Много се извинявам за това,което ще кажа сега и моля не го възсприемайте като мрънкане от моя страна. Немога да разбера защо за политиците композират само ретро вагони,а за нас гражданите остават издрасканите EX-DB + само ЕДНА "Иранка"?! Бихте ли ми казали честно ли е това и кой е този,който го позволява?Railroader написа:Здравейте отново, форумци! Въпреки че вчера в 12:10 пътническия влак за Банкя (респективно в 14:05 обратно към София) беше ослужен от ДМВ Сименс, а локомотив 05.01 по-рано, в 11:00-часа потегли с правителствена композиция до Банкя, поради настъпили промени в последния момент, аз в никакъв случай не съжалих за моята разходка до София. Най-важно за мен беше, че видях тази парна машина в действие и на живо.![]()
Предлагам ви снимки от подготовката на влака, предназначен за височайшите пасажери, преди заминаването му за Банкя:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14581.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14582.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14584.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14585.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14586.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14587.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14588.JPG
8. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14589.JPG
9. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14590.JPG
10. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14591.JPG
11. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14592.JPG
12. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14593.JPG
13. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14594.JPG
14. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14595.JPG
15. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14596.JPG
16. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14597.JPG
Когато мотрисата за Банкя потегли, в района на спирка Надежда се разминахме с ретросъстава, който се връщаше под пара към София. Имаше и още хора, които качвайки се в Дезиро-то, с изненада установяваха, че в този час не е парния влак до Банкя.
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14599.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14600.JPG
Това е от мен.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Успяли са за съжаление. На гаражните коловози на гара СФ има 3 зелени вагона. Ако БДЖ мисли да пуска влакчета за през лятото, трябва да се замисли да постегне и тези 3 вагончета:
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/bg/car ... entral.jpg
Супер са!!! Ще ги пусна и в нашия форум!!!Railroader написа:Здравейте отново, форумци! Въпреки че вчера в 12:10 пътническия влак за Банкя (респективно в 14:05 обратно към София) беше ослужен от ДМВ Сименс, а локомотив 05.01 по-рано, в 11:00-часа потегли с правителствена композиция до Банкя, поради настъпили промени в последния момент, аз в никакъв случай не съжалих за моята разходка до София. Най-важно за мен беше, че видях тази парна машина в действие и на живо.![]()
Предлагам ви снимки от подготовката на влака, предназначен за височайшите пасажери, преди заминаването му за Банкя:
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14581.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14582.JPG
3. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14584.JPG
4. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14585.JPG
5. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14586.JPG
6. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14587.JPG
7. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14588.JPG
8. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14589.JPG
9. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14590.JPG
10. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14591.JPG
11. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14592.JPG
12. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14593.JPG
13. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14594.JPG
14. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14595.JPG
15. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14596.JPG
16. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14597.JPG
Когато мотрисата за Банкя потегли, в района на спирка Надежда се разминахме с ретросъстава, който се връщаше под пара към София. Имаше и още хора, които качвайки се в Дезиро-то, с изненада установяваха, че в този час не е парния влак до Банкя.
1. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14599.JPG
2. http://photo-zona.net/images/user49144/ ... C14600.JPG
Това е от мен.
Иначе, Саруман най-точно е определи отговора на въпроса "Защо за тях иранките, пък за нас таратанките!?"
Така е, особено ако наистина е надраскан с маркер вагона...За пореден път някой хора показват, че не заслужават дори и таратанките да ги возят...
За тях само такива вагони :
С надпис "55 души или 8 коня".;

Вижте добре надписите по вагоните

Чува се, че София-Банкя ще работят на пара до 20-ти април...
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
44142 написа:Чесно е защото вече по "иранката" има драсканици с маркер. Ако от пътнически превози се напънат и стегнат 3-те френски вагончета ще е по добре.
Май е по-добре "иранката" да не я пускат.Да я пазят от вандали
като единствен луксозен вагон.
Последно промяна от kassy на Чет Апр 07, 2011 8:51 am, променено общо 2 пъти.
Пътуването до Банкя изобщо не е атракционно. Нито влака. Що за атракция-стандартни надраскани вагони+отвратителна околна среда. И да не си въобразява ръководството на БДЖ за 5 лв билети до Банкя. Обикновен влак, теглен от парен локомотив заради стажанти в забутана отсечка, с дължина 19 км., напред-назад. Чакалнята на гара Божурище е превърната в тоалетна, а на гарата в Банкя изобщо няма такава-няма тоалетна де.b_alexandrov написа:Като стане 5лв. билета до Банкя атракционните пътувания ще се извършват с хора, все пак ценящи това, което им се предлага, нали? Тези с маркерите до голяма степен ще отпаднат .
"От днес нататък българският род история има и става народ!" ...
Доста позитивно изказване от страна на Марвич...
На мен идеята за възстановяване на митеранките ми харесва много, но не знам до каква степен е осъществима или практична. От друга страна аз не се сещам за друг тип вагони, които да имат толкова подходящ външен вид за такъв тип пътувания.
И сега въпрос - верен ли е слухът, че парната тяга до Банкя ще остане до 20-ти? И ако не е, то поне ще я има ли до 10-ти?
На мен идеята за възстановяване на митеранките ми харесва много, но не знам до каква степен е осъществима или практична. От друга страна аз не се сещам за друг тип вагони, които да имат толкова подходящ външен вид за такъв тип пътувания.
И сега въпрос - верен ли е слухът, че парната тяга до Банкя ще остане до 20-ти? И ако не е, то поне ще я има ли до 10-ти?
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация
Модератори