Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet? ... =10/3/2011 80123 е закъснял 60 мин .8660 със 15 заради стачката ,8610 и той със 60 .2655 и той 9621,30153,4611,2613,20103,към София също гледам ,че има закъснения ,но не пише причината.Като цяло бая влакове са закъснели ,което ще рече ,че стачката не е била само на приказки.Изненадах се приятно. 

Последно промяна от plastikat на Чет Мар 10, 2011 11:29 am, променено общо 1 път.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
По време на едночасовата стачка, обявена в железниците, са спрели влакове в цялата страна, съобщиха от КНСБ. На Централна гара в София и четирите влака, които трябваше да тръгнат в интервала 10.00 ч. – 11.00 ч., са спрени: влакът за Варна, който трябваше да тръгне в 10.05, влакът, който трябваше да тръгне в 10.06 за Кюстендил, влакът в 10.20 за Червен бряг, влакът в 10.45 за Бругас през Пловдив.
Шестте влака от Варна са спрени. Експресът от Варна е спрян на гара Попово.
Влакът, който е тръгнал по разписание от София в 9.26 ч. за Благоевград - Кулата – е спрян в 10.00 ч. на Драгичево. Влакът, който е трябвало да тръгне от Перник в 10.15 ч., не потегля.
Влаковете от Горна Оряховица за София и Варна са спрени.
Влакът, който по разписание е тръгнал от Кюстендил в 9.03 ч., е спрян в 10.00 ч. на гара Александър Димитров.
Влакът от Ямбол за Бургас е спрян на гара Българово в 10.00 ч. Бързият влак от Бургас за София в 10.50 е спрян.
Влакът, който трябваше да тръгне от гара Михайлово (Стара Загора) в 10.01 е спрян, както и пристигналият в 10.01. на гара Михайлово.
Влакът от Пловдив за Пещера, който е трябвало да тръгне в 10.30 ч. е спрян.
Цитат от агенция "ФОКУС".
Предвиждаше се 1621 да престои 1час на гарата в Септември. 2610 е стоял на гара Попово 1ч. Като цяло повечето колеги са останали съпричастни.
Шестте влака от Варна са спрени. Експресът от Варна е спрян на гара Попово.
Влакът, който е тръгнал по разписание от София в 9.26 ч. за Благоевград - Кулата – е спрян в 10.00 ч. на Драгичево. Влакът, който е трябвало да тръгне от Перник в 10.15 ч., не потегля.
Влаковете от Горна Оряховица за София и Варна са спрени.
Влакът, който по разписание е тръгнал от Кюстендил в 9.03 ч., е спрян в 10.00 ч. на гара Александър Димитров.
Влакът от Ямбол за Бургас е спрян на гара Българово в 10.00 ч. Бързият влак от Бургас за София в 10.50 е спрян.
Влакът, който трябваше да тръгне от гара Михайлово (Стара Загора) в 10.01 е спрян, както и пристигналият в 10.01. на гара Михайлово.
Влакът от Пловдив за Пещера, който е трябвало да тръгне в 10.30 ч. е спрян.
Цитат от агенция "ФОКУС".
Предвиждаше се 1621 да престои 1час на гарата в Септември. 2610 е стоял на гара Попово 1ч. Като цяло повечето колеги са останали съпричастни.

днес както беше планирано БВ 2655 Плевен-Варна престоя тук час заради стачката-по разписание пристига в 10:03 заминава в 10:05. В намален състав от 3 вагона, въпреки че много хора се прехвърлиха на автобуси и таксита, поне 1 вагон остана пълен. Любопитно ми е само как машината с която беше влака 44202.0 го е докарала до тук, след като вчера "Златните" БВЗР 2611 бяха с нея и закъсняха. Като причина за закъснението беше посочено повреда на подвижен състав. Ако се е повредил локомотива много бързо са го оправили. Сега остава дали ще има някакъв резултат от стачката или от утре почва безсрочна целодневна от 8 до 16 часа. Ако се стигне до там и от нея да няма резултат може да спрат всички влакове-дори и нощните. Иначе днес имаше много камери и плакати на КНСБ, интервюта...
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!

Администратор
Аз се надявам, предупредителната стачка да даде резултат и да няма ефективни действия. Като здравомислещ редови железничар и познавайки ситуацията, в която се намират и двете компании - НКЖИ и БДЖ, съм на мнение, че съкращения трабва да се проведат, но моето виждане е, тези съкращения да засегнат административния персонал, който при сегашния обем на превозите е значително раздут. Твърдо съм против за съкращаване на ремонт, превозен и локомотивен персонал! Освен това, смятам, че за да няма социално напрежение в двете компании, ръководствата трябва да съгласуват схема със синдикатите относно изплащане на забавените или въобще неплащани ваучери за храна съгласно КТД 2010, да се дадат насоки за оптимизиране условията на труд на заетите в БДЖ и НКЖИ, да се представи стратегия за развитие и модернизация, която приоритетно да обхване основните системи и подсистеми, имащи пряко отношение към безопасността на превозите и качестото на предлаганите услуги - инфраструктура, подвижен състав, автоматизирани системи за обслужване на пътниците. Въвеждането на автоматизация при билетоиздаването и резервациите пък ще доведе до възможност за редуциране на още административен персонал - билетни кариери, служители от бюра за предварителни резервации и предварителна продажба на билети, служители в регионалните центрове за пътнически превози.

http://dnes.dir.bg/news/bdz-stachka-8165215 Тук има доста подробна информация.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 



Администратор
Днес преговорите продължават, дано се постигне договореност и ефективните стачни действия да не бъдат предприети. Пак повтарям - тази стачка ще е пагубна за самата железница и служителите в нея, защото всеки работещ знае, че за да си получи заплатата, трябва да има приход, а когато такъв няма, пари за заплати откъде?
Отделно от това, всички знаем, че българите сме разцепническо племе - едни ще стачкуват, други ще тръгнат напук и така ще излезе, че стачкуващите са саботьори и пак зле - може да последват уволнения като през 98-ма година.
Друго не по-малко важно нещо, касааещо главно депата - особено софийското. Ако спрем, ще ни вземат дългите рамена и пак загиваме.
Отделно от това, всички знаем, че българите сме разцепническо племе - едни ще стачкуват, други ще тръгнат напук и така ще излезе, че стачкуващите са саботьори и пак зле - може да последват уволнения като през 98-ма година.
Друго не по-малко важно нещо, касааещо главно депата - особено софийското. Ако спрем, ще ни вземат дългите рамена и пак загиваме.

Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am

спокойно хора при непостигане на споразумение и евентуална безсрочна целодневна стачка от 8 до 16 часа пътниците НЯМА ДА СТРАДАТ от липса на транспорт. Прочетох че при такъв краен случай ще бъдат извозвани с автоДРуси.
. При този случай ще останат необслужвани само жп-спирките, които нямат достъп до пътна инфраструктура.

НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
трябва все пак министерството да разбере, че без железницата просто неможе 


Информация
Модератори