
http://www.railwaypassion.com/forums/in ... 942.0.html
Тук има информация как можете да си осигурите двете книги, след като излязат. Необходимо е да преведете 98 лева по сметката на Сдружение "Ж.П. Моделисти", както е описано. Не може да се купи само единия том, продават се само заедно. Много е важно да се знае, че засега има само 50 свободни комплекта от двете книги, някои от които вече са заявени. Заявката се потвърждава при превеждане на сумата. Срокът за заявки и съответно преводи е до 31-ви март., но в случай, че всички бройки бъдат заявени по-рано, приемането на заявки и преводи ще се преустанови. Така че, който желае да притежава тези уникални книги, да побърза. Цената е изключително добра, обикновено такива книги струват по 40-50 евро, в много случаи и повече, само един том и то с много по-малко страници.
Тук има информация как можете да си осигурите двете книги, след като излязат. Необходимо е да преведете 98 лева по сметката на Сдружение "Ж.П. Моделисти", както е описано. Не може да се купи само единия том, продават се само заедно. Много е важно да се знае, че засега има само 50 свободни комплекта от двете книги, някои от които вече са заявени. Заявката се потвърждава при превеждане на сумата. Срокът за заявки и съответно преводи е до 31-ви март., но в случай, че всички бройки бъдат заявени по-рано, приемането на заявки и преводи ще се преустанови. Така че, който желае да притежава тези уникални книги, да побърза. Цената е изключително добра, обикновено такива книги струват по 40-50 евро, в много случаи и повече, само един том и то с много по-малко страници.

На Димитър Деянов последното издание (жълто) го имаше до скоро в книжарницата на ул.Иван Вазов №3 с последна цена 42,00лв.
Най-пълното до момента с потвърдени факти. Много чертежи, черно/бели цветни снимски, таблици с технически данни и фабрични номера. История на доставка и бракуване.
Обхваща в един том всички български серии на подвижен състав (с двигател) и е много добро, луксозно издание с твърди корици.
Първоначално цената му бе 38,00 лв но след две седмици стана на 42,00 лв.
Проверете, може все още там да я има.
Хубаво е обаче да имате и по старите издания (включително и двутомното от 70-те години) защото не всичко от стари е влезнало в последното отпечатване.

Най-пълното до момента с потвърдени факти. Много чертежи, черно/бели цветни снимски, таблици с технически данни и фабрични номера. История на доставка и бракуване.
Обхваща в един том всички български серии на подвижен състав (с двигател) и е много добро, луксозно издание с твърди корици.
Първоначално цената му бе 38,00 лв но след две седмици стана на 42,00 лв.
Проверете, може все още там да я има.
Хубаво е обаче да имате и по старите издания (включително и двутомното от 70-те години) защото не всичко от стари е влезнало в последното отпечатване.


какво е това нещо да качват цената поради голям интерес 


Глобален модератор

За тези , които не са учили икономика и / или маркетинг.Цената на една стока (услуга) се определя от два главни фактора - тъсене и предлагане.При по - високо търсене , европейската доктрина дава мнение , че цената следва да се повиши.Така чистата печалба се формира на критерий по - висока цена на дадена стока и услуга.При американския тип базисен модел е точно обратното - при по - високо тъсене , цената се намалява , за да се стимулира самото тъсене.Нуждите на пазара изискват по този начин стимулиране на предлагането и цената е логично да слезе надолу.Мотивът на щатските учени е , че печалба следва да се търси не във високата цена , а в количеството продадени бройки от дадена стока , или брой предоставени услуги.Именно тези разсъждения са възприети по - късно и в Европа , като и до ден днешен двата модела се прилагат на равни начала.У нас как е..... няма смисъл да коментирам , всеки може да се досети.
Толкова с отклонението.
Толкова с отклонението.


Демек трябва да преведеш паричките по сметката - в Пловдив не може да няма Алфа Банк, като в клетката "основание" пишеш "Дарение за издаването на енциклопедия". Ще ти удържат два лева такса за превода. След като направиш това, автоматично ще бъдеш включен. Няма как да си запазиш, без да платиш.Сдружение с нестопанска цел в обществена полза „ЖП МОДЕЛИСТИ”,
ЕИК 175691230, рег. по ф.д. №269/09 г.на СГС, със седалище и адрес на управление:
Гр. София, п.к. 1574, р-н „Слатина”, ул. "Гео Милев” №158,
ВТУ "Тодор Каблешков”, Първи учебен корпус, ет. 4, представлявано от Управителя Венелин Василев.
Дарението ще бъде изплатено в полза на Сдружение "ЖП Моделисти" по банкова сметка при банка:
ALPHA BANK-
BANKS CODE: CRBA9898
BGL: BG10CRBA98981230010026
Основание: Дарение за издаването на енциклопедия
98 /деветдесет и осем/ лева за двата тома в комплект.
Енциклопедията ще се издава изцяло финансирана чрез дарения и няма да се продава в търговската мрежа.
Дарителите ще получат екземпляр/и от изданието, което е обвързано изцяло с получените от тях дарения.
Сдружение с нестопанска цел в обществена полза „ЖП МОДЕЛИСТИ”,
ЕИК 175691230, рег. по ф.д. №269/09 г.на СГС, със седалище и адрес на управление:
Гр. София, п.к. 1574, р-н „Слатина”, ул. "Гео Милев” №158,
ВТУ "Тодор Каблешков”, Първи учебен корпус, ет. 4, представлявано от Управителя Венелин Василев.
Дарението ще бъде изплатено в полза на Сдружение "ЖП Моделисти" по банкова сметка при банка:
ALPHA BANK-
BANKS CODE: CRBA9898
BGL: BG10CRBA98981230010026
Основание: Дарение за издаването на енциклопедия
98 /деветдесет и осем/ лева за двата тома в комплект.
Енциклопедията ще се издава изцяло финансирана чрез дарения и няма да се продава в търговската мрежа.
Дарителите ще получат екземпляр/и от изданието, което е обвързано изцяло с получените от тях дарения.
Пиши на Гроздан Грозев и му кажи, че искаш книгите, но трябва колкото се може по-скоро да преведеш парите, защото бройките намаляват. Това е мейла:
aoia_aoia@abv.bg


Това нещо прилича на селско заяждане...без да се обиждате,07 написа:Ти без пари ли искаш? Ами напиши ти, издай, и тогава ще казваш колко ще струва и каква ще е надценката!LALich написа:Когато издателят е един(т.е. има монопол) ,всяко покачване на цената е спекула!
защото става въпрос за две различни неща все пак.
Написалия книгата, в случая няма нищо общо с вдигането на цената от
издателя ... а в случая, по-точно от търговеца (който обаче е и издател).
Беше потвърдено че целият тираж е бил предварително заплатен от спонсор/и и вдигането до 42,00 лв си е решено на доста по-късен етап.
Тоест наистина си е чиста спекула, но да не забравяме, че само у нас думата спекула е ...мръсна.
Той Емил го е казал - търсенето определя пазара!
Обаче и второ издание не направиха за тези три години, въпреки цената и голямото търсене и от чужбина вече.
Или както се казва - без коментар - всичко е ясно!!!

Точно за това и новата (бъдеща) книга - тази по която тук е темата, за пътническите вагони, също предварително набира спонсори и определя цената, както и че няма да минава през "търговци", а именно за да се избегне спекулата и т.н.
Впрочем книгата (ако всичко е наред) ще излезне от печат ...
Отговор #42 -: 19 Май 2011, 11:57:00От вчера, нови 15 броя комплекти от предстоящата книга на Стефан Стоичков " Пътническите вагони в БДЖ 1867-2010" могат да бъдат заявени и платени по описания в началото на темата начин. Предпечатната подготовка върви добре. Ако всичко върви по план, на 11 юни ще се чества вторият рожден ден на "Сдружение ЖП моделисти". Желанието ни е, да представим пробен отпечатък от първите коли/страници/, облечени с корицата на книгата в окончателен вид. Мога да ви уверя, че такова луксозно българско издание, не се вижда всеки ден по книжарниците, а на тема железници, никога не е имало. Усилията определено си заслужават. Благодаря на всички, които със своето финансово участие и труд, превръщат този уникален проект в реалност!Имат ли шанс изпусналите срока за внасяне на дарението поради заспалост да се включат... питам за мен защото чак сега виждам темата?
Гроздан Грозев, главен редактор на изданието
напуснал Сдружение "Клуб Железопътен Моделизъм - България"
Информация
Модератори