Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

tenata написа:
gonzo8611 написа:Аз мисля, че са:

жълта
червена
жълта
зелена
жълта
бяла

Според мен бялата е най-долу и си прав за 3-те жълти. Така си пасват.

Точно така са, аз съм ги виждал всички( и три жълти ) .


Само където местата на Червената и Зелената светлини трябва да са разменени.(При 'Скоросната сигнализация' няма два светещи фара ,които да са ражположени един под друг).Тъкава смесица м/у 'Гърбичен' и 'Входен' Светофор може да има само при нас!
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

VESO написа:А аз да питам - има ли положение , при което светят и 3-те жълти едновременно?

Има Весо, 1-во на входния, и означава приемане във коловоз със повредена коловозна заетост.
2-ро на изходния, и означава маршрута на маневрата е подготвен от парк до парк.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

LALich написа: Само където местата на Червената и Зелената светлини трябва да са разменени.(При 'Скоросната сигнализация' няма два светещи фара ,които да са ражположени един под друг).Тъкава смесица м/у 'Гърбичен' и 'Входен' Светофор може да има само при нас!

Мисля,че грешиш, защото на тази снимка: http://bgrail.info/IMG_5731.jpg се вижда, че на другия светофор ( във дясно на снимката ) ,че червената светлина е 2-ра от горе на долу.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Именно!Мястото на "Червената светлина" не е под "Жълтата".
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

LALich написа:Именно!Мястото на "Червената светлина" не е под "Жълтата".

Така е, но този тип свтофори могат да подават "три жълти" и техническото решение е такова.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какво значение има, нали все е червена?!
Проблем би имало със зелената, че е точно над жълтата, но пък зелената тук не се ползва при редовен изход.

Нещо което не е по сигнализацията, ама наскоро се присетих...
От коловози №№ 34 до 38 на гара София всеки заминава без "Готово". Никъде обаче не пише, че може...
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

bdz46 написа:Какво значение има, нали все е червена?!
Проблем би имало със зелената, че е точно над жълтата, но пък зелената тук не се ползва при редовен изход.
Нали все пак си има принципни правила за разположение на светлитите , то ясно , че на червено ще спреш винаги ама защо все такива малки камъчета трябва да обръщат с главата надолу всичко , то по тази логика всеки светофор може да си го комбинират както им падне .
Абе к`во значат тук някави си правилници.....
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Преди май пишеше нещо за тях в книжка-разписание ТТН но там не ги упоменаваха по номера ами нещо от рода "...отправен или товарен парк ..." сега не е ли пак така формулирано .
И като прибавим нуждата от евентуална сверка на часовниците а ДР няма омагьосания кръг се затваря и вътре пак остава само лок.машинист да се ядосва и " опира пешкира " ако те види някой който не трябва поради такива дребни но МНОООГО вредни ситуации .
Мнения: 73
Регистриран на: Пон Дек 18, 2006 8:40 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от lz1tee »

bdz46 написа: Проблем би имало със зелената, че е точно над жълтата, но пък зелената тук не се ползва при редовен изход.
А какво става, когато този сигнал трябва да повтаря показанията на гърбичния :roll:
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

lz1tee написа: А какво става, когато този сигнал трябва да повтаря показанията на гърбичния :roll:

Тогава не е проблем, защото жълтото е най от горе а зеленото е под него, и сигнала става "жълто и зелено".
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

lz1tee написа:А какво става, когато този сигнал трябва да повтаря показанията на гърбичния :roll:
Ми повтаря си ги - най-горната жълта + зелена = точното показание на гърбичния.
Визирах по-скоро редовен изход зелена+жълта, които биха били една до друга, но такова показание там не се употребява.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

bdz46 написа:Ми повтаря си ги - най-горната жълта + зелена = точното показание на гърбичния.
Визирах по-скоро редовен изход зелена+жълта, които биха били една до друга, но такова показание там не се употребява.

Тоше, то за редовен изход не се ползва зелено защото, няма главни коловози във ПОР изток старана Крумово, и във ПОР запад страна ПО. :D
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Точно това имах предвид.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

Крушките на светофорите са 15 w.Захранващият ток е променлив.
Мнения: 42
Регистриран на: Пон Окт 18, 2010 7:45 am
Местоположение: първомай

Мнение от mitak07020 »

По темата с гърбичния светофор , вижте това
http://bgrail.info/site/index.php?page=8
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация