Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Стига с тея "Уикенди", всяка седмица едно и също, егати сензацията, не ви ли писна! Някой хора само 1 влак знаят "Бургас Уикенд", аз лично не ща да чувам за него.

ПС. Голям късмет кача ли са на измислицата БВЗР, все нещо става или спира на всеки входен светофор, или на някоя спирка, или просто не прави връзка. Само си патя с тях, не стига че плащам повече, а не получавам нищо по добро: по лоши вагони и от на някой ПВ, хубави закъснения и какво ли не още. Миналата година заради "Уикенда" се наложи да спя на Стара Загора посред нощите! :evil:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Спокойно сега.Нали темата е създадена с такава цел - който иска да си пита , който може нека да отговаря.Пък който не иска да чете , да не го прави.Аз лично рядко посещавам тази тема , но ако има нещо по нея , което да ме заинтригува , го изчитам набързо и преминавам нататък.Ако има какво да пусна като впечатление , го пускам.Считам , че тези влакове имат право на собствена тема във форума , още повече , че пускането им от миналия график е едно от малкото полезни неща , "сътворени" от БДЖ през последните години.Нещо повече - тези влакове не останаха сезонни (като 8686 / 8687 и минали в забвение) , а се движат целогодишно , като генерират стабилна населеност по всяко време.

Към въпроса на svd90 - "Бургас Weekend" с 4 септемврийски 44-ки и първокласна 74-ка без бистро - така Наско го е видял на София днес.Северният е бил с 4 сини вагона , но дали са били всички 63-ки , или както миналата седмица три 63-ки и дряновска 44-ка , не е много ясно.И той , както и южният са били без бистро.
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Ако съставът на влака беше всяка седмица един и същи нямаше да си правя труда да питам..,но досега не знам дали има две поредни седмици в които съставът да еднакъв. Какво да се пита за останалите БВЗР-та като техния състав е все един и същ-нищо ново под слънцето.
VESO,Мерси :)
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

8671 с 45-172 и премина -2 минути
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

"Варна уикенд" беше с 4 първокласни 63-ки и начело с 44 138, която толкова издирвах. Понеже тя има много странен тифон. :arrow:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Зимата си й свиреше много нормално тифонът. :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 30
Регистриран на: Нед Авг 15, 2010 9:02 pm
Местоположение: София

Мнение от Siso »

Според мен "Бургас Уикенд" е огромна грешка на БДЖ.От този влак просто няма смисъл --- да вземем 8672,който тръгва в 15.20 от Бургас и веднага след него тръгва Слънчев бряг, същото е и положението със 8671 - 1 час преди него е 8615 , а 1 час след него е "Чайката" - излишно харчене на пари според мен.
При "Варна Уикенд" нещата стоя по другояче.Този влак идеално се вмества в "дупката" между 2615 и 2627.Единствено ме е яд , че го направиха да спира на Мездра и Шумен - в началото беше идеален влак, типичен "ЕКСПРЕС".

P.S. Това си е лично мое мнение. :)
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Въобще не съм съгласен особено за 8671. 8615 е пълно недоразумение. Не знам кой би пътувал 7 часа и 15 минути до Бургас в отвратителни вагони с над 20-25 спирания.......
Колкото до 8672,ако Сл.бряг му махнат Карнобат,Нова Загора,Чирпан,Тракия и Септември ще стане ЕКСПРЕС и от 8672 няма да има нужда,но в това положение Уикендите са си нужни.

За "ВАРНА" защо пък да е идеален без Шумен и Мздр.. Ако трябва някъде да не спира то трябва да е на Г.Оряховица
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

То според мене пък изобщо няма смисъл от БВЗР, само да вземат на хората парите, а насреща нищо. Чайката да ми спира на Чеканчево и кво ли не на входни къде ли не, на златните 3-ма човека със едно и също запазено място, а южния уикенд никой влак да не го чака за връзка. Да не забравя и мизерните вагони на чайката, на Дунава вагоните са 100 пъти по добри...
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Oт бВЗР-тата само Сл.бряг все още се изтрайва. С малко редуциране на спиранията може да стане много добър EКСПРЕС ,ако тръгва в 15:20 и пристига към 21:20-21:30 може да замени уикенда изцяло,ноо БДЖ трябва да се сетят да го пооправят :D

Колкото до Чайката,Дианата тоя ГДВ са си доста зле.
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Пиши им и по възможност намери и някой друг да пише за същото. Ефект има, пробвано е, проработи на няколко пъти през последната година, Успех :D
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

Чайката в момента е с много добри вагони.А що се отнася до Бургас уикенд не е ли по добре да е по 3-та и да тръгва от София към 17-17:30 и да спира на Карлово,Казанлък Дъбово(връзка) Сливен,Бургас и да пристига там към 22:30 а на обратно да бъде към 16-16:30 и да пристига в СФ в 21:30
Мнения: 608
Регистриран на: Вто Ное 17, 2009 7:22 pm
Местоположение: Sofia

Мнение от svd90 »

Би бил по-бърз със сигурност ако минава по 3-та,но според мен не биха го направили защото голяма част от качилите се от Бургас слизат на Пловдив,почти толкова продължават към София.
Иначе ако минава по 3-та според мен Казанлък и Сливен са достатъчни.
Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm

Мнение от mitkodiablo »

иначе за за колко време СФ-БС (Карлово)?
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Моето мнение е точно обратното - от 8671 / 8672 има много по - голям смисъл , отколкото от северните им събратя.По важни показатели като населеност в композициите (1) и състав(2) на вагони Южният Weekend изпреварва доста Северния.

(1) 8671 е доста населен в петък , но свободни места все пак се намират , аз от София веднъж намерих "сепаре" от единичните седалки в едната част на вагона , където имаше конкакт за зареждане.На Пловдив слизат доста хора , но има и немалък брой качващи се , за Ст.Загора нямам впечатления от влака , но в Бургас 8671 пристига с населеност над 50%.При 8672 нещата са малко по - други - с това спиране на Ямбол влакът се препълва и ако вагоните са купейни , свободно купе няма да се намери никъде.На Ст. Загора и Пловдив отново качващите се са в пъти повече от слизащите и при салонен вагон , рядко ще има свободна седалка , като всички сепарета са заети и е изключено да има място дори и на единичните седалки , където да се седне.И още една причина в неделя 8672 да бъде предпочитан от ямболци , старозагорци , пловдивчани и софианци - "Сл.бряг" , освен че пристига малко по - късно , е и календарен и цените на билетите са по - високи отколкото в Уикенда.
Два пъти съм виждал 2671 при потегляне от София и хората са доста по - малко в сравнение с идентичната композиция на другия край на перона.На 21-ви април засякох влака във Варна и въпреки че беше последен работен ден , населеността в 4-те вагона бе твърде ниска - да слязоха по - малко и от 100-тина души.За 2672 предполагам е по - пълен , но ме съмнява броят на пътници да надвишава тези в Южния влак.

(2) За съставите е излишно да говорим - 8671 / 8672 са винаги с 5 седящи вагона , генериращи висока населеност и тяхната бройка дори не е спадала.2671 / 2672 се движат с 4 вагона , дори по едно време композицията беше с 3.И какво може да си помисли човек , гледйки съставите на единия и на другия влак - че има някакво явно несъответствие между тях и единия явно превъзхожда другия по брой на пътниците вътре.Ако беше другояче , защо на 2671 / 2672 не се пуснат 5 седящи вагона?

И в заключение - идеята да се пуснат тези влакове бе повече от практична (затова казвам , че е едно от малките похвални неща на Дирекцията от години насам) с цел създаване удобство на хората от по - големите градове като Пловдив , Стара Загора , Плевен и Шумен да си отиват по родните места в петък , а в неделя - да заминават към столицата.И докато на юг този "опит" даде своите добри плодове , на север нещо хората така и не намериха "общ език" с влака.За причините няма да пиша , всеки от вас може да се досети и сам.
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация