

Изпълнили служебните си задължения както е редно - любезно отношение към пътниците и т.н. Напоследък пътувам доста често и не съм срещнал някой, който да ми е пожелал приятен ден или весели празници примерно. Доказан факт, не се обиждай, но въпросът ти е неуместен. 

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Напротив , много е уместен , за да има оплакване от някой служител , трябва да се знае какво точно е извършил.Същото е и за похвалите.От написаното теб не става никак ясно какво са извършили въпросните служители , че да заслужават похвали.За пример - попадал съм в 3 ситуации , различни от тези , които си посочил:
1. кондуктор освобождава жена , заклещила се в тоалетната на вагон серия 74.Ключалката беше блокирала и той с големи усилия успя да отвори вратата , под канонадата на истерични писъци от другата страна.
2. началник - влак проявява висока съобразителност в случай на прегазен човек от влак 8615 и съумява да се обади там , където е нужно , за да може 10113 да спре в междугарие , точно до бързия и пътниците да се прехвърлят на него.В разписанието може да се види разликата в началните часове на двата влака и да се направи извод за краткото време за реакция.
3.Поради припаднала жена в 8627 малко след тръгването от Подуяне , кондуктор се обажда на бърза помощ да чакат на Искър и лично на ръце изнася жената от влака и я поставя в линейката.
Така че примерите могат да бъдат десетки.Затова попитах с какво са се проявили тези служители.Колкото до любезно отношение , за последните 2 седмици , съм пътувал общо с над 10 влака и на кондуктори , които ти пожелават приятен ден съм попадал на четирима.Последният път от 10116 примерът е показателен: "Добра вечер! Всички билети и карти , моля!".
1. кондуктор освобождава жена , заклещила се в тоалетната на вагон серия 74.Ключалката беше блокирала и той с големи усилия успя да отвори вратата , под канонадата на истерични писъци от другата страна.
2. началник - влак проявява висока съобразителност в случай на прегазен човек от влак 8615 и съумява да се обади там , където е нужно , за да може 10113 да спре в междугарие , точно до бързия и пътниците да се прехвърлят на него.В разписанието може да се види разликата в началните часове на двата влака и да се направи извод за краткото време за реакция.
3.Поради припаднала жена в 8627 малко след тръгването от Подуяне , кондуктор се обажда на бърза помощ да чакат на Искър и лично на ръце изнася жената от влака и я поставя в линейката.
Така че примерите могат да бъдат десетки.Затова попитах с какво са се проявили тези служители.Колкото до любезно отношение , за последните 2 седмици , съм пътувал общо с над 10 влака и на кондуктори , които ти пожелават приятен ден съм попадал на четирима.Последният път от 10116 примерът е показателен: "Добра вечер! Всички билети и карти , моля!".



Администратор
Информация
Модератори