
Септември-Велинград-Септември трудно ще стане първо защото има само 1 такъв влак и той е рано сутринта и второ, че до Велинград трябва на 2 места да се взима вода което е невъзможно ако не влачи цистерната, а вземе ли цистерната автоматично намалява броя на вагони които може да кара. Да не говорим и за времето което трябва да има във Велинград за обслужване на машината.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.
150 тона е нормата за тамошния наклон на машина по мощност на котела за котел със заводско макс. налягане, а 609 е ограничена на 13.5 атм. Около 100 тона може и да ги качи, при положение че има от къде да взима вода и въглища поради малките запаси.
Най-великата доблест не е в това никога да не паднеш, а да се изправиш всеки път, когато паднеш.


Колеги, понеже съм от Русе и само днес ще имам уникалната възможност да присъствам на пътуването на пилотния влак (специално по тази причина пристигнах снощи в София), ще ми бъде приятно да се запозная с форумци, с които не се познавам на живо. Облечен съм military, в камуфлаж, кубинки, черно палто, раница и въоръжен с... фотоапарат. 

Върху две гуми или върху две талиги по две релси!

Railroader написа:Колеги, понеже съм от Русе и само днес ще имам уникалната възможност да присъствам на пътуването на пилотния влак (специално по тази причина пристигнах снощи в София), ще ми бъде приятно да се запозная с форумци, с които не се познавам на живо. Облечен съм military, в камуфлаж, кубинки, черно палто, раница и въоръжен с... фотоапарат.
Аз те видях беше с една мацка нали?Незнаех че си ти не бях видял мнението..
skype:jokera_152
Информация
Модератори