Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

За трети път в разстояние на няколко месеца засичам тежък товарен влак в Левски-Павликени. Транзит през Лс. Привечер към 19 и 20:40ч. Седмаците са два- с огромен напън по Бутовския баир.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

46 242 написа:За трети път в разстояние на няколко месеца засичам тежък товарен влак в Левски-Павликени. Транзит през Лс. Привечер към 19 и 20:40ч. Седмаците са два- с огромен напън по Бутовския баир.

снимайго :D :D :D бай седмак :D :D :D
Мнения: 129
Регистриран на: Чет Яну 13, 2011 12:34 pm
Местоположение: Враца

Мнение от emoboi95 »

Можете ли да ми кажете 7-те по коя линия най-чести се движат. :)
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Можете ли да ми кажете 7-те по коя линия най-чести се движат. :)
Така като гледам от Пловдив към Първомай и т.н.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

1 , 2 , 4 , 9 , 23 , 24 , 28 и 91-а линии .
В депо Дупница (5-та линия )също имаха седмаци но след електрификацията май почти не се ползват или само за локални и маневрени влакове.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

В Дупница се ползват за всички видове ЛТВ, понякога и за ДТВ, както и по 6-та линия.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ще направя кратък разбор на ж.п. мрежата , където някога можеха да се видят тези локомотиви и какво е положението в наши дни.Като примери ще подавам снимки , на които съм попадал в Интернет.

В района на Дупница преди електрификацията , 07-00-ците обслужваха целия график - както пътническите , така и товарните влакове.С електрифицирането на участъка до Кулата тяхната работа основно се пое от електровозите , но и до ден днешен , се срещат товарачки начело със 07-00-ци.Поради липса на машини , дори се е случвало това , но подобни събития са били единични случаи.По онова време в Кюстендилско също се срещаха масово - било на пътнически , било на товарни влакове.Примери като този и този са показателни.
По - късно недайно всички 07-00-ци се изпариха , главно поради невъзможността да отопляват влаковете през зимния период на годината , но както тогава (имало е вагон - отоплители) , така и през лятото , тези машини вече не теглеха влакове към Кюстендил.Замениха се от 55-00-ците.
За отбелязване е , че 07-00-ци са теглили международните влакове за Сърбия преди електрификацията на линията до Димитровград ZS.

В района на Горна Оряховица , имам впечатления от 2001 г. , когато 07-00-ците бяха основна тяга по нелектрифицираните участъци , като Плевен - Черквица , Левски - Троян , Левски - Свищов , а тук виждате влака за Елена.В този период единствено линията до Зл. панега се обслужваше от 06-00-ци.На тази снимка , която е правена на 11-ти юли 2001 г. зад мен се вижда ПВ , аналог на сегашния 24205 , заминаващ от Свищов.Там където пътническото движение все още съществува , всички влакове се обслужват от мотрисите DESIRO.Пак поради ремонти или повреди с мотрисите , се пускат композиции , но някогашните внушителни състави , сега са заменени с бледи копия от един вагон и тягата вместо руска , вече е румънска.

В Русенско локомотивите от тази серия се използват по два нелектрифицирани участъка - през Моста на дружбата и второстепенната линия Самуил - Силистра.Към настоящия момент се срещат и по двете дестинации (до Румъния ж.п. администрациите се редуват през определени години и сега няма как да се види 07-00-ца , тъй като е ред на румънците).Товарни влакове с русенски 07-00-ци не съм виждал , но не значи , че е нямало.Като пример подавам 3 снимки - влакът на гара Самуил (11-ти септември 2001 г.) , от пероните на Силистра и една от 1-ви август 2010 г. , на която се вижда единственият влак , останал с тази тяга в наши дни - нощният , осъществяващ връзката на тази част на Северозападна България със столицата София.

Във Варненско 07-00-ците се ползваха изцяло за пътническото движение по два клона - до Кардам и Ст.Оряхово.Едно време такива гледки бяха ежедневие:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Докато сега ежедневието е такова.Все пак по аналогия със Силистра , единственият влак , който се тегли 07-00-ца е нощният , свързващ този край на България със столицата.След закриването на линията за Ст.Оряхово и замяната на композициите по линията за Кардам , 07-00-ците могат да се видят на товарни влакове.

За Пловдивско няма голям смисъл да се споменава , понеже каквото и да напише всеки един от вас , ще бъде вярно.07-00-ците , заедно с 06-00-ците години наред бяха основната тяга по неелектрифицираните участъци до Пещера , Панагюрище и Свиленград.Използваха се в участъка от Димитровград до Подкова , като се срещаха както на пътнически , така и на товарни влакове.В наше време могат да се видят предимно на вторите.Все пак именно на дизеловите локомотиви е отредено място да теглят и един бръз влак , макар и движещ се само един ден в седмицата.

От мен е това.Вярвам , че всеки един форумец може да даде безброй примери , или да разкаже история , свързана с тези локомотиви , но истината е , че постепенно за тези неуморни през годините труженици остава все по - малко работа.Бъдещата електрификация на трасето до Свиленград ще ограничи още повече тяхната водеща роля и при товарните влакове - там , където и досега доминират.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

18208/18209 всеки ден се движат с 07 - през лятото 000, през зимата 100. Тук по нашия край между ГО и Плз сравнително често може да се види седмак с товарачка - поради недостиг на електровози. В Русе е същата работа.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Локалните до Габрово, колкото и да са малко са с 07.
Мнения: 15
Регистриран на: Вто Юни 29, 2010 10:24 am
Местоположение: София

Мнение от cronos »

VESO написа: В района на Дупница преди електрификацията , 07-00-ците обслужваха целия график - както пътническите , така и товарните влакове.С електрифицирането на участъка до Кулата тяхната работа основно се пое от електровозите , но и до ден днешен , се срещат товарачки начело със 07-00-ци.Поради липса на машини , дори се е случвало това , но подобни събития са били единични случаи.По онова време в Кюстендилско също се срещаха масово - било на пътнически , било на товарни влакове.Примери като този и този са показателни.
По - късно недайно всички 07-00-ци се изпариха , главно поради невъзможността да отопляват влаковете през зимния период на годината , но както тогава (имало е вагон - отоплители) , така и през лятото , тези машини вече не теглеха влакове към Кюстендил.Замениха се от 55-00-ците.
За отбелязване е , че 07-00-ци са теглили международните влакове за Сърбия преди електрификацията на линията до Димитровград ZS.
Това през кои години е било?
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

Saruman написа:Локалните до Габрово, колкото и да са малко са с 07.
какви са им номерата можеш ли да кажеш и колко са на брой :wink:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

До Кулата и до Димитровград ZS - до електрификацията.
До Кюстендил - снимките , които намерих датират различни периоди (тази например е правена на 21-ви август 2003 г.).
Виж този сайт ; в описанието вдясно на снимките са указани датите на тяхното заснемане.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

До Джс последно се движеха само 07 100 през отоплителния период. Лятотото имаше само 06.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Тодоре , имаш ли снимка с 06-00-цa на международния? В Интернет пък попаднах на 07111-8 , правена от Н. Петракиев на 23-ти януари 2005 г.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

VESO написа:Виж този сайт ; в описанието вдясно на снимките са указани датите на тяхното заснемане.
Сайтът е хубав, лошото е, че не всички снимки се отварят... :? :x :( :cry:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Публикувай отговор

Обратно към “Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotives”

Информация