а с коя програма трябва да се отвори, защото нещо изобщо не ми го отваря?
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Просмотрщики DJVU можно свободно скачать здесь:
http://www.radioscanner.ru/files/djvu.php
DjVu зрителят може да бъде свободно изтеглен тук, за да видите цени
http://www.radioscanner.ru/files/djvu.php
DjVu зрителят може да бъде свободно изтеглен тук, за да видите цени
Ето Ви линкове на различни DjVu виивъри:42 072.9 написа:Казва се DjVU и е безплатна. Също така с нея могат да се отворят доста руски учебници свързани с локомотивите.
http://www.caminova.net/en/downloads/download.aspx?id=1
http://sourceforge.net/projects/djvu/fi ... .23%2B4.6/
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2


Айде на разписанието от "далечните" 1987-1988...
http://photo-zona.net/index.php?APP_ACT ... M_ID=26895

http://photo-zona.net/index.php?APP_ACT ... M_ID=26895

Модератор
Ще помоля някой ако има разписание от 2006/2007-ма/2008-ма или когато 40114 е тръгвал в 16 часа от Плачковци и пристигал в Русе някъде 20.30, да го приложи. Също така ако е възможно и разписанието на сегашния 2615/тогава ако не се лъжа 2613/. Благодаря предварително 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Това е разписанието от 2006/2007.Ето го влака.
ПВ 40114 Плачковци - 16:05 , Божковци - 16:10 , Трявна - 16:16 , Стайновци - 16:21 , Царева ливада - 16:28-16:29 , Бачо Киро - 16:34 , Дряново - 16:40 , сп. Дряново - 16:44 , Ганчовец - 16:48 , Соколово - 16:55 , Дебелец - 17:04 , Дълга лъка - 17:10 , В. Търново - 17:14 , Трапезица - 17:18 , Самоводене - 17:26 , Г. Оряховица - 17:34-17:49 , Правда - 17:53 , Янтра - 18:04 , Крушето - 18:10 , Куцина - 18:15 , П. Каравелово - 18:20 , Полски Сеновец - 18:24 , Раданово - 18:28 , Полски Тръмбеш - 18:33 , Полско Косово - 18:42 , Бяла - 18:51 , Стърмен - 18:56 , Моруница - 19:07 , Борово - 19:16 , Батишница - 19:26 , Две могили - 19:33 , Табачка - 19:42 , Кошов - 19:48 , Иваново - 19:54 , Божичен - 20:00 , Долапите - 20:07 , Русе - 20:22-20:26 , Русе разпр. - 20:35.
БВ 2613 София - 13:15 , София - север - 13:23 , Своге - 14:04 , Церово - 14:12 , Бов - 14:16 , Лакатник - 14:28 , Мездра - 15:07-15:08 , Роман - 15:23 , Червен бряг - 15:42-15:43 , Телиш - 16:01 , Плевен - 16:24-16:26 , Левски - 16:56-16:57 , Павликени - 17:14 , Горна Оряховица - 17:41-17:46 , Стражица - 18:06 , Попово - 18:39 , Търговище - 19:06 , Шумен - 19:40-19:42 , Каспичан - 20:01-20:02 , Провадия - 20:30 , Синдел - 20:47-20:48 , Повеляново - 20:57 , Белослав - 21:03 , Варна - 21:22.
ПВ 40114 Плачковци - 16:05 , Божковци - 16:10 , Трявна - 16:16 , Стайновци - 16:21 , Царева ливада - 16:28-16:29 , Бачо Киро - 16:34 , Дряново - 16:40 , сп. Дряново - 16:44 , Ганчовец - 16:48 , Соколово - 16:55 , Дебелец - 17:04 , Дълга лъка - 17:10 , В. Търново - 17:14 , Трапезица - 17:18 , Самоводене - 17:26 , Г. Оряховица - 17:34-17:49 , Правда - 17:53 , Янтра - 18:04 , Крушето - 18:10 , Куцина - 18:15 , П. Каравелово - 18:20 , Полски Сеновец - 18:24 , Раданово - 18:28 , Полски Тръмбеш - 18:33 , Полско Косово - 18:42 , Бяла - 18:51 , Стърмен - 18:56 , Моруница - 19:07 , Борово - 19:16 , Батишница - 19:26 , Две могили - 19:33 , Табачка - 19:42 , Кошов - 19:48 , Иваново - 19:54 , Божичен - 20:00 , Долапите - 20:07 , Русе - 20:22-20:26 , Русе разпр. - 20:35.
БВ 2613 София - 13:15 , София - север - 13:23 , Своге - 14:04 , Церово - 14:12 , Бов - 14:16 , Лакатник - 14:28 , Мездра - 15:07-15:08 , Роман - 15:23 , Червен бряг - 15:42-15:43 , Телиш - 16:01 , Плевен - 16:24-16:26 , Левски - 16:56-16:57 , Павликени - 17:14 , Горна Оряховица - 17:41-17:46 , Стражица - 18:06 , Попово - 18:39 , Търговище - 19:06 , Шумен - 19:40-19:42 , Каспичан - 20:01-20:02 , Провадия - 20:30 , Синдел - 20:47-20:48 , Повеляново - 20:57 , Белослав - 21:03 , Варна - 21:22.
Ето... Идеален влак да обира петте пенсии от Дунава от ГО нагоре..... Ама няма желание... 40114 изпълнява функциите на сегашния ПВ ГО-Бяла, Дунава пердаши направо към Полски тръмбеш и Две могили, а за останалите си има ПВ 

О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Намерих разписанието от 1992 / 1993 на един влак , който преди време се дискутира като удобна връзка между Северна и Южна България.
БВ 229 Плевен - 5:25 , Пордим - 5:43 , Левски - 6:02-6:05 , Павликени - 6:21 , Горна Оряховица - 6:50.
Тук композицията се разделя на две.Първата част пак под номер 229 заминава както следва: Горна Оряховица - 7:00 , Стражица - 7:19 , Попово - 7:51 , Търговище - 8:37 , Шумен - 9:10-9:13 , Каспичан - 9:33-9:35 , Провадия - 10:00 , Синдел - 10:16-10:20 , Белослав - 10:36 , Варна - 10:55.
Втората част е тръгвала от Горна както следва: БВ 431 Горна Оряховица - 7:10 , В. Търново - 7:35 , Дряново - 8:17 , Царева Ливада - 8:28-8:30 , Трявна - 8:46 , Плачковци - 9:08 , Кръстец - 9:36 , Радунци - 9:55 , Дъбово 10:18-10:33 , Твърдица - 10:55 , Сливен - 11:37 , Стралджа - 12:02 , Карнобат - 12:21-12:23 , Айтос - 12:43 , Бургас - 13:15.
На обратно двата влака са се връщали разделени както следва.
БВ 230 Варна - 16:00 , Белослав - 16:20 , Синдел - 16:33-16:35 , Провадия - 16:51 , Каспичан - 17:17-17:18 , Шумен - 17:36-17:39 , Търговище - 18:12 , Дралфа - 18:37 , Попово - 19:01 , Стражица -19:33 , Горна Оряховица - 19:55-20:00 , Поликрайще - 20:12 , Павликени - 20:36 , Левски - 20:50-20:53 , Пордим - 21:14 , Плевен - 21:30.
БВ 432 Бургас - 15:30 , Айтос - 16:01 , Карнобат - 16:20-16:22 , Стралджа - 16:40 , Сливен - 17:03 , Твърдица - 17:43 , Дъбово - 18:05-18:25 , Радунци - 18:51 , Кръстец - 19:11 , Плачковци - 19:41 , Трявна - 19:58 , Царева ливада - 20:13-20:16 , Дряново - 20:32 , В Търново - 21:13 , Горна Оряховица - 21:35-21:50 , Павликени - 22:18 , Левски - 22:32-22:34 , Пордим - 22:55 , Плевен - 23:15.
Ще се опитам да намеря разписанието , в което и двата влака в участъка Плевен - Горна са били в един , както на отиване , така и на връщане , и са се разделяли сутрин и събирали вечерта на Горна Оряховица.И в добавка - ако се чудете на разтегленото разписание на 431 / 432 в участъка Горна - Дъбово , то причината е , че влаковете са спирали на всяка гара и спирка.
БВ 229 Плевен - 5:25 , Пордим - 5:43 , Левски - 6:02-6:05 , Павликени - 6:21 , Горна Оряховица - 6:50.
Тук композицията се разделя на две.Първата част пак под номер 229 заминава както следва: Горна Оряховица - 7:00 , Стражица - 7:19 , Попово - 7:51 , Търговище - 8:37 , Шумен - 9:10-9:13 , Каспичан - 9:33-9:35 , Провадия - 10:00 , Синдел - 10:16-10:20 , Белослав - 10:36 , Варна - 10:55.
Втората част е тръгвала от Горна както следва: БВ 431 Горна Оряховица - 7:10 , В. Търново - 7:35 , Дряново - 8:17 , Царева Ливада - 8:28-8:30 , Трявна - 8:46 , Плачковци - 9:08 , Кръстец - 9:36 , Радунци - 9:55 , Дъбово 10:18-10:33 , Твърдица - 10:55 , Сливен - 11:37 , Стралджа - 12:02 , Карнобат - 12:21-12:23 , Айтос - 12:43 , Бургас - 13:15.
На обратно двата влака са се връщали разделени както следва.
БВ 230 Варна - 16:00 , Белослав - 16:20 , Синдел - 16:33-16:35 , Провадия - 16:51 , Каспичан - 17:17-17:18 , Шумен - 17:36-17:39 , Търговище - 18:12 , Дралфа - 18:37 , Попово - 19:01 , Стражица -19:33 , Горна Оряховица - 19:55-20:00 , Поликрайще - 20:12 , Павликени - 20:36 , Левски - 20:50-20:53 , Пордим - 21:14 , Плевен - 21:30.
БВ 432 Бургас - 15:30 , Айтос - 16:01 , Карнобат - 16:20-16:22 , Стралджа - 16:40 , Сливен - 17:03 , Твърдица - 17:43 , Дъбово - 18:05-18:25 , Радунци - 18:51 , Кръстец - 19:11 , Плачковци - 19:41 , Трявна - 19:58 , Царева ливада - 20:13-20:16 , Дряново - 20:32 , В Търново - 21:13 , Горна Оряховица - 21:35-21:50 , Павликени - 22:18 , Левски - 22:32-22:34 , Пордим - 22:55 , Плевен - 23:15.
Ще се опитам да намеря разписанието , в което и двата влака в участъка Плевен - Горна са били в един , както на отиване , така и на връщане , и са се разделяли сутрин и събирали вечерта на Горна Оряховица.И в добавка - ако се чудете на разтегленото разписание на 431 / 432 в участъка Горна - Дъбово , то причината е , че влаковете са спирали на всяка гара и спирка.
Кратко, точно, ясно... В Северна България се пътува с влак повече до Варна и съответно Северно черноморие, в южна - до Бургас... Ето защо и 3661 е толкова празен към крайна гара. А Плевен-Варна влакът съществува и до днес, защо ли ? Защото скоростта в участъка не пада под 100 км и разстоянието се взима за доста прилично време спрямо рейсаджиите, а и цената е така да се каже ''народна'' Ето защо 3660/3661 пък следва да са сезонно от/до Русе, а през останалата част от годината да въртят само Каспичан-Бургас. 2655/54 може да возят директни вагони за/от Бургас, които да пътуват с 3621/3622 и 4640/4641. Нудобството е в многото закачвания и разкачвания, но пък това може да се приложи за лятото като компромисен заместител на едновремешните 2681/2682. Само дето и те не се движат, дали е само с цел спестяване на средства или просто защото няма пътникопоток ?
Стигна се до парадокса пълни директни вагони /той бе само един крайно недостатъчен/ Русе-Пловдив да бъдат спрени, а празния влак Русе-Момчилград, за който болшинството пътници бяха надолу от Димитровград и към Пловдив, да бъде скъсен, но все пак оставен, а такива директни вагони като Бургас-Русе и Русе-Бургас да се радват на увеличени състави докато студентите се тъпчат Варна-Каспичан в едва два вагона ... Нямало пътници към Русе- еми НЯМА да има с такова отношение ! Сега и за София направиха изкилиферчен влак по ''договорка'' на администрациите. Браво, евала, страхотно
Вагон серия 43 за нощен влак ... Чудно ! А 460/461 ми движат само купейни... Нищо, важното е 3660/3661 да съществува, щото шуменци пътуват на тумби по линията за 50 км/ч до Бургас и 10 вагона са им малко
А студентите от Търново да се блъскат в две вагончета и да чакат влака след час и половина вместо този за който си имат билети, защото няма повече място за гъчкане в двете претъпкани вагончета 
Стигна се до парадокса пълни директни вагони /той бе само един крайно недостатъчен/ Русе-Пловдив да бъдат спрени, а празния влак Русе-Момчилград, за който болшинството пътници бяха надолу от Димитровград и към Пловдив, да бъде скъсен, но все пак оставен, а такива директни вагони като Бургас-Русе и Русе-Бургас да се радват на увеличени състави докато студентите се тъпчат Варна-Каспичан в едва два вагона ... Нямало пътници към Русе- еми НЯМА да има с такова отношение ! Сега и за София направиха изкилиферчен влак по ''договорка'' на администрациите. Браво, евала, страхотно



Последно промяна от Vancho на Нед Юни 05, 2011 4:19 pm, променено общо 1 път.
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Информация
Модератори