Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Леле много сложно стана. Благодаря за уточненията. Относно другия въпрос: Ами хипотетично възможно ли е да свети изход в отклонение и под долната жълта и белия фар.

ПС. Примерно да вземем медугарието Царева Ливада - Габрово, на спирка Съботковци има гаражен коловоз. Стрелката на този коловоз е от към Габрово, от къде е правилно да тръгна маневрата за да се установи на този коловоз. От Габрово коловоза се пада посока ЦЛ, не се налага смяна посоката на движение, обаче от към ЦЛ се налага.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Хипотетично всичко е възможно.
Мнения: 75
Регистриран на: Чет Сеп 27, 2007 12:03 pm
Местоположение: Kazanlak

Мнение от LALich »

Saruman написа:....... Стрелката на открития път е със СОП!

СОП=>Стрелка на Открит Път.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Получила се е тафтология. :D
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Добре позната ситуация от гара Септември.

Въпросът ми е - на кои други гари се наблюдава това явление?
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

Дамяница, Генерал Тодоров, Кулата, Петрич и др. Това е сигнал към машиниста, че не е открил задна дистанция. Изброените гари са с централизация - ЕЦМ-МКВ. На Волуяк и на Побит Камък, също би трябвало да мига.

На Благоевград също мига, червената при влизане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Побит камък, Благоевград, Костинброд, Радомир.
На Волуяк мигането се включва ръчно от ръководител-движение и мига не насрещния, а обратния изход.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

bdz46 написа:..
На Волуяк мигането се включва ръчно от ръководител-движение и мига не насрещния, а обратния изход.
Нещо подобно не е ли и на Огняново?Поне tenata така ми каза.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Предполагам е възможно на повечето или на всички МРЦ МН-70, което значи и всички гари от Искър до Тодор Каблешков. Споменавам Волуяк, защото само там съм го наблюдавал.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

Има го и на Елин Пелин :D
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Възможно ли е да има гари с входни и без изходни, кои гари са такива. По 91-ва линия гара Исперих няма изходни, как се осъществява изпращането на влакове, как се определя колко са ПОК-тата?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В гари без изходни сигнали, влаковете се изпращат със заповед на ръководител движение. Влаковете могат да заминават от всички коловози, включително и такива, които не се водят отправни.
Всички гари трябва да имат входни сигнали.
В отделни случаи е възможно откриване на гара без да има действащи входни сигнали, но задължително има указател "Граница на гарата", а на влаковете се дава заповед образец ІІ-А от предишната гара с условията за приемане.
Понякога временно, при ремонти, преустройства и други особени нужди, действащите изходни сигнали на някои гари се закръстосват и те работят като гари без изходни сигнали.
В момента такива са гарите между Крумово и Първомай, които имат само временни входни светофори с ръчно управление. По 16-та линия повечето гари са такива, като имат само еднокрили входни семафори.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Благодаря за обяснението.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

В участъка Стамболийски-Пещера гарите също няма изходни сигнали :D
Мнения: 148
Регистриран на: Чет Окт 23, 2008 3:51 pm
Местоположение: София

Мнение от pach »

bdz46 написа: ... По 16-та линия повечето гари са такива, като имат само еднокрили входни семафори.
Аз като пълен лаик по темата, да попитам...
Коя е 16 линия и къде точно могат да се намерят тези еднокрилни семафори.
..за да бъдат снимани и надлежно скицирани, за чертежи...отдавна искам да направя няколко БДЖ семафора на модел.
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Публикувай отговор

Обратно към “Сигнализация, централизация и блокировки | Signaling and blocking systems”

Информация