Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.
Не разгласявай служебна информация! 8) Има заповед.
bdz46 написа:
rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?
В депо София при дизелите.
Опаа... служебна информация. Сгази лука. 8)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Аз още нищо не съм подписвал.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дидо , нали и ти още не си подписвал нищо? Давай смело. :D
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

VESO написа:Дидо , нали и ти още не си подписвал нищо? Давай смело. :D
Не съм подписвал нищо затова и пуснах снимките на 44-096. Като подпиша приключвам със снимките и спирам да пиша във форума, защото само една дума може да се разглежда като служебна информация. Освен ако преди това не подпиша заявление за прекратяване на трудови отношения. :)
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

ти може да си споделяш без да научават от ръководството на бдж не е задължително. Може да ги излъжеш по някакъв начин. Иначе все едно ограничават демокрацията. Неофициално си пишеш и готово.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Остава да си регистрира нов акаунт по подобие на един многолик потребител от другия форум , който пише с повече от един псевдоним и благодарение на който закриха трети форум. :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

dido73 написа:
42 072.9 написа:За утре 08.06 е назначена спирачна проба на 44 096.
Не разгласявай служебна информация! 8) Има заповед.
bdz46 написа:
rexkos написа:Къде ги боядисват? В Дупница ли?
В депо София при дизелите.
Опаа... служебна информация. Сгази лука. 8)
Ба я тия дет са издали тъз малоумна заповед да са е**т у г**а. :!: :evil: :twisted:
И кат ида в депото и видя какво и що и после го напиша тук ни мой ми кажат копче, щот не работя в БДЖ. Чаткате ли :?: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

Наистина няма абсолютно никаква логика в тази тъпа заповед, издадена от още по-тъпоумна тиква. Ами ако до края на месеца видя 44 096 на някой влак (а наистина се очаква да печели съвсем скоро след извършен СР), погледна шаблона на коя дата е изписана от ремонт. После изтипосам във форума, че машината се движи след извършен среден ремонт, изписана на дата XX.06.2011. И какво ще рече това - че изнасям служебна информация ли? Е друг е въпросът, че не работя в системата и никой не може да ми каже. Друг е въпросът, че форумците, работещи в системата, ако изнесат подобна информация, как ще после докажат, че наистина работят към нея? :wink:

Друг хипотетичен пример - днес пътувах с влак Х с локомотив 44.ххх, който счупи пантограф в междугарие У. Оп, и това било изнасяне на служебна информация. :lol:
Един вагон, ама пълен! (4627)
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Днес 44 096 издържа скоростно-спирачните проби. Хубавото, е че няма 30 точки като 44 074, когато излезе от ремонт. Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.
Да ни е честита новата машина и е до 100км/ч. Интересно ми е как за едни локомотиви има нови пружини и амортисьори, а за други стари и рециклирани.
Мнения: 213
Регистриран на: Нед Дек 27, 2009 11:53 pm
Местоположение: Varna

Мнение от dobo »

Сигурно и при смяната им, някой машини ползват връзки :D
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

жалко че е до 100км/ч да бяха взели колоосите на 144 а тя да стане до 100 и без това е ТНТМ и е наи подходяща за работа в Драгоман
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

42 072.9 написа:Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.
Ще се измирише.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

42 072.9 написа:Днес 44 096 издържа скоростно-спирачните проби. Хубавото, е че няма 30 точки като 44 074, когато излезе от ремонт. Електро-динамичната спирачка работи, но след ползване се появява неустоима миризма от машинното и незнам колко ще изкара така.
Да не би някой спирачен вентилатор от двата да не работи. Сетихте ли се да пипнете ламаринения кожух на спирачните съпротивления и на двете групи. Ако някой е бил твърде нагрят значи има проблем с вентилацията на спирачните. Лошото е, че спирачните вентилатори се пробват едва при скоростната проба.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Има проблем с ветрово реле на спирачен вентилатор.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация