
Глобален модератор
Разглеждайки препратката от Vesko7 гледайки този ел-воз,(параметрите) може от сега да го наречем китайската ер-ка...
www.csrgc.com.cn/ens/cpyfw/jch/2008-06-16/641.shtml



В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Мнения: 127
Регистриран на: Вто Яну 08, 2008 8:49 pm

Източник: http://news.ibox.bg/news/id_1610211507
Началник влак и други петима железничари бяха задържани в околностите на Вакарел, докато източвали гориво от локомотиви, съобщиха от пресцентъра на МВР.
Полицията тръгнала по следите на групата след сигнал от телевизионно предаване. „Транспортна полиция" задържала групата в междугарието между мина Чукурово и гара Вакарел.
Престъпната група била съставена изцяло от служители на БДЖ, като сред тях бил и 55-годишният началник влак А.Д. Освен него зад решетките се оказали машинист, криминално проявен за измама, помощник машинист с 2 заявителски материала за кражба, маневрен стрелочник от Вакарел, който търгувал с акцизни стоки без бандерол, негов колега от Септември с минало на крадец и трети стрелочник, който отглеждал и разпространявал наркотици.
При претърсване на гористата местност в околностите на Вакарел полицаите открили и иззели 3 пластмасови туби с дизелово гориво, 16 празни пластмасови туби подготвени за пълнене, 3 гумени маркуча и лек автомобил марка УАЗ. В автомобила били открити и 10 чувала с крадени въглища.
Работата по случая продължава.
Началник влак и други петима железничари бяха задържани в околностите на Вакарел, докато източвали гориво от локомотиви, съобщиха от пресцентъра на МВР.
Полицията тръгнала по следите на групата след сигнал от телевизионно предаване. „Транспортна полиция" задържала групата в междугарието между мина Чукурово и гара Вакарел.
Престъпната група била съставена изцяло от служители на БДЖ, като сред тях бил и 55-годишният началник влак А.Д. Освен него зад решетките се оказали машинист, криминално проявен за измама, помощник машинист с 2 заявителски материала за кражба, маневрен стрелочник от Вакарел, който търгувал с акцизни стоки без бандерол, негов колега от Септември с минало на крадец и трети стрелочник, който отглеждал и разпространявал наркотици.
При претърсване на гористата местност в околностите на Вакарел полицаите открили и иззели 3 пластмасови туби с дизелово гориво, 16 празни пластмасови туби подготвени за пълнене, 3 гумени маркуча и лек автомобил марка УАЗ. В автомобила били открити и 10 чувала с крадени въглища.
Работата по случая продължава.

http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/u ... 2011g.html
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... 2011g.html
някой знае ли кой е влака
http://www.btv.bg/az-reporterut/id/12/p ... 2011g.html
някой знае ли кой е влака

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Парламентът отпусна 140 млн. лева за оздравяване на БДЖ
Народното събрание отпусна 140 млн. лева за оздравяване на БДЖ със специален закон. Парите ще дойдат от Българската банка за развитие. Помощта е за срок от половин година и се отпуска срещу план за преструктуриране на железниците.
С решение от 15 декември 2010 г. ЕК одобри предложената от българските власти държавна помощ за дружеството в размер до 248 млн. лв. Брюксел разреши, че мярката за държавно подпомагане може да приеме формата или на заем, предоставен от държавата, или на държавна гаранция по заем.
Като изключително необходим определи заема министърът на транспорта Александър Цветков. По думите му, посоката за развитие на БДЖ е преструктуриране и капитализация на дружеството. Вие сте съкратили 20 000 души и сте декапитализирали съотношението дълг към собствен капитал почти два пъти, обърна се към опонентите от левицата Цветков. Той допълни, че ЕК застава зад реформите в холдинга и той ще получи безвъзмездна помощ от Евросъюза за закупуване на нови мотриси и влакове.
http://www.btv.bg/news/ikonomika-biznes ... a_BDJ.html
Народното събрание отпусна 140 млн. лева за оздравяване на БДЖ със специален закон. Парите ще дойдат от Българската банка за развитие. Помощта е за срок от половин година и се отпуска срещу план за преструктуриране на железниците.
С решение от 15 декември 2010 г. ЕК одобри предложената от българските власти държавна помощ за дружеството в размер до 248 млн. лв. Брюксел разреши, че мярката за държавно подпомагане може да приеме формата или на заем, предоставен от държавата, или на държавна гаранция по заем.
Като изключително необходим определи заема министърът на транспорта Александър Цветков. По думите му, посоката за развитие на БДЖ е преструктуриране и капитализация на дружеството. Вие сте съкратили 20 000 души и сте декапитализирали съотношението дълг към собствен капитал почти два пъти, обърна се към опонентите от левицата Цветков. Той допълни, че ЕК застава зад реформите в холдинга и той ще получи безвъзмездна помощ от Евросъюза за закупуване на нови мотриси и влакове.
http://www.btv.bg/news/ikonomika-biznes ... a_BDJ.html
“Хрътките”: Схема за източване на пари от БДЖ
Ден след като синдикатите и БДЖ си стиснаха ръцете и предупредителната стачка на железничарите беше прекратена, на електронната поща на предаването на bTV Action „Хрътките" се получи сигнал от дългогодишен служител на фирма „БДЖ - Пътни превози". Той предостави копие от финансов документ, от което е видно, че железниците ни имат много излишни пари за харчене. Този извод буквално се набива в очи: става въпрос за съвсем обикновен касов ордер, с който са закупени гумени ръкавици. С тях служителите на БДЖ почистват вагоните.
„Пазарната цена на ръкавиците е 10-12 стотинки. А при нас се доставят някъде за 48-50 стотинки на чифт. Приблизително разходът е от порядъка на 4-5 хиляди чифта ръкавици месечно... Но с това качество ръкавиците не достигат, естествено. Не са достатъчни, тъй като се късат буквално на първия ден. И, ако трябва да се ползват тези ръкавици, нормалният брой чифтове, които трябва да се изразходват, би трябвало да достигнат някъде около 20 хиляди на месец", разказа служителят.
БДЖ кандидатства за отпускането на 600 милиона лева от Световната банка срещу ангажимента, че ще съкрати разходите си с 30%. Това на практика означава закриването на 5700 работни места. Един от възможните механизми е съкращаване на работни места чрез така нареченото „аутсорсване" на дейности, чието изпълнение ще се прехвърли от БДЖ към частни фирми. Например, за миенето на влаковете в момента са ангажирани няколкостотин служители на БДЖ. Под предлог, че се съкращават разходи, те ще бъдат уволнени извън официално уговорената бройка със синдикатите. Почистването на вагоните ще се „аутсорсва" , тоест ще се прехвърли в частни ръце.
„Всъщност те правят счетоводен трик. Разходите нито ще бъдат намалени, нито ще бъдат съкратени, тъй като без почистване влаковете не могат да се движат... Ще се дават на една външна частна фирма, която ще се облагодетелства от това нещо. И за Световната банка ще се отчита по счетоводство, че това са разходи за външни услуги”, допълва мъжът, пожелал да остане анонимен.
Цялото разследване по случая, както и отговорът на ръководството на железопътната компания, можете да видите в “Хрътките”, събота, 20.00 часа по bTV Action.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/6 ... t_BDJ.html
Ден след като синдикатите и БДЖ си стиснаха ръцете и предупредителната стачка на железничарите беше прекратена, на електронната поща на предаването на bTV Action „Хрътките" се получи сигнал от дългогодишен служител на фирма „БДЖ - Пътни превози". Той предостави копие от финансов документ, от което е видно, че железниците ни имат много излишни пари за харчене. Този извод буквално се набива в очи: става въпрос за съвсем обикновен касов ордер, с който са закупени гумени ръкавици. С тях служителите на БДЖ почистват вагоните.
„Пазарната цена на ръкавиците е 10-12 стотинки. А при нас се доставят някъде за 48-50 стотинки на чифт. Приблизително разходът е от порядъка на 4-5 хиляди чифта ръкавици месечно... Но с това качество ръкавиците не достигат, естествено. Не са достатъчни, тъй като се късат буквално на първия ден. И, ако трябва да се ползват тези ръкавици, нормалният брой чифтове, които трябва да се изразходват, би трябвало да достигнат някъде около 20 хиляди на месец", разказа служителят.
БДЖ кандидатства за отпускането на 600 милиона лева от Световната банка срещу ангажимента, че ще съкрати разходите си с 30%. Това на практика означава закриването на 5700 работни места. Един от възможните механизми е съкращаване на работни места чрез така нареченото „аутсорсване" на дейности, чието изпълнение ще се прехвърли от БДЖ към частни фирми. Например, за миенето на влаковете в момента са ангажирани няколкостотин служители на БДЖ. Под предлог, че се съкращават разходи, те ще бъдат уволнени извън официално уговорената бройка със синдикатите. Почистването на вагоните ще се „аутсорсва" , тоест ще се прехвърли в частни ръце.
„Всъщност те правят счетоводен трик. Разходите нито ще бъдат намалени, нито ще бъдат съкратени, тъй като без почистване влаковете не могат да се движат... Ще се дават на една външна частна фирма, която ще се облагодетелства от това нещо. И за Световната банка ще се отчита по счетоводство, че това са разходи за външни услуги”, допълва мъжът, пожелал да остане анонимен.
Цялото разследване по случая, както и отговорът на ръководството на железопътната компания, можете да видите в “Хрътките”, събота, 20.00 часа по bTV Action.
http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/6 ... t_BDJ.html

БДЖ може да се надява на пари от еврофондовете , когато се реформира. http://www.radar.bg/redirect.php?newsid=8013981

!!! Тия са се чалнали тотално !!!
Демонтират 133 км жп линии, спрени от експлоатация
07 април 2011, 12:35
Терените ще бъдат възстановени
Правителството прие решение за демонтиране на съоръженията, от които се състоят спрените от експлоатация и закрити през 2003 г. 133 км железопътни линии. След демонтирането терените ще бъдат възстановени и рекултивирани, съобщават от пресслужбата на МС.
Демонтажът на жп линиите ще позволи да бъдат спестени правените от Националната компания „Железопътна инфраструктура” разходи за охрана, поддръжка и амортизация.
Мярката е част от цялостния план за модернизация на жп сектора в България.
-------------------------------------------------------------------------------------
!!! И ОЩЕ !!!
Пускат автобуси с логото на БДЖ по губещите линии?
07.04.2011, 17:40 (обновена 07.04.2011, 17:42)
Диляна Панайотова
Атрактивна идея за бъдещето на държавната железница лансира Владимир Владимиров - председател на съвета на директорите на холдинг БДЖ, след заседанието на транспортната комисия в парламента.
Той предлага да се закрият губещите линии и на тяхно място да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ, за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница.
Има райони, в които трябва да има влак рез зимата, категоричен е той.
Има други райони в страната, в които пътниците са едва 20-30 дневно.
Именно за тях се предвиждат автобусите с логото на БДЖ. Последната дума обаче за идеята ще е на държавата.
-------------------------------------------------------------------------------------
Демонтират 133 км жп линии, спрени от експлоатация
07 април 2011, 12:35
Терените ще бъдат възстановени
Правителството прие решение за демонтиране на съоръженията, от които се състоят спрените от експлоатация и закрити през 2003 г. 133 км железопътни линии. След демонтирането терените ще бъдат възстановени и рекултивирани, съобщават от пресслужбата на МС.
Демонтажът на жп линиите ще позволи да бъдат спестени правените от Националната компания „Железопътна инфраструктура” разходи за охрана, поддръжка и амортизация.
Мярката е част от цялостния план за модернизация на жп сектора в България.
-------------------------------------------------------------------------------------
!!! И ОЩЕ !!!
Пускат автобуси с логото на БДЖ по губещите линии?
07.04.2011, 17:40 (обновена 07.04.2011, 17:42)
Диляна Панайотова
Атрактивна идея за бъдещето на държавната железница лансира Владимир Владимиров - председател на съвета на директорите на холдинг БДЖ, след заседанието на транспортната комисия в парламента.
Той предлага да се закрият губещите линии и на тяхно място да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ, за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница.
Има райони, в които трябва да има влак рез зимата, категоричен е той.
Има други райони в страната, в които пътниците са едва 20-30 дневно.
Именно за тях се предвиждат автобусите с логото на БДЖ. Последната дума обаче за идеята ще е на държавата.
-------------------------------------------------------------------------------------

turboto написа:!!! Тия са се чалнали тотално !!!
...
-------------------------------------------------------------------------------------
!!! И ОЩЕ !!!
Пускат автобуси с логото на БДЖ по губещите линии?
07.04.2011, 17:40 (обновена 07.04.2011, 17:42)
Диляна Панайотова
Той предлага да се закрият губещите линии и на тяхно място да се пуснат в движение автобуси с логото на БДЖ, за да се запази психологическото усещане у хората, че пътуват с държавната железница.
-------------------------------------------------------------------------------------
E това направо ме уби!


Ще повърна
Ей така искам да им набия кухите канчета.Нещо съградено с толкова труд с лека ръка се затрива.
Като ги премахнат и ще забогатеят НКЖИ
Sorry,че съм толкова емоционален ,ама много ме е яд,вместо да ги развият -те ги закриват и за капак и ги разрушават.Ако щете дори "умрялата"теснолинейка Червен бряг-Оряхово,возил съм се в нея поне 20 пъти(баба ми е от село Бреница,третата гара след Червен бряг)Колкото пъти съм пътувал винаги съм бил правостоящ ,а тогава се пускаха 4-5 вагона + фургон.И ако това е губеща линия ,сериозно ви казвам ще се прекръстя от Иван на Хасан и ще го публикувам в държавен вестник.Малоумна работа ............нямам думи ..............спирам да пиша преди да сън напсувал някой харабийската .




Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

Сега казаха по БТВ ,че били дали бившия шеф на БДЖ на прокуратурата за присвояване на 26 милиона лева. Найс а ?
И Христо Монов бил пуснат под гаранция от 5000 лева.Бил ощетил БДЖ с 26 000 000 лева от сделката за прословутите спални вагони дето се строшиха ,а другата полувина още не са доставени. http://www.btv.bg/video/710905317-Bivsh ... emida.html

Последно промяна от plastikat на Чет Апр 21, 2011 9:16 pm, променено общо 2 пъти.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 
