Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Аз обаче ще си запазя правото да коментирам и недоволствам, когато дадена явна повреда присъства в 6 последователни поръчки без да бъде отстранена.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

44144 е вкарана да се възстановява. Имаше идея първоначално лок да се прави в ДЦА но в последствие се взе мъдрото решение и ще се прави в ПД. 44096 до 1-2 дена я изкарват за функционални проби.
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

Обема работа, необходим за възстановяването на 144 е съизмерим със планов ''среден ремонт''. Унищожен от огъня е оперативния кабелаж около трансформатора, кабелажа на самия трансформатор, оперативния кабелаж намиращ се на средния покрив и управляващ ГВП, силовите кабели по и около трансформатора, кабелите ВН от рейка ''ВН'' под консерватора, проводници 208 от шина 208, напълно са унищожени 2-ри тягов изправител и 021.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

amon написа:Обема работа, необходим за възстановяването на 144 е съизмерим със планов ''среден ремонт''. Унищожен от огъня е оперативния кабелаж около трансформатора, кабелажа на самия трансформатор, оперативния кабелаж намиращ се на средния покрив и управляващ ГВП, силовите кабели по и около трансформатора, кабелите ВН от рейка ''ВН'' под консерватора, проводници 208 от шина 208, напълно са унищожени 2-ри тягов изправител и 021.
+унищожен панел управление на батира
Изображение
Изображение
Изправителния шкаф:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Мнение от driver »

нека ги карат още без вентилация кето е масова практика това са технически вандали
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Времето се затопли отдавна... при температура над 10 градуса по C няма причина да го правят!
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Няма ли сигнализиране когато локомотива грее и не ли забранено да се кара без вентилация? :shock: :evil:
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Според мен по интересното е, че 45-170 вече неможе да се види на оградата на мездренскотото депо а само в хале №6 за оборудване на ходовата част и тя както и 44-144 заминава за ремонт в цеха за разкрасяване и възстановяване в "Дупница" пожелава ме късмет и на двете и скорошно завръщане.
Мнения: 114
Регистриран на: Нед Сеп 05, 2010 11:20 pm
Местоположение: slivnica

Мнение от Georgi Dimitrov »

Карането без вентилация е забранено, и попринцип не може да се кара със изключена вентилация. Има реле за цялостен контрол на вентилацията (реле 406). Това реле има 2 блок-контакта , които са затрорени. Когато машиниста изключи вентилаторите или ако някой от тях спре поради повреда, а локомотива е на позиция след изтичане на 6 сек. реле 406 отваря своите блок-контакти и понеже е свързано във веригата на ГВП предизвиква неговото изключване. Но като се шунтира това реле може да си караш без вентилация колкото искаш или поне колкото устиска локомотива! :) Това е, което аз знам ако има някакви пропуски или неточности, моля да бъда поправен :!:
Мнения: 323
Регистриран на: Чет Фев 05, 2009 12:26 am
Местоположение: Bulgaria

Мнение от borislaviv »

Georgi Dimitrov написа:Карането без вентилация е забранено, и попринцип не може да се кара със изключена вентилация. Има реле за цялостен контрол на вентилацията (реле 406). Това реле има 2 блок-контакта , които са затрорени. Когато машиниста изключи вентилаторите или ако някой от тях спре поради повреда, а локомотива е на позиция след изтичане на 6 сек. реле 406 отваря своите блок-контакти и понеже е свързано във веригата на ГВП предизвиква неговото изключване. Но като се шунтира това реле може да си караш без вентилация колкото искаш или поне колкото устиска локомотива! :) Това е, което аз знам ако има някакви пропуски или неточности, моля да бъда поправен :!:
Точно така. За това всеки машинист носи в себе си бъркалка или ластик, зависи какъв вид е релето, за да блокира контактите му. Но понякога действително има нужда от подклинване на 406, когато някое ветрово реле откаже. Но от това вентилацията няма да спре. Трябва да се прекъсне веригата на реле B5 за да стане това.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Това за ГВП не го разбрах. Реле 406 е свързано с ГВП и ГВП предизвиква реле 406 да изключи или?
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

WOLFMX написа:Това за ГВП не го разбрах. Реле 406 е свързано с ГВП и ГВП предизвиква реле 406 да изключи или?

Реле 406 ( реле контрол вентилация ) е във веригата на "ГВП" ( главен въздушен прекъсвач ), и когато локомотива е на позиция ( под тяга ) релето ( 406 ) трябва да е със затворени блок контакти за да може "ГВП" да е включено и локомотива да се движи. А когато стане повреда по вентилацията и откаже вентилатор релето ( 406 ) изключва "ГВП" за да не се стигне до прегряване и запалване на локомотива. Един вид защита.
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

За да бъдем максимално точни, реле 406 с неговите контакти 1-2, прекъсва захранването на реле 408. 408 отпада и с негови контакти 5-6 прекъсва захранващата верига на изключващият ЕПВ(S1) на прекъсвача.
Мнения: 16
Регистриран на: Чет Ное 11, 2010 2:52 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от mmtt »

Абе с две думи подклинишлия на 406 и се ебава маиката :roll:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

За мен по-интересно е, защо на 144 трансформатора грееше като печка, дори на празен ход, при пълноценна вентилация и работещи помпи и доколко това има принос за пожара?
45 172 е същата работа - могат да се пържат яйца върху трафа след часове работа на празен ход.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация