Уби рибата, пичRAILWAYSTATION написа:Със сегашното си разписание влак 1385 прави конкуренция на автоДруса на Етап Силистра-София, който в Русе е към 2:30, така че си е удобен и за вътрешно съобщение поне за русенци. След Горна има избор или с 1385 или Янтрата или пътника 20110.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)
Машината на Чайката е 44 198.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
имам предвид, че влак 1385 е удобен за пенсионери и студенти, защото те са с намаление и билета до София излиза 8.60. Освен това дори и да си редовен работещ гражданин може да си извадиш карта за намаление, която обаче няма да струва 1 лев, както е при студентите, а ще е 30 лева. Румънците защо по-скъпо взимат от Букурещ до Русе 56 леи. Почти толкова ми излезе с другия влак от Будапеща за Истанбул от Букурещ до ГО-лямата гара. Така и не можах да разбера защо цената на билета от Букурещ до Русе е колкото от Букурещ до Горна Оряховица в румънски леи. Ованесови имат и двупосочен билет за 30 лева.
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Благодаря ти много!А знаеш ли колко вагона е или някоя сутрин да отида да видя този от Златица с колко вагона е или от нас от терасата да го видя.Защото през нощта от нас е невъзможно да изброя вагоните - виждат се светлинките от тях - светят вътре - светлените на локомотива и когато си взима ток от мрежата с пантографа - искричка - ако е денем ще видя и локомотив и вагоните.Ама в 3,40 - 4.00 е тъмно достаtodor plamenov написа:Влакът се води категория трудово-служебен и пътува до Златица без междинно спиране и без да вози пътници. От Златица после заминава като КПВ 30211 Златица - Карлово.
Между другото - ако си спомням миналата или по-миналата година този влак се движеше като редовен пътнически влак от Карлово до София на 3,25 - прав съм нали?
А сега защо не го пуснат да се движи с междинни спирания - Карлово - Златица - все пак може да има някой пътник да пътува навсякъде - защото в случая той може да пътува като трудово-служебен за 10 човека,а по-добре с пътници
Най-вероятно вагоните са от 30115/30114, най-често две exDB-та.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Да и аз от нас ги виждам - когато пристигат и заминават влаковете от Пловдив,София - няма как да виждам само тези от посока Тулово когато идват - няма видимост.Но иначе на всички други им виждам през деня - вагоните - броя,локомотива и т.н.todor plamenov написа:Предполагам, че въпросното ТСВ и КПВ 30211 използват състава на заминаващия в 7:45 пътнически влак 30114 Карлово - София. Обичайно този влак се движи в състав от два вагона.
Но не знаех състава на този влак ТСВ - то иначе за София и от София - влаковете са Електрически или Дизелови мотриски,една електричка ЕМВ 32 - 33 - и няколко влакчета с по две вагончета.
Днес влака от Бургас за София - беше с 5 вагончета - Мернах го когато заминаваше към София - беше излезнал от гарата - от нас го видях - движи се навреме.
Сутрешния за Бургас - София - Бургас тръгващ от София на 7.20 е с 4 вагона.Чайката днес не съм я мернал,но я мяркам в 18,20 - да влиза в гарата или да идва на път към гарата - тя е с 5 вагона.
Пловдивските се обслужват с електрически мотриси Сименс - три и четири вагонни,а последния влак за Пловдив в 19.50 са две електрички скачени.
Не съм слизал на гарата но влака за Сливен до колкото си спомням на 6.05 се обслужва от два вагона едни зелени/сини.Много са зле тези вагони.Сега той тръгва на 5.55 или 6.00 поради ремонт в гара Калофер - но скоро пак ще е на 6.05
Ама за ТСВ - съм останал,че са повече от 2 вагона - 3 или 4 може да са ми се видели,но пък е напълно възможно и да са два - аз по светлините съдя - та затова е възможно и да съм се заблуди.
Модератор
От Карлово за София ПВ 30112 се обслужва от ЕМВ 32-ра серия, която вечер се връща като ПВ 30117. 30114/30115 и 30118/30111 се състоят от локомотив и два вагона на филиално депо Карлово. Локомотивно депо Подуяне обслужва двойката 30113/30116 с ЕМВ "Сименс Дезиро". Крайградските пътнически влакове Тулово - Карлово - Тулово се обслужват от локомотив и вагони на филиално депо Тулово.
От вчера 05.06.11г:
I ДМ- 55 080
II ДМ- 55 109
ПВ20161- 43 307
БВ2627- 45 205
RБВ2610- 44 087
БВ8612- 44 130
БВ9620- 45 188
ТВ20630- 45 196
ПВ20163- 44 066
КПВ30260- 32 023/024
БВ9621- 44 105
БВ2614- 44 062
RБВ8631/32- 44 070 Интересно ми е защо е боядисана жълта лента като машината е на ГО?
ПВ28102/103/104/105- 10 031/032
RБВ2611- 44 107
ПВ20162- 44 106
ПВ20165- 43 513
БВ2654- 44 107
Последно промяна от minitek на Нед Юни 19, 2011 9:56 pm, променено общо 1 път.
Информация
Модератори