
Глобален модератор


Щяхме да бутнем, ако се беше наложило. Бая народ бяхме? Една дузина конски сили.Tramway написа:Електровозите си бяха заминали и само тя остана на влака. Ама не знам как таз спортна бегачка би дръпнала 2000 тона...

Това в кръга на шегата, разбира се!
А сега сериозно: Емо, какво ще се прави по машината? В смисъл, че локът е доста запазен и дали ще се наложи такова цялостно "разкостване" като на 05.01? Или общо взето козметика за по-добър "търговски" вид?

Глобален модератор
Гербовете са най-малкия проблем, халал да му е кило и половина бронз. Предполагам, че сте забелязали други, по-важни липси. Макар и с малка стойност и лесно възстановими, е гадно като факт. Туй са е случило когато машината беше тикната в депо Сл, още преди преместването й във Ва.gzo написа:На мен пък ми стана интересно кой задигна гербовете ?
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.

Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43
Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."
Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите. Питам защото екземплярите в музея в Русе са в критично състояние, а възтановяваните парни локомотиви можем да ги видим само когато и където ги пуснат, но евентуално когато човек разбере и има възможност. Така остават само локомотивите-монументи по гарите (не и в депата).
Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите. Питам защото екземплярите в музея в Русе са в критично състояние, а възтановяваните парни локомотиви можем да ги видим само когато и където ги пуснат, но евентуално когато човек разбере и има възможност. Така остават само локомотивите-монументи по гарите (не и в депата).

Администратор
...почва се локомотива...Теодор Христов Лулчев написа:Благодаря, но не разбрах края на изречението "Чака се да минат пътуванията за Банкя и се почва лок."
Като пишете че сте минали през депото, могат ли външни хора да виждат там локомотивите...
По-принцип обличаш си едни работни дрехи и ти гарантирам , че никой няма да те пита каквото и да било ако се разхождаш и гледаш в депото.
А ако си с нормални дрехи и ако някой случайно те запита-казваш ,че си машинист или пом.машинист от някое друго депо и просто гледаш или ,че отиваш/връщаш на/от работа.

Администратор
Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".
Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
64.19

Мнения: 24
Регистриран на: Сря Май 13, 2009 12:27 pm
Местоположение: България, София, ж.к. Дружба, бл.43

Благодаря! И мен ме интересуваше това. Искам да вляза и да видя 04-теlok45111 написа:Най-добрия вариант (и най-безопасен) е желаещия да посети депото за да види парните машини, да отиде в ЦУ на ХОЛДИНГ "БДЖ-ЕАД", Дирекция "Вътрешна сигурност" и да си подаде заявление за издаване на разрешение за достъп и фотографиране за съответното депо. В мотивите описва "разглеждане и фотографиране на парни локомотиви".
Що се касае до 36.10, тя е в дизеловия цех на 4-ти ремонтен канал и към момента още не са почнали да я разглабят.
Информация
Модератори