Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Днес като отидох в депо София да си оправям отпуската установих, че 66-07 е изхвърлен на промивалните коловози в халето и явно това ще са и последните му дни... Както казах преди доста време, явно някой си направи яка далавера за сметка на малкия красавец и привидното "възстановяване" на машината, за което и аз хвърлих не малко усилия остана просто параван на поредните шмекери на непорасналото дете, сложено на ръководен пост в депото. Докато разни хора плюят срещу този и онзи, никой не забелязва, че се унищожава ЕДИНСТВЕНИЯ останал що-годе възстановим локомотив V22 на БДЖ. Ще дойде време да се вайкат като за други унищожени единици ТПС и да търсят машина, а тогава със сигурност ще им напомним кой и как съсипа 66-07 :evil:
64.19
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Предполагам още е в това състояние от 13-ти юни 2010 г.Ако не е и по - зле.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

На същия хал е, явно към машината интерес няма :evil:
64.19
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

От няколко дни се работи по-усърдно по 66.07, като днес усърдно "кълвях" в будката. Свалени са ръкохватки на контролера и ХО, работи се и по пулта. Компресора е готов, но не е куплиран, тепърва ще сваляме горивния резервоар, натискам ги да се огледа сцепното движение и буксите, защото може да има изненади там...

Познайте с какво сме го закъсали и по тази машина??? :lol: :lol: :lol:
64.19
Публикувай отговор

Обратно към “Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock”

Информация