

еххх какъв як вагон направо ми напълни душата, а кой е номера на вагона
На Пловдив забравих да го видя като се качвам , на Варна като слизах в този студ , съвсем не ми беше до снимане на номера.
Нищо , при първи удобен случай ще го видя.Този вагон освен при нощната дойка 8636 и 8637 , още се среща и при 9620 , 9623 , 4640 и 4641 , понеже едни и същи композиции се въртят.

Нищо , при първи удобен случай ще го видя.Този вагон освен при нощната дойка 8636 и 8637 , още се среща и при 9620 , 9623 , 4640 и 4641 , понеже едни и същи композиции се въртят.
Днес покрай мен премина 9623 и ми се стори че е някак интересен тоя вагон първокласния, ама нали е 47 цаmutagen написа:ХУбава тапицериика,прилича на плюш,и цветът е някак приятен,идеален за нощен влак;)))


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)

Ако и вагонът е бил същия , си заслужава да се види.Попаднах на друг подобен с номер 51 52 20 47 265 - 5 и червена тапицерия.Интересно беше , че някъде по средата на коридора си личеше някогашна врата , може би този вагон е бил разделен на първокласни и второкласни купета , като 40-ките "АВ" , които май изчезнаха.



А какво мисля за гения дето го е измислил - просто не е за публично място! Първа класа не е само по-малко места в купе! В 50ките е такава теснотия, особенно има една кочина 11 50 - с 11 купета...Nikss написа:Всички първокласни 50-ки, с които разполагаме, са се появили от смесените 40-ки... да не се чудите.
Koй се третира като "В"?Saruman написа:Абе имам впредвид АВ третиращ се като В.



Пловдивските 50-ки , които се пускат на "Родопи" са такива.В първата класа не е нищо , по - страшно е във втората - уникална схема 11 Х 8.07 написа:... особенно има една кочина 11 50 - с 11 купета...

Последно промяна от VESO на Съб Апр 23, 2011 10:59 am, променено общо 1 път.

Информация
Модератори