
Глобален модератор
В цял свят при такива протести някой страда. Туй е необходимо зло. Ако от другия месец те съкращават и оставаш без пари на улицата, и ти чудо ще направиш. Ама като беше даскалската стачка ви беше гот, а драги тинейджъри?
Извинявам са за отклонението от темата.
Извинявам са за отклонението от темата.
Парната машина няма проблеми с ТД, пантографи, прегряване и охлаждане.
усещам че до ефективна стачка няма да се стигне, правителството на Бойко Борисов няма да си го позволи, но какво говоря за него той си гледа магистралите и метрото

Никога не съм бил свидетел на учителска стачка. Железничарите са в пълното си право, да се противят на малоумията които ЕК/ЕС искат да наложат. Обаче не мисля, че всички трябва да страдат от това. Примерно: аптекари и лекари стачкуваха но пациентите не бяха оставени непрегледани нали!
Леко ще се отдалеча от темата с един пример: Представи си че работещите в ЕОН или някое ВИК тръгнат да протестират и спрат водата и тока на хората, справедливо ли ще е за потребителите?
Леко ще се отдалеча от темата с един пример: Представи си че работещите в ЕОН или някое ВИК тръгнат да протестират и спрат водата и тока на хората, справедливо ли ще е за потребителите?
Аз немога да разбера кой политик го интересува железницата, като никой не е подпомогнал с нищо.
Никога не е справедливо за потребителите, когато има стачка.
Всеки си гледа от неговата камбанария. Ако си застрашен от съкращение, хич няма да те е грижа за потребителите.
Сравнението с лекари и аптекари не е уместно, защото там се касае за живота и здравето на хората.
Рядко се стига до ефективна стачка, защото от нея никой няма интерес и тя е много краен метод за въздействие.
Всеки си гледа от неговата камбанария. Ако си застрашен от съкращение, хич няма да те е грижа за потребителите.
Сравнението с лекари и аптекари не е уместно, защото там се касае за живота и здравето на хората.
Рядко се стига до ефективна стачка, защото от нея никой няма интерес и тя е много краен метод за въздействие.
ето още една публикация за протеста на железничарите
http://money.bg/news/id_454230297/%D0%9 ... 1%80%D1%82
http://money.bg/news/id_454230297/%D0%9 ... 1%80%D1%82

А тая оздравителна програма знае ли, че след поредното съкращение на технически и експлоатационен персонал същият ще е под абсолютният минимум и функционирането на компанията ще става все по-затруднено или не? Пък защо трябва да се знае това, администрацията е по-важна...Tramway написа:Защото в оздравителната програма за БДЖ са предвижда съкращение на 1000 души през 2012г и по 400 през 2013 и 14г. Инак нанай пари от ЕС. Само че досегашната практика показва, че отново ще съкращават технически и експлоатационен персонал, т.е. който докарва парите, а администрацията ще си остане да ги яде. Подобна е ситуацията и в НКЖИ. Тъй че кой влак кога ще спира е последна грижа. Всъщност до ефективна стачка може и да ни се стигне (дай Боже).


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

ами то по тая логика значи ВиК Добрич е от 10години в ефективна стачка,ежедневно огромна част от града няма вода в нощните часове а не рядко и през 1/2 от светлата част на деняSaruman написа: Леко ще се отдалеча от темата с един пример: Представи си че работещите в ЕОН или някое ВИК тръгнат да протестират и спрат водата и тока на хората, справедливо ли ще е за потребителите?

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Този път железничарите са адсулютно прави,спор няма,крайно време беше и те да напомнят,че са хора и има глад и мизерия в семействата,БДЖ с тази глупост да не дават нито лев за модернизация и заплати,нека поне тази стачка да се промени поне малко,крайно време и Бате Бойко да обърне внимание на железницата,при него само това,онава и скапанато метро го интресува,въобще няма интерес да задали една сума,ако не е голяма поне нещо,пак на БДЖ са им добре дошли в този момент!
БДЖ НАД ВСИЧКО!

Бате Бойко не е месия, В БДЖ на всички нива има изключително кадърни хора вкл. и в ръководството. Но имат една пречка и един недостатък. Пречката е за директно съкращаване (да не казвам уволняване) без право на повторно назначаване за него и неговите роднини в срок от поне 10г. А недостатъка е липсата на мощен и агресивен (еврейски) мениджмънт. Едно е да си изключително добър и технически подготвен кадър с дългогодишен опит в железницата и съвсем друго е да имаш уменията да я управляваш правилно (агресивно) и да се стремиш да прилапаваш все по-голяма част от пазара както тук, така и навън. На думи е лесно, на практика е трудно да се постигне но не и невъзможно.Bdz_fan_site написа:Този път железничарите са адсулютно прави,спор няма,крайно време беше и те да напомнят,че са хора и има глад и мизерия в семействата,БДЖ с тази глупост да не дават нито лев за модернизация и заплати,нека поне тази стачка да се промени поне малко,крайно време и Бате Бойко да обърне внимание на железницата,при него само това,онава и скапанато метро го интресува,въобще няма интерес да задали една сума,ако не е голяма поне нещо,пак на БДЖ са им добре дошли в този момент!
кой казва че Бате Бойко не е месия, нали е министър-председател той решава какво ще става в тази държава в която стават само сеири, кога ще разберат тези управляващи, че без работници не може 


Мнения: 36
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 10:46 am
ами 98-ма даскалите подкрепиха ли ни...стачка няма да имаTramway написа:В цял свят при такива протести някой страда. Туй е необходимо зло. Ако от другия месец те съкращават и оставаш без пари на улицата, и ти чудо ще направиш. Ама като беше даскалската стачка ви беше гот, а драги тинейджъри?
Извинявам са за отклонението от темата.
БДЖ и НК"ЖИ" са в много неизгодна позиция в момента ! За да получат "глътка въздух " т.е. толкова необходимия им за момента заем са принудени да вземат тези мерки ! В това няма нищо страшно стига да има ясен план от кои сектори ще се съкращават хора , еди колко си % администрация , еди колко си % еди какви си , и когато от тази реформа се подобрява работата и се оптимизира /особенно сполучлива българска дума / няма нищо лошо !
При НК"ЖИ" ситуацията е малко по ясна , там поне казват : " Ние с тези пари ще закупим модерна техника за поддръжката на железния път , така че при нас съкращенията ще засегнат най-много шерпите , демек ниско платения и неквалифициран персонал , които и без друго не може да се стимулира да работи качествено за ниското заплащане ,което получава !".
Но в БДЖ трябва да има ясна програма за модернизация с точно представени мерки и срокове за изпълнение , които е много важно да се изпълняват точно и навреме за да се успокоят останалите работещи и да са сигурни в своето бъдеще !
Глобално погледнато "черното злато " от тук насетне само ще поскъпва , може да има краткотрайни моменти, през които да поевтинява ,но ще е незначително , което ще доведе автомобилния транспорт до много неизгодна ситуация !
Когато имаш добре работеща и ефективна железница неминуемо автомобилните компании ще разберат , че за тях е много по изгодно да бъдат довеждащ/отвеждащ от железницата транспорт !
Та в резюме написаното до тук : "Трай бабо за хубост ! "
При НК"ЖИ" ситуацията е малко по ясна , там поне казват : " Ние с тези пари ще закупим модерна техника за поддръжката на железния път , така че при нас съкращенията ще засегнат най-много шерпите , демек ниско платения и неквалифициран персонал , които и без друго не може да се стимулира да работи качествено за ниското заплащане ,което получава !".
Но в БДЖ трябва да има ясна програма за модернизация с точно представени мерки и срокове за изпълнение , които е много важно да се изпълняват точно и навреме за да се успокоят останалите работещи и да са сигурни в своето бъдеще !
Глобално погледнато "черното злато " от тук насетне само ще поскъпва , може да има краткотрайни моменти, през които да поевтинява ,но ще е незначително , което ще доведе автомобилния транспорт до много неизгодна ситуация !
Когато имаш добре работеща и ефективна железница неминуемо автомобилните компании ще разберат , че за тях е много по изгодно да бъдат довеждащ/отвеждащ от железницата транспорт !
Та в резюме написаното до тук : "Трай бабо за хубост ! "
Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Предварително се извинявам, ако някой се почувства засегнат от следващите мои редове, но изразявам лично свое мнение. Когато съм ядосан и направо бесен по някакъв въпрос, не си поплювам твърде. Аз също имам какво да напиша по въпроса за състоянието на родните железници, стачката, която евентуално предстои, но се опасявам, че някои от изразите и твърденията ми ще прозвучат твърде крайно и емоционално, така че деликатно ще си замълча. Не искам да чувам, че всички тези съкращения и орязвания, които предстоят за сметка на нашите влакове, ще се правят само за добро и че ефекта щял да бъде само положителен, щото ако някой ми го заяви това насреща, не отговарям за последствията. Имам чувството, че накрая ще останат само две ЖП линии от изток на запад (по дължината) в България, едната в северна, а другата в южната част на страната и да речем още толкова линии от север на юг, през Балкана. Това всичко ей така, колкото да не остане България без железопътни връзки със страните съседки. Кой знае всичко останало ще се закрие, затвори и ликвидира. Искрено се надявам това да остане само мрачно предположение и нищо повече.
Прадядо ми по бащина линия е бил локомотивен машинист по линията Русе - Варна. За него нямам информация дали е участвал в железничарската стачка през 1919 година, но за другия ми прадядо, по майчина линия (бил е шлосер в локомотивно депо Горна Оряховица), със сигурност знам, че е участвал и то много дейно. След края на стачката не е видял добро. Бил е жестоко бит, както в главата, така и по цялото тяло, заради това че е бил един от най-активните стачкуващи. Вследствие на побоя развива мигрена. Губи работата си като железничар поне за няколко години. После пак го назначават.
Прадядо ми по бащина линия е бил локомотивен машинист по линията Русе - Варна. За него нямам информация дали е участвал в железничарската стачка през 1919 година, но за другия ми прадядо, по майчина линия (бил е шлосер в локомотивно депо Горна Оряховица), със сигурност знам, че е участвал и то много дейно. След края на стачката не е видял добро. Бил е жестоко бит, както в главата, така и по цялото тяло, заради това че е бил един от най-активните стачкуващи. Вследствие на побоя развива мигрена. Губи работата си като железничар поне за няколко години. После пак го назначават.
Върху две гуми или върху две талиги по две релси!
Информация
Модератори