
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
8615 e пълен хаос. Миналия петък имаше сума народ по коридорите.
Един вагон, ама пълен! (4627)

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Нещо подобно се получава и при международните 490/491.Състава е следния - 3 вагона,само в един от тях може да се пътува.В някои дни направо е абсурд да се съберат пътниците,като повечето от тях са нагъчкани като в консервна кутия.
Забелязал съм и още нещо-голяма част от идващите в По с 491 вечерта са цигани - някъде към 80-90% от пътниците,слизат с големи торби и сакове.Не знам от къде се събират толкова,може би идват още от Белград.
Забелязал съм и още нещо-голяма част от идващите в По с 491 вечерта са цигани - някъде към 80-90% от пътниците,слизат с големи торби и сакове.Не знам от къде се събират толкова,може би идват още от Белград.
И после има десетки гратисчии.46 242 написа:За кондукторите обаче е спокойствие в празния фургон....rexkos написа:8615 e пълен хаос. Миналия петък имаше сума народ по коридорите.

Един вагон, ама пълен! (4627)

Е то ако са във фургона ще е много добре.От наблюденията в 8614, който е двойно по-дълъг от 8610, в неделя също е претъпкан, но кондуктурите вместо да са във фургона имат служебно купе, след него има полицейско купе и по-такъв начин се губят 16 места за нищо.rexkos написа:И после има десетки гратисчии.46 242 написа:За кондукторите обаче е спокойствие в празния фургон....rexkos написа:8615 e пълен хаос. Миналия петък имаше сума народ по коридорите.

депо подуяне

Администратор
Снощи ПВ 10115 се напълни още от София, а на Подуяне вече беше невъзможно да се седи в него. Беше само с една секция - 32 141/142. На Подуяне се качиха около 25 железничари и седнаха в първия вагон. В това време някакво момче, което било оперирано си търсеше място, а началник - влакът(от Пловдив
) вместо да му освободи седалката до служебното място(там се бяха насадили дисагите на кондукторите), започна да крещи на колегите, които цял ден са били на работа и започна размяна на реплики. В разгара на ситуацията имаше няколко бързи заплахи от страна на началник - влака, след което целия вагон се надигна и последва бурен скандал. В край на крайщата въпросното място бе разчистено от дисаги, а колегите от превозните бригади от Пловдив още веднъж доказаха колко са нескопосани.

64.19

И в Дианата е имало подабни изпълнения не се е стигало, чак до комфликти обаче.Там винаги възникват неуредици със запазените места в 1-ви вагон.Понеже този вагон се явява някак си обърнат, големите номера са от към локомотива,а малките отзад, някой бригади зимат малките друг зимат големите и се получава, че твойто място е служебно. 

депо подуяне
Принципно да,но в действителност много малко хора си спазват местата и всеки сяда където намери.Аз в Дианата никога не си сядам на мястото,а пътувам във вагона серия 63 за превоз на инвалиди.Не знам на какъв принцип продават места за него,но той в определени дни е пълен повече от всички останали вагони,в други дни е почти празен.Но във всички случаи,е по-уютен. 


Касиерките, който продават билетите на ЦГ София са разделили касите като първите 4 каси са за Чайката, а останалите са за Белия кох и Дианата.На една от касите пред касиерката стой разпределението на 1 вагон и на С вагона, като преди мен хора пътуващи за По им дава места в С вагона, а на мен до Пзк 1-ви вагон.
Иначе аз и без това предпочитам началото на влака от дясно по посока на движение
Иначе аз и без това предпочитам началото на влака от дясно по посока на движение

депо подуяне
Преди време останах изключително неприятно изненадан,когато от първата каса долу исках да си купя билет до Пловдив за Дианата,а касиерката ми каза да съм идел на втората,пред която чакаха минимум 20 човека,понеже в нейния компютър не фигурирал този влак и когато тя вкара билет за него,давало грешка в системата.




Информация
Модератори