Мнения: 173
Регистриран на: Сря Юни 04, 2008 4:21 pm
Местоположение: София, България

Мнение от assen5 »

lok45111 написа:Този теснопътен вагон, Асене е за 600 мм, ясно е от къде е останал, но не мисля, че става за нещо. Предполага се, че талигите му отдавна ги няма и се ползва коша като стопанска постройка.
E и? Колко такива вагона има?
Не съм съгласен, че за нищо не става, но каквото и да ми е мнението ще си остане глас в пустиня щом няма интерес от управата. :wink:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Щом така мислиш, ходи в комплексарския "форум". Тук мнението е взето предвид и ще се разгледа, но такива вагони все пак се намират тук-там.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Хора , спокойно.Какво според вас трябва да се направи? На мен не ми е много ясно.Да , аз бях там , когато assen5 направи снимката от крайградския влак за Ген. Тодоров , видях фотографираното вагонче в двора на къщата.Но това е частна собственост. Знаем ли ние по какъв начин собствениците го имат? От къде го имат? Какво можем да направим - да иницираме среща с тях (знаем местоположението на къщата , за да им отидем на гости), да им предложим да го купим? Въпросът е какво форума / сдружението може да направи за това веществено доказателство от някогашната теснолинейка , на което даже лично много се изненадах , че е оцеляло.Точно това се чудя.А , че вагончето има стойност , да така е , само по себе си е уникално.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Вагона е частна собственост и вероятно отдавна вътрешното оборудване е изтърбушено и е пригоден за някаква стопанска постройка. Ако има талиги има смисъл да се мисли нещо и да се преговаря със собственика да го продаде или дари, но ако няма никакво друго оборудване и е само коша, мисля, че не си струва въобще да се правят каквито и да било постъпки, тъй като сам по себе си, кошът не ни върши ама никаква работа.
Мнения: 1
Регистриран на: Сря Апр 20, 2011 12:09 am
Местоположение: Bulgaria
здравейте

Мнение от ivaldo »

здравейте момчета не сам от системата на бдж но ме боли че компанията и най вече вагоните който са оникални са на произвола на садбата ако има нещо и аз ще помагам имайте ме напредвит
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Похвално е желанието ти , но ако ще помагаш така както пишеш , не благодаря .
Работата изисква спазването на определени правила и процедури и щом едно изречение не можеш написа правилно , какво остава за качественото извършване на същата !
:?
Нищо лично . :wink:
efo
Мнения: 21
Регистриран на: Пон Май 10, 2010 12:01 am
Местоположение: España

Мнение от efo »

Nе знам защо намирате кусур на човека за правописа.Не всички сме литературни корифеи.Важното е че има желание да помогне.Аз искам да попитам някои виждал ли е в гара Дупница между коливозите едно вагонче за 600 мм междурелсие?Също такова имаше преди 31 години на прелеза на Гълъбник.Не ми се вярва да имат талиги.Желязото все пак беше с добра цена за циганите.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Намира се кусур за правописа, защото ако не си грамотен (допускане на елементарни грешки) ще те смачкат... :wink:
не е нужно да си корифей, то си е за теб дали ще пишеш правилно или не :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Координатор УС
Мнения: 629
Регистриран на: Пон Ное 27, 2006 3:34 pm
Местоположение: София
Аватар
Координатор УС

Мнение от stankos »

Глупости !
Никой,никого няма да мачка !
Просто във форума това е първото впечатление за даден човек и , ако в правописа си е мърльо то и в останалата работа си е такъв !
Правописа показва старание и уважение към останалите пишещи , нормално е всеки може да сгреши , но нормалните хора се поправят щом им се направи забележка !
Пример:
1. Сваляне на старата боя.
2. Изчистване на корозията.
3. Нанасяне на антикорозионно покрития .
4. Нанасяне на нова боя .

Докато "Мърльото " ще сложи новата боя върху старата и ще каже : " Готово ".

Сега бях ли достатъчно ясен ! :wink:
Мнения: 151
Регистриран на: Сря Апр 21, 2010 8:15 pm
Местоположение: Пирдоп,София

Мнение от Petko Ivanov »

efo написа:Аз искам да попитам някои виждал ли е в гара Дупница между коливозите едно вагонче за 600 мм междурелсие?
Това вагонче не е ли реставрираното във фоайето на Централна гара София?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес бях на свиждане на "айлцугваген"-ите във ВРУ Г. Оряховица... Ръждата, безхаберието и разрухата си казват думата все повече и скоро от тези хубави вагончета няма да остане и помен.

От 2009 г. имаме доклади по въпроса, но БДЖ не си мръдна пръста по въпроса...
64.19
Мнения: 24
Регистриран на: Нед Ное 27, 2011 7:37 pm
Местоположение: vidin

Мнение от sando »

Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Дааа, чудни, но забатачени вагони. Да живят нескопосаността и малоумщината в БДЖ.
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “ПРОЕКТИ | Forum projects”

Информация