Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 27
Регистриран на: Пет Май 21, 2010 10:04 am
Местоположение: София

Мнение от b_alexandrov »

Освен...догодина примерно, начело на същия състав да видим Баба Меца. :) Смятам да се справи... :D
Мнения: 47
Регистриран на: Пет Авг 18, 2006 1:42 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vlado »

Tramway написа:Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...
Щяхме да бутнем, ако се беше наложило. Бая народ бяхме? Една дузина конски сили. :lol:

Това в кръга на шегата, разбира се!

А сега сериозно: Емо, какво ще се прави по машината? В смисъл, че локът е доста запазен и дали ще се наложи такова цялостно "разкостване" като на 05.01? Или общо взето козметика за по-добър "търговски" вид?
Аватар
gzo
Мнения: 146
Регистриран на: Нед Яну 03, 2010 11:27 am
Местоположение: В. Търново
Аватар

Мнение от gzo »

На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?
Мнения: 118
Регистриран на: Пон Мар 10, 2008 11:22 am
Местоположение: София

Мнение от refil »

Някой който е задигнал фабричните табелки от 48.04-първият парен локомотив,произведен в България :evil:
Глобален модератор
Мнения: 754
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 1:31 pm
Местоположение: Сф-Пл-ГО
Глобален модератор

Мнение от Tramway »

gzo написа:На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?
Гербовете са най-малкия проблем, халал да му е кило и половина бронз. Предполагам, че сте забелязали други, по-важни липси. Макар и с малка стойност и лесно възстановими, е гадно като факт. Туй са е случило когато машината беше тикната в депо Сл, още преди преместването й във Ва.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
Кога може да се очаква да го пуснат начело на някой влак за нас простосмъртните по почина на 01.23 и 05.01
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Kогато бях в София на 30.03.11 г. и снимах 05.01 минах след това през депото и видях , че вече са отрязали парче от котела на 36.10 за проба , явно нещата вървят по план но тр. да се изчакат резултатите от изпитанията.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Пробата е готова. Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок.
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."

Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите. Питам защото екземплярите в музея в Русе са в критично състояние, а възтановяваните парни локомотиви можем да ги видим само когато и където ги пуснат, но евентуално когато човек разбере и има възможност. Така остават само локомотивите-монументи по гарите (не и в депата).
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Демек като свършат стажовете, ще има време да се почне работата по 36.01, тъй като докато има стажове, всички специалисти по парни машини в Сф са заети с тези стажове.
64.19
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Теодор Христов Лулчев написа:Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."

Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите...
...почва се локомотива...
По-принцип обличаш си едни работни дрехи и ти гарантирам , че никой няма да те пита каквото и да било ако се разхождаш и гледаш в депото.
А ако си с нормални дрехи и ако някой случайно те запита-казваш ,че си машинист или пом.машинист от някое друго депо и просто гледаш или ,че отиваш/връщаш на/от работа.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".

Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
64.19
Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
Благодаря за изчерпателната информация.
Мнения: 12
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 9:21 am
Местоположение: Пловдив

Мнение от Nikolay_Yovchev »

lok45111 написа:Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".

Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
Благодаря! И мен ме интересуваше това. Искам да вляза и да видя 04-те
Публикувай отговор

Обратно към “ПАРНИ ЛОКОМОТИВИ И МОТРИСИ | Steam locomotives and railcars”

Информация