Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Похвала към кондукторите на влакове по дати:
влак 2612 - 11.12.2010 г.
влак 2615 - 12.12.2010 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре , а какво са извършили? Не сме били във въпросните влакове , за да видим техните действия , заслужаващи похвала.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Изпълнили служебните си задължения както е редно - любезно отношение към пътниците и т.н. Напоследък пътувам доста често и не съм срещнал някой, който да ми е пожелал приятен ден или весели празници примерно. Доказан факт, не се обиждай, но въпросът ти е неуместен. :wink:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Напротив , много е уместен , за да има оплакване от някой служител , трябва да се знае какво точно е извършил.Същото е и за похвалите.От написаното теб не става никак ясно какво са извършили въпросните служители , че да заслужават похвали.За пример - попадал съм в 3 ситуации , различни от тези , които си посочил:
1. кондуктор освобождава жена , заклещила се в тоалетната на вагон серия 74.Ключалката беше блокирала и той с големи усилия успя да отвори вратата , под канонадата на истерични писъци от другата страна.
2. началник - влак проявява висока съобразителност в случай на прегазен човек от влак 8615 и съумява да се обади там , където е нужно , за да може 10113 да спре в междугарие , точно до бързия и пътниците да се прехвърлят на него.В разписанието може да се види разликата в началните часове на двата влака и да се направи извод за краткото време за реакция.
3.Поради припаднала жена в 8627 малко след тръгването от Подуяне , кондуктор се обажда на бърза помощ да чакат на Искър и лично на ръце изнася жената от влака и я поставя в линейката.

Така че примерите могат да бъдат десетки.Затова попитах с какво са се проявили тези служители.Колкото до любезно отношение , за последните 2 седмици , съм пътувал общо с над 10 влака и на кондуктори , които ти пожелават приятен ден съм попадал на четирима.Последният път от 10116 примерът е показателен: "Добра вечер! Всички билети и карти , моля!".
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не, защото и ботори колкот щеш... затова се радвам, че все пак макар и малко, има останали свестни хора.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Да ги има такива , защото едни други кондуктори с радостни възгласи "Карти и монети , моля!" взеха да се срещат твърде често. :lol: :lol: :lol:
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Похвала за изпълнение на служебните задължения получават кондукторите на влакове по дати:
30.01.2011 г.
вл.2640, 8613 и 292
31.01.2011 г.
вл.10131 в у-ка Др-Сф и вл.2615 в у-ка Сф-М (Атанасова и Димитров)
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

Специална похвала към превозната бригада от Горна Оряховица, обслужила вчера 08.03.2011 г БВ 2612 от ГО до СФ. Изключителен професионализъм и отзивчивост - въобще, без грешка :)
Публикувай отговор

Обратно към “Тарифи, превозни документи и превозна дейност | Fares, tickets and transport activity”

Информация