
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Обема работа, необходим за възстановяването на 144 е съизмерим със планов ''среден ремонт''. Унищожен от огъня е оперативния кабелаж около трансформатора, кабелажа на самия трансформатор, оперативния кабелаж намиращ се на средния покрив и управляващ ГВП, силовите кабели по и около трансформатора, кабелите ВН от рейка ''ВН'' под консерватора, проводници 208 от шина 208, напълно са унищожени 2-ри тягов изправител и 021.
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене

+унищожен панел управление на батираamon написа:Обема работа, необходим за възстановяването на 144 е съизмерим със планов ''среден ремонт''. Унищожен от огъня е оперативния кабелаж около трансформатора, кабелажа на самия трансформатор, оперативния кабелаж намиращ се на средния покрив и управляващ ГВП, силовите кабели по и около трансформатора, кабелите ВН от рейка ''ВН'' под консерватора, проводници 208 от шина 208, напълно са унищожени 2-ри тягов изправител и 021.


Изправителния шкаф:





«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm



Карането без вентилация е забранено, и попринцип не може да се кара със изключена вентилация. Има реле за цялостен контрол на вентилацията (реле 406). Това реле има 2 блок-контакта , които са затрорени. Когато машиниста изключи вентилаторите или ако някой от тях спре поради повреда, а локомотива е на позиция след изтичане на 6 сек. реле 406 отваря своите блок-контакти и понеже е свързано във веригата на ГВП предизвиква неговото изключване. Но като се шунтира това реле може да си караш без вентилация колкото искаш или поне колкото устиска локомотива!
Това е, което аз знам ако има някакви пропуски или неточности, моля да бъда поправен 


Точно така. За това всеки машинист носи в себе си бъркалка или ластик, зависи какъв вид е релето, за да блокира контактите му. Но понякога действително има нужда от подклинване на 406, когато някое ветрово реле откаже. Но от това вентилацията няма да спре. Трябва да се прекъсне веригата на реле B5 за да стане това.Georgi Dimitrov написа:Карането без вентилация е забранено, и попринцип не може да се кара със изключена вентилация. Има реле за цялостен контрол на вентилацията (реле 406). Това реле има 2 блок-контакта , които са затрорени. Когато машиниста изключи вентилаторите или ако някой от тях спре поради повреда, а локомотива е на позиция след изтичане на 6 сек. реле 406 отваря своите блок-контакти и понеже е свързано във веригата на ГВП предизвиква неговото изключване. Но като се шунтира това реле може да си караш без вентилация колкото искаш или поне колкото устиска локомотива!Това е, което аз знам ако има някакви пропуски или неточности, моля да бъда поправен
WOLFMX написа:Това за ГВП не го разбрах. Реле 406 е свързано с ГВП и ГВП предизвиква реле 406 да изключи или?
Реле 406 ( реле контрол вентилация ) е във веригата на "ГВП" ( главен въздушен прекъсвач ), и когато локомотива е на позиция ( под тяга ) релето ( 406 ) трябва да е със затворени блок контакти за да може "ГВП" да е включено и локомотива да се движи. А когато стане повреда по вентилацията и откаже вентилатор релето ( 406 ) изключва "ГВП" за да не се стигне до прегряване и запалване на локомотива. Един вид защита.

Техник

Информация
Модератори