Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

Днес успях да отделя един час и да отида до заводската гара на бившия АТЗ... Там видях 5 машини, на някои само остатъците... Навън бяха гарирани 3 машини от 55-та серия и две от 52-ра... Едната 55-та и едната 52-ра бяха разкостени основно... Видимо, в движения бяха три от петте машини - 2 от 55-та серия и една от 52-ра... В жълтата сграда, която се вижда в дъното на първата снимка забелязох силуета на още една разкостена 55-та серия, а зад нея сякаш имаше още нещо... Не видях какво... За съжаление, не можах изобщо да сляза от колата... Живото тегло на наобиколилите ме кучета (над 15) вероятно беше над 1 тон... Три от тях бяха със сигурност над 100 кг - имаше санбернари, ротвайлери, боксери и разни други помияри... Бяха отвързани и пуснати... Въпреки свиркането с клаксона, не се появи жив човек... Та така... Мисия - полунеуспешна...!

http://media.snimka.bg/8337/022930099-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930101-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930102-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930103-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930104-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930106-big.jpg?r=0

Само на едната 55-та серия имаше номер - 55 214.1, другите изглеждаха със свалени табели... Всъщност, на разкостената 55-ица сякаш имаше някаква табела, но на снимката се е паднала зад дървото и не можах да видя по-подробно... По горепосочената причина, не можах да се приближа и да снимам заводски табели и каквито и да е други номера...

За съжаление таговете за изображение не работят иначе щях да визуализирам снимките директно тук, в темата...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Браво за снимките, но като гледам, V22 няма :( Явно е нарязано на скрап.
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Огромно БЛАГОДАРЯ за снимките! Този локомотив също има номер и той е 55-154.Чудех се за последната цифра , понеже през клоните на дървото прилича на "1" , но "1"-цата изглежда по - различно , затова мисля , че е "4".
Направо не мога да повярвам , толкова машини , остаени на произвола на съдбата.Дори и тези , които са боядисани , са без номера.Работата изглежда е била много , тъй като са били нужни всичките дизели.Трябва да се издебне удобен момент , когато на Калитиново излиза маневрата.Tenata каза , че по клона се движат влакове , които идват от Стара Загора с машина на БДЖ и е нужно да разберем каква машина тегли вагоните по клона към АТЗ-то.
Въпрос - как влезе на територията на завода? Има ли огради / врати , през които се преминава? Иначе тези отвързани кучета като нищо ще шетат през полето.
Ако ще има машина , предмет на тази тема , то остава да се намира в жълтото хале.
Мнения: 50
Регистриран на: Вто Фев 16, 2010 11:19 pm
Местоположение: Стара Загора

Мнение от Ekcnpec »

lok45111 написа:...но като гледам, V22 няма :( Явно е нарязано на скрап.
Не бързай да се "отчайваш"... Нека видим какво има и в халето... ;-)
Пък и да поразпитаме малко повече... Аз пообиколих разклоненията из завода, що годе, а там има и разни гаражни халета, в които влизат коловози...


Весо, стигането до заводската гара е твърде лесно... Няма огради, портали, нищо.... Територията от над 2000 дка на завода е истински разграден двор... Отвсякъде... Можеш да го пребродиш надлъж и нашир спокойно... Стига да не те залаят псетата... Оградени са само базите на частните фирми, които са си закупили терени и ги ползват... Оказа се, че поне две фирми ползват индустриалния клон и това са Панхим и Зара Газ... До този извод стигнах след оглед на разклоненията след заводската гара... Тези локомотиви, според мен, в момента се поддържат и ползват със сигурност от поне едната от двете фирми, пък защо не и от двете... Така наречената оранжева сграда е съвсем прясно боядисана, с алуминиева дограма е и съвсем не изглежда запусната... Огромният брой кучета около нея също доказва дейност... Определено има движение и то не малко... За съжаление, беглия ми поглед към състоянието на коловозите, показа трагична картинка... Дано успея другия път като отида да заснема повече неща...
Що се отнася до стигането до заводската гара... Разгледай този линк от Уикимапия...
http://wikimapia.org/16935687/Agrobiohim-Train-Station
При движение по пътя София-Бургас, посока изток, след Стара Загора, се подминава целия завод и се завива по асфалтиран път веднага след края му, който те извежда право на заводската гара...
Трябва явно да се отиде в работен ден, още по-добре, когато има маневра от към гара Калитиново... Тук вече вие може да помогнете, като дадете приблизителен час от разписанието на локалния влак, който докарва товарите...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ако можеш поразпитай и направи рисърч относно наличието на V22В там и актуалният му статус. Ако има такава машина, инфо за собственика също ни трябва.
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ето как изглежда кабината на еднин сравнително запазен V18 в Германия. Да се надяваме скоро и ние да се похвалим с нещо такова, че и по-добро:
Изображение
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

http://forum.gtsofia.info/index.php?act ... 7706;image

Май това е машината от АТЗ-то :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Може и тя да е. Чудно, че и в строежа на метрото са се пръкнали "Павел"-чета :lol:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Къде точно в метрото е заснета тази машина?
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На станцията при х-л "Хемус". Не знам подробности.
64.19
Координатор УС
Мнения: 486
Регистриран на: Пет Юли 24, 2009 7:42 pm
Местоположение: Wien / Sofia
Обратна връзка:
Аватар
Координатор УС

Мнение от NiGhtPiSH »

Потвърждавам, че машината е 380 от първата страница, която очевидно е машината от АТЗ Стара Загора. Би трябвало Трейс да са я купили за строежа. :)
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Да си я карат със здраве тогаз :lol:
64.19
Мнения: 334
Регистриран на: Вто Дек 01, 2009 10:47 am
Местоположение: София

Мнение от turboto »

lok45111 написа:Да си я карат със здраве тогаз :lol:
Па и не само Те мислим Аз :))))
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ами предполагам, че след завършване на участието на ТРЕЙС в строежа на метрото, тая 66-ца ще замине в пенсия. Доста фирми из Европа вземат такива машини на доизживяване за участие в някакви поректи и после ги захвърлят на произвола на съдбата или по-скоро на оксижена...
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Актуални снимки от днес , 29-ти май на 66-02:
- отпред;
- отзад;
- странично;
- герба.

За тези , които не знаят - локомотивчето се намира пред портала на депо Дупница.
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация