
Днес успях да отделя един час и да отида до заводската гара на бившия АТЗ... Там видях 5 машини, на някои само остатъците... Навън бяха гарирани 3 машини от 55-та серия и две от 52-ра... Едната 55-та и едната 52-ра бяха разкостени основно... Видимо, в движения бяха три от петте машини - 2 от 55-та серия и една от 52-ра... В жълтата сграда, която се вижда в дъното на първата снимка забелязох силуета на още една разкостена 55-та серия, а зад нея сякаш имаше още нещо... Не видях какво... За съжаление, не можах изобщо да сляза от колата... Живото тегло на наобиколилите ме кучета (над 15) вероятно беше над 1 тон... Три от тях бяха със сигурност над 100 кг - имаше санбернари, ротвайлери, боксери и разни други помияри... Бяха отвързани и пуснати... Въпреки свиркането с клаксона, не се появи жив човек... Та така... Мисия - полунеуспешна...!
http://media.snimka.bg/8337/022930099-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930101-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930102-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930103-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930104-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930106-big.jpg?r=0
Само на едната 55-та серия имаше номер - 55 214.1, другите изглеждаха със свалени табели... Всъщност, на разкостената 55-ица сякаш имаше някаква табела, но на снимката се е паднала зад дървото и не можах да видя по-подробно... По горепосочената причина, не можах да се приближа и да снимам заводски табели и каквито и да е други номера...
За съжаление таговете за изображение не работят иначе щях да визуализирам снимките директно тук, в темата...
http://media.snimka.bg/8337/022930099-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930101-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930102-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930103-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930104-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/8337/022930106-big.jpg?r=0
Само на едната 55-та серия имаше номер - 55 214.1, другите изглеждаха със свалени табели... Всъщност, на разкостената 55-ица сякаш имаше някаква табела, но на снимката се е паднала зад дървото и не можах да видя по-подробно... По горепосочената причина, не можах да се приближа и да снимам заводски табели и каквито и да е други номера...
За съжаление таговете за изображение не работят иначе щях да визуализирам снимките директно тук, в темата...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...

Администратор
Огромно БЛАГОДАРЯ за снимките! Този локомотив също има номер и той е 55-154.Чудех се за последната цифра , понеже през клоните на дървото прилича на "1" , но "1"-цата изглежда по - различно , затова мисля , че е "4".
Направо не мога да повярвам , толкова машини , остаени на произвола на съдбата.Дори и тези , които са боядисани , са без номера.Работата изглежда е била много , тъй като са били нужни всичките дизели.Трябва да се издебне удобен момент , когато на Калитиново излиза маневрата.Tenata каза , че по клона се движат влакове , които идват от Стара Загора с машина на БДЖ и е нужно да разберем каква машина тегли вагоните по клона към АТЗ-то.
Въпрос - как влезе на територията на завода? Има ли огради / врати , през които се преминава? Иначе тези отвързани кучета като нищо ще шетат през полето.
Ако ще има машина , предмет на тази тема , то остава да се намира в жълтото хале.
Направо не мога да повярвам , толкова машини , остаени на произвола на съдбата.Дори и тези , които са боядисани , са без номера.Работата изглежда е била много , тъй като са били нужни всичките дизели.Трябва да се издебне удобен момент , когато на Калитиново излиза маневрата.Tenata каза , че по клона се движат влакове , които идват от Стара Загора с машина на БДЖ и е нужно да разберем каква машина тегли вагоните по клона към АТЗ-то.
Въпрос - как влезе на територията на завода? Има ли огради / врати , през които се преминава? Иначе тези отвързани кучета като нищо ще шетат през полето.
Ако ще има машина , предмет на тази тема , то остава да се намира в жълтото хале.

Не бързай да се "отчайваш"... Нека видим какво има и в халето...lok45111 написа:...но като гледам, V22 нямаЯвно е нарязано на скрап.

Пък и да поразпитаме малко повече... Аз пообиколих разклоненията из завода, що годе, а там има и разни гаражни халета, в които влизат коловози...
Весо, стигането до заводската гара е твърде лесно... Няма огради, портали, нищо.... Територията от над 2000 дка на завода е истински разграден двор... Отвсякъде... Можеш да го пребродиш надлъж и нашир спокойно... Стига да не те залаят псетата... Оградени са само базите на частните фирми, които са си закупили терени и ги ползват... Оказа се, че поне две фирми ползват индустриалния клон и това са Панхим и Зара Газ... До този извод стигнах след оглед на разклоненията след заводската гара... Тези локомотиви, според мен, в момента се поддържат и ползват със сигурност от поне едната от двете фирми, пък защо не и от двете... Така наречената оранжева сграда е съвсем прясно боядисана, с алуминиева дограма е и съвсем не изглежда запусната... Огромният брой кучета около нея също доказва дейност... Определено има движение и то не малко... За съжаление, беглия ми поглед към състоянието на коловозите, показа трагична картинка... Дано успея другия път като отида да заснема повече неща...
Що се отнася до стигането до заводската гара... Разгледай този линк от Уикимапия...
http://wikimapia.org/16935687/Agrobiohim-Train-Station
При движение по пътя София-Бургас, посока изток, след Стара Загора, се подминава целия завод и се завива по асфалтиран път веднага след края му, който те извежда право на заводската гара...
Трябва явно да се отиде в работен ден, още по-добре, когато има маневра от към гара Калитиново... Тук вече вие може да помогнете, като дадете приблизителен час от разписанието на локалния влак, който докарва товарите...
Таралежът е птица упорита...
Без да го ритнеш, не излита...
Без да го ритнеш, не излита...

Администратор

Администратор
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Администратор

Администратор

Администратор


Администратор
Информация
Модератори