
Леле много сложно стана. Благодаря за уточненията. Относно другия въпрос: Ами хипотетично възможно ли е да свети изход в отклонение и под долната жълта и белия фар.
ПС. Примерно да вземем медугарието Царева Ливада - Габрово, на спирка Съботковци има гаражен коловоз. Стрелката на този коловоз е от към Габрово, от къде е правилно да тръгна маневрата за да се установи на този коловоз. От Габрово коловоза се пада посока ЦЛ, не се налага смяна посоката на движение, обаче от към ЦЛ се налага.
ПС. Примерно да вземем медугарието Царева Ливада - Габрово, на спирка Съботковци има гаражен коловоз. Стрелката на този коловоз е от към Габрово, от къде е правилно да тръгна маневрата за да се установи на този коловоз. От Габрово коловоза се пада посока ЦЛ, не се налага смяна посоката на движение, обаче от към ЦЛ се налага.

Добре позната ситуация от гара Септември.
Въпросът ми е - на кои други гари се наблюдава това явление?
Въпросът ми е - на кои други гари се наблюдава това явление?

Техник

В гари без изходни сигнали, влаковете се изпращат със заповед на ръководител движение. Влаковете могат да заминават от всички коловози, включително и такива, които не се водят отправни.
Всички гари трябва да имат входни сигнали.
В отделни случаи е възможно откриване на гара без да има действащи входни сигнали, но задължително има указател "Граница на гарата", а на влаковете се дава заповед образец ІІ-А от предишната гара с условията за приемане.
Понякога временно, при ремонти, преустройства и други особени нужди, действащите изходни сигнали на някои гари се закръстосват и те работят като гари без изходни сигнали.
В момента такива са гарите между Крумово и Първомай, които имат само временни входни светофори с ръчно управление. По 16-та линия повечето гари са такива, като имат само еднокрили входни семафори.
Всички гари трябва да имат входни сигнали.
В отделни случаи е възможно откриване на гара без да има действащи входни сигнали, но задължително има указател "Граница на гарата", а на влаковете се дава заповед образец ІІ-А от предишната гара с условията за приемане.
Понякога временно, при ремонти, преустройства и други особени нужди, действащите изходни сигнали на някои гари се закръстосват и те работят като гари без изходни сигнали.
В момента такива са гарите между Крумово и Първомай, които имат само временни входни светофори с ръчно управление. По 16-та линия повечето гари са такива, като имат само еднокрили входни семафори.


Аз като пълен лаик по темата, да попитам...bdz46 написа: ... По 16-та линия повечето гари са такива, като имат само еднокрили входни семафори.
Коя е 16 линия и къде точно могат да се намерят тези еднокрилни семафори.
..за да бъдат снимани и надлежно скицирани, за чертежи...отдавна искам да направя няколко БДЖ семафора на модел.
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Информация
Модератори