Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

bdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мамичката им мръсна на тия гадовеее :!: :evil: :evil: :evil: Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят :!:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

По един ковчег по - евтино ще им излезе. :D
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Споко. Скоро ще ги закрият. Ще останат по пероните безработно да дзяпат влаци. Всички от този край трябва да се съкратят до един. Локомотивите и влаковете им да преминат към София.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

dido73 написа:
bdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мамичката им мръсна на тия гадовеее :!: :evil: :evil: :evil: Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят :!:
Брусове мръсни гадни ще да са това. :evil:
Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

Nikss написа:
dido73 написа:
bdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.
Мамичката им мръсна на тия гадовеее :!: :evil: :evil: :evil: Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят :!:
Брусове мръсни гадни ще да са това. :evil:
Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото. :twisted:
Да ама противобуксувачната защита не я пише като наличност или работоспособност в бордовия дневник. По дневника не може да се разбере за липса на противобуксувачна защита. Ама то пък такова чудо в никое депо го няма. Само по 7-ма като се завърти локомотив и почват да му изчезват я противобуксувачна, я панелите на вторичните датчици на реостата. Ама ръководителите са виновни. Могли са да въведат правила за приемане и сдаване - и да фигурират въпросните рискови възли.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Не визирах вписване наличността на въпросните рискови възли в дневника, а за периодът, в който лок е бил по 7-ма линия да се отстранят от работа всички бригади, работили с него (проверяват се кои са от дневника) и докато не се намери изчезнатото няма да работят. :twisted: И да се научат следващия път да не крадат. Като го отнесат 10 човека зарад двама, ще стане доста весело. :D :lol: А въпросните рискови възли няма ли как да се пломбират и да се следи цялостта на пломбата :?: :roll: :idea: :arrow:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защитата против боксуване е пломбирана.
Почти никой обаче не следи такива екзотични пломби и липсата лъсва след дни или седмици.
Не е задължително лок бригада да е ровила. Може да е станало докато машината е стояла в депото.
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Ное 08, 2010 12:53 pm
Местоположение: лом

Мнение от vrende1972 »

Колеги искам да ви кажа че като не сте запознати с нещо не дейте да говорите глупости аз работя в брусарският график и искам да ви кажа че сме останали 9 машиниста колона видин е отделно както мездра и т. н.за мен тези машинисти са останали едни от малкото професионалисти в бдж обвързването на графика на локомотивите е такова че караме бърз влак до софи и връщаме друг веднага така че трябва да крадем във време на движение от частите на локомотива ние изцяло работим само в бързият график искам и да ви питам вие познавате ли лично някой поименно машинист да го кажете кой е този че нещо се не сещам и още нещо софииските машини са пълна развалина в сравнение с мездра преди бяха добри сега без клечки и други помагала не вървят ако искате демонстрация ще ви покажа посочете ми една още повече вие искате и тунинг на машините като реостат и др. няма такова нещо след като вземем машина от вас тя е на тор говоря за нашите цялата тлей вътре вие не знаете ли че има вентилация локомотива

КОЛЕГА, ПИШЕТЕ НА ПРАВИЛЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК А НЕ СТЕНОГРАФИРАЙТЕ!!!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.
Мнения: 5
Регистриран на: Пон Ное 08, 2010 12:53 pm
Местоположение: лом

Мнение от vrende1972 »

Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие
Модератор
Мнения: 362
Регистриран на: Сря Дек 10, 2008 9:32 pm
Местоположение: София
Аватар
Модератор

Мнение от amon »

МИСЛЯ, ЧЕ Е РЕДНО ДА СМЕКЧИТЕ ТОНА! РАЗПРАВИИТЕ НА ПАЗАРА!!!
ОП ''Среден ремонт електровози'' - Подуене
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

vrende1972 написа:Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие
Колега ти за ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш за орязаните кабели на RFT все след командировани локомотиви към депо Мездра. На 146 беше орязан кабела на RFT? Имаше поне 4 локомотива все 17х от Мездра, които бяха възстановявани в периода 2007-2008, на някои с повторно орязване. То по всички депа се носи славата за тия злодейства върху RFT и панелите Y8.x по вашия край. За ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш че и панелите на Y8.х също ги няма по ВАШИТЕ локомотиви. Еми вземи провери бе колега пък може и ти да научиш нещо ново - на 177 и на 178 панелите ги няма. На 180 също ги нямаше. И на повечето ВИ машини ги няма. Може в София да сме много некадърни ама поне на нашите машини панелите на Y8.x ГИ ИМА! Няма ги на вашите машини.
И ти научи нещо ново!
Поне като защитаваш региона си не се прави съвсем на отнесен.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Ситуацията в Мездра е не плачевна, а не знам каква просто... :? всеки прави каквото знае.
44142 написа:ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.
Евала, това е самата истина!

amon написа:МИСЛЯ, ЧЕ Е РЕДНО ДА СМЕКЧИТЕ ТОНА! РАЗПРАВИИТЕ НА ПАЗАРА!!!
На пазара няма как. София и Лом са много далече един от друг. :wink: :D
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 150
Регистриран на: Пет Ное 13, 2009 10:29 pm
Местоположение: Montana

Мнение от фена »

Ето как изглежда външно 45 - 147 след ГПР :
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372647
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372652
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372654
и нещо интересно от което се показа на първа кабина от стр на пом.маш.
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372653
Дано ако ходи за боя мине при тенекеджии от предаването Overhaulin...
:) :) :)
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация