Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Тогава защо искаха да пратят ЕМВ 32 и 33 за модернизация?! Защо се говореше,че във поне някои машини серии 44 и 45 има още хляб и могат да преминат модернизация и да изкарат още толкова време?! Със колко се иска да се движат влаковете в тази държава,за да са доволни всички?! Със 200-300?! Да не би да имаме възможност за влакове стрели, че не се сещам?! Каквито са прасета някои искам да ви кажа пък аз, че въобще не заслужаваме нови неща. С каквато и скорост да се движат проклетите влакове не могат да стигнат от София до Варна за две минути!!! Каквото и ново да влезе веднага ще бъде освинено и окрадено. Във коя друга държава се подхожда по този начин?! Това е история!!! Не съм съгласен,че всичко трябва да замине на боклука! :evil: :twisted: :cry: :( :cry: :cry:
Зам. Администратор
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Аватар
Зам. Администратор

Мнение от 42 072.9 »

Защото модернизацията не е решение на проблема - справки Кончар и винаги излиза по-скъпо.
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen
няма

Мнение от RAILWAYSTATION »

Ако утре точно в 10:00 даден влак е в междугарие там ли ще спре или ще изчака да достигне гарата. Такъв е случаят например с 2655 Плевен-Варна, който по разписание пристига тук в 10:03. Ако е навреме точно когато започне стачката трябва да спре в 10:00 в участъка между сп. Дивдядово и гарата :d
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Ще пристигнат в гарите и тогава ще стачкуват естествено. Длъжни са да отвозят влаковете, а дежурните р-ли движение да приемат тези влакове в гарите си.
Мнения: 225
Регистриран на: Вто Апр 20, 2010 11:21 am
Местоположение: София

Мнение от WOLFMX »

Добре тогава, като във Кончар не може може във завода производител. Като се подобри механиката и всичко ще се вдигне и скоростта. Естествено отново няма да има кой да потдържа качествено сегашния ПС така че добре. Сбогом на добрите стари "Шкоди" и ЕМВ-та, и вагони! Мир на прахта им! :( :cry: :( :cry:
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Завода производител ни е отрязал. Там ще е още по-скъпо, да се праща какъвто и да е състав за ремонт, модернизация и тем подобни.
Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am

Мнение от denbul »

bobara_e_tuk написа:машинистите от депо СЗ казаха, че ще стачкуват, същото се отнася и за депо Мездра :wink:
няма такова нещо
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

как да няма такова нещо :?:
bfs
Мнения: 2
Регистриран на: Чет Мар 10, 2011 12:04 am
Местоположение: Владивосток

Мнение от bfs »

Здравейте на всички.

Не съм чел темата, но който има глас в Синдикатите, може да се опита да прокара моята идея за решаването на спора с правителството.

До колкото ми е ясно от новините, разходите за персонал трябва да се свият до 30% спрямо приходите ([b]вярно ли е?[/b]), което не означава да се съкращава персонал. В случай, че се повишат приходите на дружеството (благодарение на целенасочена и градивна политика), тогава не е необходимо да се съкрати никой.
Пример:
Ако текущи месечни разходи за персонал са 50лв, а печалбата е 100лв , то тогава ако се намери подходящ начин да се увеличи печалбата на 150лв, тези 50 лв разходи ще представляват 30% вместо 50% както преди.

Според мен на този етап трябва да се гледа конструктивно, каква да бъде стратегията за развитие вместо да се стачкува за запазване на персонала.

Имам и още едно предложение - за да се повиши конкурентоспособността на пътническите превози, да вземе да се сложат акцизи на всички не-екологични алтернативи. Така парите от автобусния сектор ще се пренасочват към железопътния.


За по запознатите, да споделят, правилна ли ми е логиката или греша? :roll: :arrow:
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

От къде го измисли това, че разходите се гледат спрямо приходите?
Разходите трябва да се свият с 30 % без оглед на приходите.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

В периода 2009 - 2014 г, персонала трябва да ес намали с 30%, като към този етап сутринта в НОВА ТВ, Зам. Министър Камен Кичев заяви, че са изпълнени вече 20%, което значи, че средно на година намаляването на персонала ще е с по 5%, като това ще става чрез естествено отпадане поради пенсиониране, текучество, доброволно напускане на служители по споразумение с работодателя и преквалификация на вътрешни кадри.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

lok45111 написа:В периода 2009 - 2014 г, персонала трябва да ес намали с 30%, като към този етап сутринта в НОВА ТВ, Зам. Министър Камен Кичев заяви, че са изпълнени вече 20%, което значи, че средно на година намаляването на персонала ще е с по 5%, като това ще става чрез естествено отпадане поради пенсиониране, текучество, доброволно напускане на служители по споразумение с работодателя и преквалификация на вътрешни кадри.
Господин Кичев изобщо не е в час какво става в БДЖ.Кои локомотивния машинист в БДЖ взима заплата около 1700-1800лв, и какъв е този уикенд за Бургас които пристига за 4чи 40мин.??????.
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Глупостите за заплатата и "Уикенд"-а ги чух, но не им отдадох значение, защото са повече от смешни - един машинист на дезирата взима около 1000 лв, този Марин Пенков от София си го каза ясно и точно - тези 1000 лв са за това че е без помощник, иначе ще ги вземе на кукуво лято. А за "Уикенд"-а, направо смях - 4 ч 45 мин, това да не е "Чайката" през 1973 г.
Мнения: 170
Регистриран на: Чет Ное 25, 2010 11:18 am
Местоположение: oselna

Мнение от 45-170 »

lok45111 написа:Глупостите за заплатата и "Уикенд"-а ги чух, но не им отдадох значение, защото са повече от смешни - един машинист на дезирата взима около 1000 лв, този Марин Пенков от София си го каза ясно и точно - тези 1000 лв са за това че е без помощник, иначе ще ги вземе на кукуво лято. А за "Уикенд"-а, направо смях - 4 ч 45 мин, това да не е "Чайката" през 1973 г.
съгласен съм с теб но обикновенния българин го незнае това и по този начин се настроива обществото срещу нас
Мнения: 161
Регистриран на: Сря Юни 09, 2010 11:27 am
Местоположение: Добрич - България

Мнение от evrokoma »

А по БТВ казаха "министъра на транспорта е заявил че ако влаковете спрът ще осигури автобуси на мястото на влаковете" и веднага последва отговор откъде ли ще вземе 20 000 автобуса :lol:
Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Публикувай отговор

Обратно към “Новини и статиии | News and Articles”

Информация