
Администратор
Подобно на темата за нарушения при превоза на пътници, багажи и колетни пратки, редно е да имаме и тема, в която да изказваме и похвали за онези членове на превозния персонал, които със своята всеотдайност са предотвратили инцидент, осигурили са комфорт на пътуващите, действали са адекватно в кризисни и извънредни ситуации и др.
Подобно на другата тема, редно е да се публикува в мнението № на влака, участък, в който сте пътували, описание на ситуацията.
Всички публикувани тук мнения ще бъдат предавани на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за сведение.
Поздрави!
Подобно на другата тема, редно е да се публикува в мнението № на влака, участък, в който сте пътували, описание на ситуацията.
Всички публикувани тук мнения ще бъдат предавани на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД за сведение.
Поздрави!
64.19
Днес (вече вчера де - 11.01) още при излизането на БВ 8613 от гара София като никога започна проверката на билети. Същото ми се случи преди две седмици и в БВ 8627. Обикновено проверките започват след Искър, даже и Елин Пелин. Специална похвала за превозните бригади, които наистина съвестно си изпълняват служебните задължения! 

По принцип всички проверявания започват от Искър , но явно има много стриктни служители.
Това ме навежда на мисълта за два въпроса - колко пъти ще минеш без да те проверят в участъка Пловдив - Прослав и колко пъти в участъка Правда - Горна. Отговорът на първия въпрос е: около 10 % от случаите , а на втория мисля , че всички пътували по тази част от 4-та линия се досещат - 0%.
Това ме навежда на мисълта за два въпроса - колко пъти ще минеш без да те проверят в участъка Пловдив - Прослав и колко пъти в участъка Правда - Горна. Отговорът на първия въпрос е: около 10 % от случаите , а на втория мисля , че всички пътували по тази част от 4-та линия се досещат - 0%.

Администратор
Ето и няколко похвали към съвестни превозни бригади:
Много добро впечатление на форума направи кондукторката, обслужваща ПВ 50202, която пред всяка жена във влака се спираше и с усмивка я поздравяваше по случая Дена на жената. Особено вежливо се държи и към всички останали пътници във влака. Евала на таз жена!
Превозната бригада на БВЗР 8611 също бе много любезна към пътуващите. Много любезни хора.
Не може да пропусна да похваля и колегата, обслужващ бистрото, усмихнат и услужлив към всички.




Администратор

Държа да похваля кондукторите на влакове 20132 и 20111 за днес, 23 Май. Във 20132 още с излизането на влака от гара Чб бях проверен - вероятно защото влакът беше празен. Освен това човекът се постара максимално за комфорта на пътуващите затваряйки отворените врати и прозорци, че и без друго силен и проливен дъжд се изливаше по това време. В 20111 още с качването на голяма група от хора (в това число и аз) на Карлуково кондукторът дойде и издаде на всички билети от компютъра (подобен на касов апарат). Отношението и на двамата беше за пример. Така се прави. Освен това в състава на вл.20111 беше вагон 5052 2133 003-6 снабден с камери и нямаше мърдане за никой.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Мога да изкажа похвали за кондуктори и някои началници от следните влакове по дати:
3 Август - БВ 4611, Стефанова - кондуктор
3 Август - КПВ 10206, Аначкова - кондуктор
4 Август - КПВ 82205 Кв-Дмл /кондуктор/
5 Август - КПВ 10204 /нач. влак/
6 Август - КПВ 10203 /нач. влак/
7 Август - ПВ 20103 /нач. влак Цанов/
3 Август - БВ 4611, Стефанова - кондуктор
3 Август - КПВ 10206, Аначкова - кондуктор
4 Август - КПВ 82205 Кв-Дмл /кондуктор/
5 Август - КПВ 10204 /нач. влак/
6 Август - КПВ 10203 /нач. влак/
7 Август - ПВ 20103 /нач. влак Цанов/
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Не, че са несваляеми, просто ти не си им хванал цаката още. Споко, има време, ще ги разучиш и разнищиш.vkakachev написа:А аз мога да похваля един кондуктор по 16 линия който ми влезе в положение и ми разреши да снимам от фергона през целия път от Вг. до Бансо понеже нямаше начин да се снима от модернидираните вагони с не славяеми прозорци






Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Последният път (вчера) , влязох в един от вагоните на 16106 докато влака бе на Велинград и се изненадах - два от прозорците не се отваряха изобщо.Попитах кондуктора , а той ми каза , че били заковани , понеже много хора хитрували като махали предпазителите и сваляли прозорците до долу , а вече имало случай самият прозорец да не се свали внимателно , а да се тресне , при което се счупил.На друг вагон , пък пантите , държащи прозореца долу не издържали.Кондукторът каза , че се мислело да се поставят някакви метални пластини , с които да се сведе отварянето на прозорците до минимум.Аз му казах , че пътниците искат да се разхлаждат , а той отговори , че ще има някаква част на отваряне , но много малко , колкото да влиза въздух и добави: "Ами на мен ми удържаха от заплатата двата счупени прозореца , колко да плащам повече?" , след което отиде на перона , понеже влакът тръгваше , а аз се приготвих да слизам.
Информация
Модератори