
Здравейте! След една седмица, прекарана в Русе, идва и моя ред да ви покажа снимки! Имах късмета да снимам както пробата на 03.12, така и туристическия влак на 16.01. Приятно гледане и сърдечни поздрави на Емо! Тройката на живо е още по-хубава, отколкото на картинка, пожелавам на всеки любител на красивите машини да я види лице в лице!
http://vlekov.snimka.bg/travel/sedmica- ... 593206.all
ПП: Не знам защо, но snimka.bg винаги подрежда снимките ми отзад напред! Няма значение, ще се ориентирате, надявам се
Който се познае на снимките - да свирка!
http://vlekov.snimka.bg/travel/sedmica- ... 593206.all
ПП: Не знам защо, но snimka.bg винаги подрежда снимките ми отзад напред! Няма значение, ще се ориентирате, надявам се

Последно промяна от vladimir.lekov на Пон Май 16, 2011 9:34 pm, променено общо 2 пъти.

Администратор

Администратор

Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
Какво става бе хора - тези локомотиви за какво се възтановяват? Няма някакъв хубав музей където редовно да се експонират и правят редовни рейсове както е в белите страни, само да се крият по депата и търкалят чужденсите в собствената ни страна ли? Какво се предлага за нас българите за този и другите локомотиви? Кави са последните новини щото излезе темичка и след това пълно мълчание с месеци. БДЖ трябва да излезе с програми, а не с откъслечни прояви, достатъчно е да влезете в youtube и да видите как поляците всяка година си правят шоуто на Wolsztyn, такива прояви има и в Словакия, все страни от преди 20 години от нашата черга, а сега? Така че пускайте свежите новини!

Глобален модератор
В "белите" страни таз дейност се осъществява от дружества, клубове, асоциации, които притежават машини, вагони, бази, лицензирани са като превозвачи и имат право да извършват пътнически превози. Развиват дейността си за собствена сметка и получават приходи от нея. У нас парните машини са собственост на държавния "Холдинг БДЖ" ЕАД, редовно зачислени са на депата както останалия тягов подвижен състав, и БДЖ са разпорежда с тях както намери за добре. Очевидно не намира за добре рекламирането и привличането на желаещи да пътуват с туристически и увеселителни влакове с парни машини (макар опитът от Банки показа огромния интерес и реализира невиждани постъпления), а предпочита да извършва таз дейност по заявки и предварително сключени договори с туроператорски фирми при авансово плащане и неподлежащи на пазарене цени.
Работи се усилено за разчупване на тоз стереотип и са надявам на скорошен успех.
Работи се усилено за разчупване на тоз стереотип и са надявам на скорошен успех.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
В упоменатото по-горе депо Wolsztyn в Полша локомотивите и вагоните не са частна собственост, а на държавното PKP. Важното в случая е, че там има разбиране от ползата на редовна експлоатация на парни локомотиви, каквато при нас няма. Голям поддръжник е и общината на града, тъй като многобройните туристи са голям източник на финансиране и развитие на градчето.
Подробен пътепис от мен за парната тяга в Полша и Волштин може да видите тук:
http://lokforum.com/viewtopic.php?t=471 ... c&start=15
Полша е единствената страна в Европа, където има редовни влакове с парни локомотиви нормално междурелсие.
Подробен пътепис от мен за парната тяга в Полша и Волштин може да видите тук:
http://lokforum.com/viewtopic.php?t=471 ... c&start=15
Полша е единствената страна в Европа, където има редовни влакове с парни локомотиви нормално междурелсие.

Глобален модератор
Информация
Модератори