
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Ще направя кратък разбор на ж.п. мрежата , където някога можеха да се видят тези локомотиви и какво е положението в наши дни.Като примери ще подавам снимки , на които съм попадал в Интернет.
В района на Дупница преди електрификацията , 07-00-ците обслужваха целия график - както пътническите , така и товарните влакове.С електрифицирането на участъка до Кулата тяхната работа основно се пое от електровозите , но и до ден днешен , се срещат товарачки начело със 07-00-ци.Поради липса на машини , дори се е случвало това , но подобни събития са били единични случаи.По онова време в Кюстендилско също се срещаха масово - било на пътнически , било на товарни влакове.Примери като този и този са показателни.
По - късно недайно всички 07-00-ци се изпариха , главно поради невъзможността да отопляват влаковете през зимния период на годината , но както тогава (имало е вагон - отоплители) , така и през лятото , тези машини вече не теглеха влакове към Кюстендил.Замениха се от 55-00-ците.
За отбелязване е , че 07-00-ци са теглили международните влакове за Сърбия преди електрификацията на линията до Димитровград ZS.
В района на Горна Оряховица , имам впечатления от 2001 г. , когато 07-00-ците бяха основна тяга по нелектрифицираните участъци , като Плевен - Черквица , Левски - Троян , Левски - Свищов , а тук виждате влака за Елена.В този период единствено линията до Зл. панега се обслужваше от 06-00-ци.На тази снимка , която е правена на 11-ти юли 2001 г. зад мен се вижда ПВ , аналог на сегашния 24205 , заминаващ от Свищов.Там където пътническото движение все още съществува , всички влакове се обслужват от мотрисите DESIRO.Пак поради ремонти или повреди с мотрисите , се пускат композиции , но някогашните внушителни състави , сега са заменени с бледи копия от един вагон и тягата вместо руска , вече е румънска.
В Русенско локомотивите от тази серия се използват по два нелектрифицирани участъка - през Моста на дружбата и второстепенната линия Самуил - Силистра.Към настоящия момент се срещат и по двете дестинации (до Румъния ж.п. администрациите се редуват през определени години и сега няма как да се види 07-00-ца , тъй като е ред на румънците).Товарни влакове с русенски 07-00-ци не съм виждал , но не значи , че е нямало.Като пример подавам 3 снимки - влакът на гара Самуил (11-ти септември 2001 г.) , от пероните на Силистра и една от 1-ви август 2010 г. , на която се вижда единственият влак , останал с тази тяга в наши дни - нощният , осъществяващ връзката на тази част на Северозападна България със столицата София.
Във Варненско 07-00-ците се ползваха изцяло за пътническото движение по два клона - до Кардам и Ст.Оряхово.Едно време такива гледки бяха ежедневие:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Докато сега ежедневието е такова.Все пак по аналогия със Силистра , единственият влак , който се тегли 07-00-ца е нощният , свързващ този край на България със столицата.След закриването на линията за Ст.Оряхово и замяната на композициите по линията за Кардам , 07-00-ците могат да се видят на товарни влакове.
За Пловдивско няма голям смисъл да се споменава , понеже каквото и да напише всеки един от вас , ще бъде вярно.07-00-ците , заедно с 06-00-ците години наред бяха основната тяга по неелектрифицираните участъци до Пещера , Панагюрище и Свиленград.Използваха се в участъка от Димитровград до Подкова , като се срещаха както на пътнически , така и на товарни влакове.В наше време могат да се видят предимно на вторите.Все пак именно на дизеловите локомотиви е отредено място да теглят и един бръз влак , макар и движещ се само един ден в седмицата.
От мен е това.Вярвам , че всеки един форумец може да даде безброй примери , или да разкаже история , свързана с тези локомотиви , но истината е , че постепенно за тези неуморни през годините труженици остава все по - малко работа.Бъдещата електрификация на трасето до Свиленград ще ограничи още повече тяхната водеща роля и при товарните влакове - там , където и досега доминират.
В района на Дупница преди електрификацията , 07-00-ците обслужваха целия график - както пътническите , така и товарните влакове.С електрифицирането на участъка до Кулата тяхната работа основно се пое от електровозите , но и до ден днешен , се срещат товарачки начело със 07-00-ци.Поради липса на машини , дори се е случвало това , но подобни събития са били единични случаи.По онова време в Кюстендилско също се срещаха масово - било на пътнически , било на товарни влакове.Примери като този и този са показателни.
По - късно недайно всички 07-00-ци се изпариха , главно поради невъзможността да отопляват влаковете през зимния период на годината , но както тогава (имало е вагон - отоплители) , така и през лятото , тези машини вече не теглеха влакове към Кюстендил.Замениха се от 55-00-ците.
За отбелязване е , че 07-00-ци са теглили международните влакове за Сърбия преди електрификацията на линията до Димитровград ZS.
В района на Горна Оряховица , имам впечатления от 2001 г. , когато 07-00-ците бяха основна тяга по нелектрифицираните участъци , като Плевен - Черквица , Левски - Троян , Левски - Свищов , а тук виждате влака за Елена.В този период единствено линията до Зл. панега се обслужваше от 06-00-ци.На тази снимка , която е правена на 11-ти юли 2001 г. зад мен се вижда ПВ , аналог на сегашния 24205 , заминаващ от Свищов.Там където пътническото движение все още съществува , всички влакове се обслужват от мотрисите DESIRO.Пак поради ремонти или повреди с мотрисите , се пускат композиции , но някогашните внушителни състави , сега са заменени с бледи копия от един вагон и тягата вместо руска , вече е румънска.
В Русенско локомотивите от тази серия се използват по два нелектрифицирани участъка - през Моста на дружбата и второстепенната линия Самуил - Силистра.Към настоящия момент се срещат и по двете дестинации (до Румъния ж.п. администрациите се редуват през определени години и сега няма как да се види 07-00-ца , тъй като е ред на румънците).Товарни влакове с русенски 07-00-ци не съм виждал , но не значи , че е нямало.Като пример подавам 3 снимки - влакът на гара Самуил (11-ти септември 2001 г.) , от пероните на Силистра и една от 1-ви август 2010 г. , на която се вижда единственият влак , останал с тази тяга в наши дни - нощният , осъществяващ връзката на тази част на Северозападна България със столицата София.
Във Варненско 07-00-ците се ползваха изцяло за пътническото движение по два клона - до Кардам и Ст.Оряхово.Едно време такива гледки бяха ежедневие:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Докато сега ежедневието е такова.Все пак по аналогия със Силистра , единственият влак , който се тегли 07-00-ца е нощният , свързващ този край на България със столицата.След закриването на линията за Ст.Оряхово и замяната на композициите по линията за Кардам , 07-00-ците могат да се видят на товарни влакове.
За Пловдивско няма голям смисъл да се споменава , понеже каквото и да напише всеки един от вас , ще бъде вярно.07-00-ците , заедно с 06-00-ците години наред бяха основната тяга по неелектрифицираните участъци до Пещера , Панагюрище и Свиленград.Използваха се в участъка от Димитровград до Подкова , като се срещаха както на пътнически , така и на товарни влакове.В наше време могат да се видят предимно на вторите.Все пак именно на дизеловите локомотиви е отредено място да теглят и един бръз влак , макар и движещ се само един ден в седмицата.
От мен е това.Вярвам , че всеки един форумец може да даде безброй примери , или да разкаже история , свързана с тези локомотиви , но истината е , че постепенно за тези неуморни през годините труженици остава все по - малко работа.Бъдещата електрификация на трасето до Свиленград ще ограничи още повече тяхната водеща роля и при товарните влакове - там , където и досега доминират.



Това през кои години е било?VESO написа: В района на Дупница преди електрификацията , 07-00-ците обслужваха целия график - както пътническите , така и товарните влакове.С електрифицирането на участъка до Кулата тяхната работа основно се пое от електровозите , но и до ден днешен , се срещат товарачки начело със 07-00-ци.Поради липса на машини , дори се е случвало това , но подобни събития са били единични случаи.По онова време в Кюстендилско също се срещаха масово - било на пътнически , било на товарни влакове.Примери като този и този са показателни.
По - късно недайно всички 07-00-ци се изпариха , главно поради невъзможността да отопляват влаковете през зимния период на годината , но както тогава (имало е вагон - отоплители) , така и през лятото , тези машини вече не теглеха влакове към Кюстендил.Замениха се от 55-00-ците.
За отбелязване е , че 07-00-ци са теглили международните влакове за Сърбия преди електрификацията на линията до Димитровград ZS.
какви са им номерата можеш ли да кажеш и колко са на бройSaruman написа:Локалните до Габрово, колкото и да са малко са с 07.

Тодоре , имаш ли снимка с 06-00-цa на международния? В Интернет пък попаднах на 07111-8 , правена от Н. Петракиев на 23-ти януари 2005 г.
Информация
Модератори