Не разгласявай служебна информация!42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.

Опаа... служебна информация. Сгази лука.bdz46 написа:В депо София при дизелите.rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?

Не разгласявай служебна информация!42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.
Опаа... служебна информация. Сгази лука.bdz46 написа:В депо София при дизелите.rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?
Не съм подписвал нищо затова и пуснах снимките на 44-096. Като подпиша приключвам със снимките и спирам да пиша във форума, защото само една дума може да се разглежда като служебна информация. Освен ако преди това не подпиша заявление за прекратяване на трудови отношения.VESO написа:Дидо , нали и ти още не си подписвал нищо? Давай смело.
Ба я тия дет са издали тъз малоумна заповед да са е**т у г**а.dido73 написа:Не разгласявай служебна информация!42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.Има заповед.
Опаа... служебна информация. Сгази лука.bdz46 написа:В депо София при дизелите.rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?
Да не би някой спирачен вентилатор от двата да не работи. Сетихте ли се да пипнете ламаринения кожух на спирачните съпротивления и на двете групи. Ако някой е бил твърде нагрят значи има проблем с вентилацията на спирачните. Лошото е, че спирачните вентилатори се пробват едва при скоростната проба.42 072.9 написа:Днес 44 096 издържа скоростно-спирачните проби. Хубавото, е че няма 30 точки като 44 074, когато излезе от ремонт. Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.