик;
61005-5 на гара Стара Загора.
- мотриси:
30015-6+30016-4
10251;
30025-5+30026-3
82204;
31011-4+31012-2
80110 / 80113;
32157-0+32158-8
80122.
дата - 11-ти юни:
- локомотиви:
07123-3

43518-0 на Тулово;
44130-3

45205-2

55014-5 маневра в Бургас.
Видените от мен сутринта 46039-4 и зад нея 43511-5 начело на товарен влак;
46229-1 с 491 , закъснял с 15 минути на Пазарджик;
61005-5 на гара Стара Загора.
- мотриси:
30015-6+30016-4

30025-5+30026-3

31011-4+31012-2

32157-0+32158-8

А някой да видя кой номер е? С нея , общо вагоните от серията в редовно движение стават 6 , като 5 от тях са на "Сл.бряг".
Последно промяна от VESO на Чет Юни 16, 2011 9:03 pm, променено общо 1 път.
Композицията на "Златните" имаше ли бюфет? 

Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Ако е бил синия , той е боядисан като 63-ките и трудно се различава.Аз веднъж едвам успях да го позная , благодарение на това , че вратите му не са автоматични.Отдалече е още по - трудно. 

Последно промяна от VESO на Чет Юни 16, 2011 9:03 pm, променено общо 1 път.
Днес:
МБВ 1385 пристигна в София с 55 мин/з начело с лок. 45 196 със 7-вагонен състав: 74-ка за вътрешно, 43-ка от Букурещ, 2 украински и 3 руски. Населеността в 74-ката за вътрешно съобщение честно казано надхвърли очакванията ми, където имаше 15-тина пътници, а в букурещкото ексДБ в едното отделение имаше някаква група чужденци, но като цяло седящите вагони бяха относително празни.
БВ 8613 с лок. 44 134 и обичайния състав 9 вагона + фургон. Населеността във влака беше много висока, а след Костенец и Септември стана почти 100%. И все пак единственото място, където човек можеше да пътува на спокойствие, необезпокояван от цигани и клошари, беше първата класа. До Пловдив влакът се движеше по разписание.
ПВ 10114 "Тристранната схема" замина от Пловдив с 43 515, пълен с ученици от Пазарджик и Стамболийски.
КПВ 81204/81205 с лок. 07 123 и два вагона серия 43, като един от тях беше смесен "АB" с номер 21-43 001. 81204 замина от Пловдив с около 70% населеност, но по спирките след Съединение сравинтелно се поизпразни. В Панагюрище пристигна с 15 минути закъснение, поради което и 81205 глътна 10 минути още от начална гара, които до Пловдив вече станаха 23 (мин/з).
БВ 1624 с лок. 44 058 замина с 10 минути закъснение от гара Пловдив, заради двама представители на Форум "Локомотиви", връщащи се от Панагюрище и бързащи за Пазарджик и София.
В гара Искър пристигна точно навреме.






В гара Искър пристигна точно навреме.
Последно промяна от rexkos на Вто Юни 14, 2011 8:51 am, променено общо 1 път.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Информация
Модератори