Става въпрос за сметките на централното управление. Управленията в ГО, По, също тъй ПП и ТП са за момента с активни сметки, макар и празни.driver написа:от 15 03 2011 сметките на холдинг бдж са блокирани заради дължими големи суми за червените колооси и резервни части внесени от чехия статията е от вестник стандарт от същата дата

Глобален модератор
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Железниците строят почивна база, въпреки финансовите затруднения
Един от най-пострадалите сектори от кризата в България през последните години са железниците. Националната компания "Железопътна инфраструктура" дори беше на път на съкрати 5 хиляди свои служители заради липса на средства. В същото време същата компания успява да намери пари за строеж на почивна база край морето. Луксозни бунгала са предвидени за началниците й. Разследването е на "Хрътките” по bTV Action.
Бяла е малък и кокетен град в северната част на Черноморието. Хората са малко, а животът е спокоен. Големи проекти и сгради почти няма. Затова преди време, когато НКЖИ поискала да закупи терен в района, получила страхотен имот на метри от морето. Решили да строят къщички и бунгала, а в двора да има басейн. Според местните обаче, строежът върви бавно, а проблемите започнали да изскачат един след друг. Най-големият от тях е, че компанията просто спряла да плаща на изпълнителите. А те спрели да строят.
Построеното за последните две години е започнало да се руши, защото никой от строителите не иска да продължава да работи, ако не му се плати веднага.
„От Железниците ми дължат над 90 000 лева за този строеж. Аз каквото съм доставил, не мога да си го взема, иначе колегите, дето доставиха алуминиевата дограма си я взеха и като им я платиха я върнаха... иначе тухлите и бетона....”, каза Драгомир Диланов, строителен предприемач.
Строителите няколко пъти са правили опит да си искат парите от железниците. Нямали обаче никакъв успех. Строителите намекват, че замисълът на следния строеж включва и социална диференциация - по-луксозните къщички са за ръководството, а другите - за обикновените служители.
Позицията на Национална компания "Железопътна инфраструктура":
Този строеж е започнат при предишното управление на компанията, а забавените плащания са по вина на подизпълнителите. Цялото разследване на „Хрътките” гледайте тази вечер от 20 ч. по bTV Action.
http://www.btv.bg/news/ikonomika-biznes ... eniya.html
Един от най-пострадалите сектори от кризата в България през последните години са железниците. Националната компания "Железопътна инфраструктура" дори беше на път на съкрати 5 хиляди свои служители заради липса на средства. В същото време същата компания успява да намери пари за строеж на почивна база край морето. Луксозни бунгала са предвидени за началниците й. Разследването е на "Хрътките” по bTV Action.
Бяла е малък и кокетен град в северната част на Черноморието. Хората са малко, а животът е спокоен. Големи проекти и сгради почти няма. Затова преди време, когато НКЖИ поискала да закупи терен в района, получила страхотен имот на метри от морето. Решили да строят къщички и бунгала, а в двора да има басейн. Според местните обаче, строежът върви бавно, а проблемите започнали да изскачат един след друг. Най-големият от тях е, че компанията просто спряла да плаща на изпълнителите. А те спрели да строят.
Построеното за последните две години е започнало да се руши, защото никой от строителите не иска да продължава да работи, ако не му се плати веднага.
„От Железниците ми дължат над 90 000 лева за този строеж. Аз каквото съм доставил, не мога да си го взема, иначе колегите, дето доставиха алуминиевата дограма си я взеха и като им я платиха я върнаха... иначе тухлите и бетона....”, каза Драгомир Диланов, строителен предприемач.
Строителите няколко пъти са правили опит да си искат парите от железниците. Нямали обаче никакъв успех. Строителите намекват, че замисълът на следния строеж включва и социална диференциация - по-луксозните къщички са за ръководството, а другите - за обикновените служители.
Позицията на Национална компания "Железопътна инфраструктура":
Този строеж е започнат при предишното управление на компанията, а забавените плащания са по вина на подизпълнителите. Цялото разследване на „Хрътките” гледайте тази вечер от 20 ч. по bTV Action.
http://www.btv.bg/news/ikonomika-biznes ... eniya.html
Министър Александър Цветков подаде оставка
Изненадващата новина за "оставка по лични мотиви" е била съобщена лично от премиера Бойко Борисов на днешното заседание на правителството; Ивайло Московски ще е новият министър
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков е подал оставка по лични мотиви на заседанието на правителството днес, съобщи пресцентърът на министерството.
Самият Цветков е бил днес на заседанието на правителството и е говорил по точки, на които е вносител.
Два часа по-късно пресслужбата на Министерския съвет официално обяви, че "във връзка с подадената днес оставка от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията инж. Александър Цветков, министър-председателят Бойко Борисов ще отправи предложение до депутатите в Народното събрание за гласуване на персонална промяна в правителството.
Премиерът Борисов ще предложи на народните представители да освободят инж. Цветков от длъжност и
да изберат Ивайло Московски за министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията."
Московски в момента е заместник-министър в МТИТС.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Цветков: Не можем да решим сами проблема с въздухоплавателните споразумения с Русия
1|805507.04.2011
ЕК: БДЖ е най-зле от жп операторите в цяла Европа
Според в. "Капитал" слухове за смяна на Александър Цветков вървят от месец и през последната седмица различни източници заявили, че оттеглянето е въпрос на дни.
Основното недоволство към работата на Цветков било заради слабото усвояване на средства по европейската оперативна програма "Транспорт", пасивното управление на сектора и отложените реформи в държавните дружества.
Най-големият проблем бил почти фалиралия холдинг БДЖ. По думите на ръководителя на отдел "България" в дирекция "Регионална политика" на Европейската комисия Карстен Расмусен българският жп оператор е най-зле в цяла Европа, като преструктурирането му е изостанало 100% и милиардни инвестиции в него не може да има, докато компанията не стане ефективна.
Преди да бъде назначен за министър, Цветков беше заместник-кмет на София по въпросите на транспорта по времето, когато Бойко Борисов бе кмет.
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3823991
Изненадващата новина за "оставка по лични мотиви" е била съобщена лично от премиера Бойко Борисов на днешното заседание на правителството; Ивайло Московски ще е новият министър
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Александър Цветков е подал оставка по лични мотиви на заседанието на правителството днес, съобщи пресцентърът на министерството.
Самият Цветков е бил днес на заседанието на правителството и е говорил по точки, на които е вносител.
Два часа по-късно пресслужбата на Министерския съвет официално обяви, че "във връзка с подадената днес оставка от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията инж. Александър Цветков, министър-председателят Бойко Борисов ще отправи предложение до депутатите в Народното събрание за гласуване на персонална промяна в правителството.
Премиерът Борисов ще предложи на народните представители да освободят инж. Цветков от длъжност и
да изберат Ивайло Московски за министър на транспорта, информационните технологии и съобщенията."
Московски в момента е заместник-министър в МТИТС.
ОЩЕ ПО ТЕМАТА
Цветков: Не можем да решим сами проблема с въздухоплавателните споразумения с Русия
1|805507.04.2011
ЕК: БДЖ е най-зле от жп операторите в цяла Европа
Според в. "Капитал" слухове за смяна на Александър Цветков вървят от месец и през последната седмица различни източници заявили, че оттеглянето е въпрос на дни.
Основното недоволство към работата на Цветков било заради слабото усвояване на средства по европейската оперативна програма "Транспорт", пасивното управление на сектора и отложените реформи в държавните дружества.
Най-големият проблем бил почти фалиралия холдинг БДЖ. По думите на ръководителя на отдел "България" в дирекция "Регионална политика" на Европейската комисия Карстен Расмусен българският жп оператор е най-зле в цяла Европа, като преструктурирането му е изостанало 100% и милиардни инвестиции в него не може да има, докато компанията не стане ефективна.
Преди да бъде назначен за министър, Цветков беше заместник-кмет на София по въпросите на транспорта по времето, когато Бойко Борисов бе кмет.
http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3823991
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... amion.html Ето актуални снимки-била е 10-ка.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Ето още един много по-ясен репортаж за пораженията по ДМВ-то :
http://bnt.bg/bg/news/view/53266/katast ... aj_letnica
http://bnt.bg/bg/news/view/53266/katast ... aj_letnica


И нито една не е спряна случайно или изолирана да чака ремонт.Всички са пострадали при изключително свирепи и повече от жестоки удари при ПТП с водачи - малоумници , които при всички случаи имат вина за причиняването на кастрофата , не спазили правилата за преминаване при прелез или при движение по пътя.И най - интересното - никой от тези водачи не е осъден да заплати нанесените щети.Просто в каква държава живеем...