
Глупости на търкалета! Един час в дестки клуб е 6 лева на дете + 2 за напитка на родителя. Минимум 20 лева трябва да струва кратко атракционно пътуване, защото то не е жизненонеобходимо, а атракционно. И като започнат да се замислят някои хора дали наистина им е нужно да се возят всеки ден, защото е почти аванта, едва тогава ще може да се качи и моето дете без да бъде тъпкано като в маршрутка.
А различните цени за българи и чужденци са отдавна забранени със закон. Да не говорим за моралната гледна точка. "Чужденците си имат пари" е порочна теза от комунистическо време.
Господа, крайно време е да разберете, че сме в 21-ви век. За добро или лошо комунизмът си отиде!
А различните цени за българи и чужденци са отдавна забранени със закон. Да не говорим за моралната гледна точка. "Чужденците си имат пари" е порочна теза от комунистическо време.
Господа, крайно време е да разберете, че сме в 21-ви век. За добро или лошо комунизмът си отиде!
Няма ли някой да качи снимки и видео от пътуването с 05.01assen5 написа:Днес отивам на гарата и к'во гледам 05.01 на чело на 13208. Уж бях взел билет да се возя до Обеля, а направо продължих към Банкя. Населеността не мога да определя, но определено преобладаваха специално дошлите за парната машина.

По неофициална информация пътуванията продължават до 10.04 заради пролетната ваканция на учениците. Съвместно пътуване на 01.23 и 05.01 вероятно няма да има

Ама наистина е "глупости на търкалета"...Ilian написа:Глупости на търкалета! Един час в дестки клуб е 6 лева на дете + 2 за напитка на родителя. Минимум 20 лева трябва да струва кратко атракционно пътуване, защото то не е жизненонеобходимо, а атракционно. И като започнат да се замислят някои хора дали наистина им е нужно да се возят всеки ден, защото е почти аванта, едва тогава ще може да се качи и моето дете без да бъде тъпкано като в маршрутка.
А различните цени за българи и чужденци са отдавна забранени със закон. Да не говорим за моралната гледна точка. "Чужденците си имат пари" е порочна теза от комунистическо време.
Господа, крайно време е да разберете, че сме в 21-ви век. За добро или лошо комунизмът си отиде!
Тия дето си оставят децата в детските кътове по МОЛ-овете, въобще не стъпват на гарата. Да не говорим, че работното им време е до 22 часа ????? Страшна грижа за децата (някой наистина забравят да си ги приберат понякога...) с този късен час.
Децете з акоито се плаща по 20 лв/на час със сигурност не ходят на детска градина с такса около 60/80 лв което е масовото отглеждане на деца.
Има детски градини, и детски градини - делтата на цените е огромна...и не сме чужденци, тоест цените би трябвало да са еднакви!!!
Колко е жизнено необходимо или не, такава композиция,
се видя като именно се натъпкаха хората като в маршрутка.
Да, комунизма си отиде , но явно богатите комунисти останаха, и по навик пищят за закони, които са писани за народа, но не и за тях.
С голямо нетърпение очаквам и закон за заплатите, ама няма да е тоя който си искате.
Когато е на нас да се плати - имаме свободен пазар и конкуренция.
Когато чужденците да плащат - сакън ... всички сме равни.
Ама техните железници са на дотации (от край време имат социални функции) а нашите и сега се молят за пари от еврофондовете НИ. ...и то давани срещу куп условия !
Господине, хайде първо управете нормалните железници, пък тогава се юрвайте да печелите от българските атракционни влакове.
Тя цялата железница ни е на загуба от разни умни глави, ние ще направим парите от няколко влака пуснати от кумова срама на цените на които се пътува и с Дезирата.
Ако влака беше извън разписание - тогава е друго нещо.
Ама тогава и маршруте щеше да е друг и още цял куп неща , за които бих платил повече от 0,80 лв!!!!
Макар и тогава да е излагация - справка ...спирането за фотосесия по посока Кюстендил!!!
...аууу, ама те май всъщност не са спирали!?!!!
...Ония де ...богатите чужденци!?!!!





Изобщо не е ставало на въпрос,цените на билетите на влакове 13207 и 13208 да са различни за българи и чужденци. Става на въпрос,печалбата от музейната дейност да се формира основно от многобройните пътувания ,организирани от БДЖ за западни туроператорски фирми. В същото време спокойно можем да си позволим веднъж на две седмици например,едно пътуване за широката общественост на напълно достъпни цени. дори при това положение мероприятието пак е на печалба,поради огромния брой продадени билети. Предимството на едно пътуване до Банкя са малките експлоатационни разходи на локомотивите и съответно възможноста да се поддържат съвсем човешки цени на билетите. Хората се радваха като малки деца на възможноста да видят работещ парен локомотив и да се повозят на стар вагон .Едно пътуване на по голямо разтояние неминуемо ще струва много по скъпо и наплива от хора силно ще намалее.Моето мнение е да се пусне извънреден влак до Банкя с парен локомотив,на същите цени,но с по голям престой в Банкя.по този начин хората ще имат възможност да си направят една хубава разходка в курортния град,да хапнат на заведение и след няколко часа да се върнат с парния влак.
Разсъжденията ти са в абсолютно правилна посока , но тук се появява един проблем - прекалено големият брой желаещи да се повозят на такъв влак.Както в събота се видя , напълно невъзможно е да се поберат хората само с един курс.Иначе заведенията в курортния град отчитат тези дни невероятни печалби , в следствие на тези пътувания.misan_71 написа:....Моето мнение е да се пусне извънреден влак до Банкя с парен локомотив,на същите цени,но с по голям престой в Банкя.по този начин хората ще имат възможност да си направят една хубава разходка в курортния град,да хапнат на заведение и след няколко часа да се върнат с парния влак.
Затова , дори и да се направят поне 2 или 3 курса на ден , ще бъде от полза.

Много благодаря за горното мнение. Напълно си прав,при достатъчен интерес нищо не пречи да се пуснат и два чифта влакове,както стана в събота. Много се развълнувах,защото не вярвах в днешния материален и бездуховен свят ,един парен локомотив и един стар вагон да предизвикат такова вълнение.
Редовната експлоатация на парни локомотиви ще донесе и още една много голяма полза,а именно много по добрата подготовка на техните машинисти.Всички знаем,че експлоатацията на парни локомотиви е много сложна и е много трудно тя да се изучи в напрегнатата обстановка на атракционните влакове за чуждите туроператори.
Още по интересно би било ,ако на гарата се пуска и ретромузика. Това допълнително ще допринесе пътуването до Банкя вспарен влак да се превърне в истински празник.
Редовната експлоатация на парни локомотиви ще донесе и още една много голяма полза,а именно много по добрата подготовка на техните машинисти.Всички знаем,че експлоатацията на парни локомотиви е много сложна и е много трудно тя да се изучи в напрегнатата обстановка на атракционните влакове за чуждите туроператори.
Още по интересно би било ,ако на гарата се пуска и ретромузика. Това допълнително ще допринесе пътуването до Банкя вспарен влак да се превърне в истински празник.

1. 80 стотинки са 10 капки кафе, в момента в БГ 80 стотинки не е цена.
2. Без пари няма да стане, ако балансът е положителен, т.е. освен ползващите (дано не са само чужденци) атракцията и реализиращите тази атракция да са доволни, тогава иамаме продукт който се котира, както хляба и сиренето.
3. Обидно е че атракционните пътувания са финансово осмислени само за чужденците. Аз мисля че ако в БГ има количествен фактор(повече мераклии да пътуват) и това се съобрази с достъпна цена(щото градският транспорт за 350метра взима левче например), ще може да се осъществи нещо много хубаво, приятно, истинско и най-малкото интересно, а именно атракционни пътувания за българи. Ми нали това е една от характерните особености на ЖП транспорта - масовост. От там се очаква печалбата, а не от 40 чужденци на безбожни суми. ЖП транспорта не е персонален, а масов! Е, масов по 350% се оказа влака до Банкя в Събота например. Ако ще е така, не бива да се прекратява атракциона, а и ако парите стигат(не се намери кой да ги открадне или пренасочи) нека пътуват тези влакове навсякъде. Пък ако се окаже че дадено направление е губещо, ама има наплив от пътници да се дигат цените, ако ли не, да не се експлоатира.
Обобщено - надявам се пътуването с парни машини и ретро вагони да стане ДОСТЪПНО(но не на символични цени) за българите и печелившо за БДЖ, мисля че и двете страни имат нужда от това
2. Без пари няма да стане, ако балансът е положителен, т.е. освен ползващите (дано не са само чужденци) атракцията и реализиращите тази атракция да са доволни, тогава иамаме продукт който се котира, както хляба и сиренето.
3. Обидно е че атракционните пътувания са финансово осмислени само за чужденците. Аз мисля че ако в БГ има количествен фактор(повече мераклии да пътуват) и това се съобрази с достъпна цена(щото градският транспорт за 350метра взима левче например), ще може да се осъществи нещо много хубаво, приятно, истинско и най-малкото интересно, а именно атракционни пътувания за българи. Ми нали това е една от характерните особености на ЖП транспорта - масовост. От там се очаква печалбата, а не от 40 чужденци на безбожни суми. ЖП транспорта не е персонален, а масов! Е, масов по 350% се оказа влака до Банкя в Събота например. Ако ще е така, не бива да се прекратява атракциона, а и ако парите стигат(не се намери кой да ги открадне или пренасочи) нека пътуват тези влакове навсякъде. Пък ако се окаже че дадено направление е губещо, ама има наплив от пътници да се дигат цените, ако ли не, да не се експлоатира.
Обобщено - надявам се пътуването с парни машини и ретро вагони да стане ДОСТЪПНО(но не на символични цени) за българите и печелившо за БДЖ, мисля че и двете страни имат нужда от това

обичам влаковете


За разлика от мнението на Ilian,bagerite написа:1. 80 стотинки са 10 капки кафе, в момента в БГ 80 стотинки не е цена.
2. Без пари няма да стане, ако балансът е положителен, т.е. освен ползващите (дано не са само чужденци) атракцията и реализиращите тази атракция да са доволни, тогава иамаме продукт който се котира, както хляба и сиренето.
3. Обидно е че атракционните пътувания са финансово осмислени само за чужденците. Аз мисля че ако в БГ има количествен фактор(повече мераклии да пътуват) и това се съобрази с достъпна цена(щото градският транспорт за 350метра взима левче например), ще може да се осъществи нещо много хубаво, приятно, истинско и най-малкото интересно, а именно атракционни пътувания за българи. Ми нали това е една от характерните особености на ЖП транспорта - масовост. От там се очаква печалбата, а не от 40 чужденци на безбожни суми. ЖП транспорта не е персонален, а масов! Е, масов по 350% се оказа влака до Банкя в Събота например. Ако ще е така, не бива да се прекратява атракциона, а и ако парите стигат(не се намери кой да ги открадне или пренасочи) нека пътуват тези влакове навсякъде. Пък ако се окаже че дадено направление е губещо, ама има наплив от пътници да се дигат цените, ако ли не, да не се експлоатира.
Обобщено - надявам се пътуването с парни машини и ретро вагони да стане ДОСТЪПНО(но не на символични цени) за българите и печелившо за БДЖ, мисля че и двете страни имат нужда от това
цитираното горе е абсолютно точно и наистина конструктивно.
Някой направи ли снимки на БДЖ-05?
Дали в събота ще е тя?

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Това не съм го писал аз:
"24 часа" :
Не атракция, а изпитание
На 26 март се възползвах от възможността да пътувам по линията София- Банкя с парен локомотив. Отидохме семейно, заведохме и двете си деца (на 4 и 8 години).Благодаря на БДЖ за автентичното преживяване:Натъпкаха ни като сардели в не особени чистите вагони. Продаваха билети на всички без идея дали биха могли да ползват услугата поради лимитирания обем на вагоните. Показаха ни как не е необходимо да има техен служител на перона, за да могат да станат наистина автентични, шумни и очевидно приятни за тях скандали. За да е пълна атракцията, обявеният за 14,05 ч влак от Банкя за София замина още в 13,45 ч, оставяйки ревящи деца и доста притеснени майки със закупени билети на перона в Банкя. Техният служител на място, грешно наречен "ръководител движение", се барикадира в стаичката си, а когато все пак се осмели да се появи, ни информира, че няма идея защо влакът е тръгнал по-рано. Посъветва ни да не се съобразяваме с разписанието, защото то не се спазвало. Т.нар. влаков диспечер сподели, че няма общо с "веселбата", и пожела да не бъде занимаван с подобни очевидно несвързани с работата му проблеми.Доволен съм. Прекарах добре. Веселихме се цялото семейство. И оцеляхме въпреки всичките старания. Децата видяха какво е БДЖ, ще го запомнят за цял живот, но се съмнявам, че ще имат желание пак да го ползват. Разбраха и как НЕ бива да се работи."Атракцията" може да се съвмести с други подобни -например ресторант с келнери тип "Балкантурист", магазин с опашка и неуслужлив продавач мошеник. Само да ни информират - ще участваме.
Източник: Вестник "24 часа" - стр. 12
Аз просто предпочетох да не се кача, за да не измъчвам детето си. Затова поддържам тезата, че тези пътувания трябва да са достъпни, но не безплатни. Само така ще се филтрира контигентът "шамар да е, аванта да е". И само така ще има финансов смисъл за БДЖ. Защото понятието "печалба" е относително според големината на компанията. Ако от курсовете през почивните дни БДЖ е спечелило по 1000 лева, моля някой да обясни как точно тя ще просперира с тях.
"24 часа" :
Не атракция, а изпитание
На 26 март се възползвах от възможността да пътувам по линията София- Банкя с парен локомотив. Отидохме семейно, заведохме и двете си деца (на 4 и 8 години).Благодаря на БДЖ за автентичното преживяване:Натъпкаха ни като сардели в не особени чистите вагони. Продаваха билети на всички без идея дали биха могли да ползват услугата поради лимитирания обем на вагоните. Показаха ни как не е необходимо да има техен служител на перона, за да могат да станат наистина автентични, шумни и очевидно приятни за тях скандали. За да е пълна атракцията, обявеният за 14,05 ч влак от Банкя за София замина още в 13,45 ч, оставяйки ревящи деца и доста притеснени майки със закупени билети на перона в Банкя. Техният служител на място, грешно наречен "ръководител движение", се барикадира в стаичката си, а когато все пак се осмели да се появи, ни информира, че няма идея защо влакът е тръгнал по-рано. Посъветва ни да не се съобразяваме с разписанието, защото то не се спазвало. Т.нар. влаков диспечер сподели, че няма общо с "веселбата", и пожела да не бъде занимаван с подобни очевидно несвързани с работата му проблеми.Доволен съм. Прекарах добре. Веселихме се цялото семейство. И оцеляхме въпреки всичките старания. Децата видяха какво е БДЖ, ще го запомнят за цял живот, но се съмнявам, че ще имат желание пак да го ползват. Разбраха и как НЕ бива да се работи."Атракцията" може да се съвмести с други подобни -например ресторант с келнери тип "Балкантурист", магазин с опашка и неуслужлив продавач мошеник. Само да ни информират - ще участваме.
Източник: Вестник "24 часа" - стр. 12
Аз просто предпочетох да не се кача, за да не измъчвам детето си. Затова поддържам тезата, че тези пътувания трябва да са достъпни, но не безплатни. Само така ще се филтрира контигентът "шамар да е, аванта да е". И само така ще има финансов смисъл за БДЖ. Защото понятието "печалба" е относително според големината на компанията. Ако от курсовете през почивните дни БДЖ е спечелило по 1000 лева, моля някой да обясни как точно тя ще просперира с тях.

Пак почваме да се изкривяваме...
1. Това не е атракционен влак
2. Прикачена е парна машина към редовен влак с цел стаж на курсистите за парна тракция. Все някъде и някак трябва да си изкарат стажа в реални условия.
От писанията по-горе излиза че когато влаковете на които стажуват цените на билетите трябва да са по-високи ?!!!!!
Това е нож с 2 остриета. Лоша шега изигра по-голямото раздухване на случая. И едните и другите (и пътници и служители+ръководство) не трябваше да се държат като балкански субекти. Може би следващият път стажа трябва да се направи по няколко дестинации без да се обявява и на случаен принцип. Знам ли, дано всички си извадят поуки. Иначе беше уникално и много красиво.
Иначе за писанията на журналята е ясно. Професията им се изкриви до неузнаваемост. С други думи повечето и за тор не стават.
1. Това не е атракционен влак
2. Прикачена е парна машина към редовен влак с цел стаж на курсистите за парна тракция. Все някъде и някак трябва да си изкарат стажа в реални условия.
От писанията по-горе излиза че когато влаковете на които стажуват цените на билетите трябва да са по-високи ?!!!!!
Това е нож с 2 остриета. Лоша шега изигра по-голямото раздухване на случая. И едните и другите (и пътници и служители+ръководство) не трябваше да се държат като балкански субекти. Може би следващият път стажа трябва да се направи по няколко дестинации без да се обявява и на случаен принцип. Знам ли, дано всички си извадят поуки. Иначе беше уникално и много красиво.
Иначе за писанията на журналята е ясно. Професията им се изкриви до неузнаваемост. С други думи повечето и за тор не стават.

Информация
Модератори