
Мамичката им мръсна на тия гадовеееbdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.






«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Брусове мръсни гадни ще да са това.dido73 написа:Мамичката им мръсна на тия гадовеееbdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.![]()
![]()
![]()
Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят

Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Да ама противобуксувачната защита не я пише като наличност или работоспособност в бордовия дневник. По дневника не може да се разбере за липса на противобуксувачна защита. Ама то пък такова чудо в никое депо го няма. Само по 7-ма като се завърти локомотив и почват да му изчезват я противобуксувачна, я панелите на вторичните датчици на реостата. Ама ръководителите са виновни. Могли са да въведат правила за приемане и сдаване - и да фигурират въпросните рискови възли.Nikss написа:Брусове мръсни гадни ще да са това.dido73 написа:Мамичката им мръсна на тия гадовеееbdz46 написа:44 151 се е завъртяла за 2 дни по 7-ма линия и веднага е изчезнала противобоксувъчната защита, която работеше.![]()
![]()
![]()
Дано лекарства да си купят с парите от трафчетата. Дано много лекарства си купят
Единственият начин за справяне с всякакви такива кражби от тоя сорт, рязане на кабели на радиостанция и прочие е отстраняването на изродите от работа, докато не си признаят. Отваря се бордовият дневник, проверява се кои са евентуалните злосторници и не ходят на работа докато не се намери откраднатото.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Не визирах вписване наличността на въпросните рискови възли в дневника, а за периодът, в който лок е бил по 7-ма линия да се отстранят от работа всички бригади, работили с него (проверяват се кои са от дневника) и докато не се намери изчезнатото няма да работят.
И да се научат следващия път да не крадат. Като го отнесат 10 човека зарад двама, ще стане доста весело.
А въпросните рискови възли няма ли как да се пломбират и да се следи цялостта на пломбата








Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Колеги искам да ви кажа че като не сте запознати с нещо не дейте да говорите глупости аз работя в брусарският график и искам да ви кажа че сме останали 9 машиниста колона видин е отделно както мездра и т. н.за мен тези машинисти са останали едни от малкото професионалисти в бдж обвързването на графика на локомотивите е такова че караме бърз влак до софи и връщаме друг веднага така че трябва да крадем във време на движение от частите на локомотива ние изцяло работим само в бързият график искам и да ви питам вие познавате ли лично някой поименно машинист да го кажете кой е този че нещо се не сещам и още нещо софииските машини са пълна развалина в сравнение с мездра преди бяха добри сега без клечки и други помагала не вървят ако искате демонстрация ще ви покажа посочете ми една още повече вие искате и тунинг на машините като реостат и др. няма такова нещо след като вземем машина от вас тя е на тор говоря за нашите цялата тлей вътре вие не знаете ли че има вентилация локомотива
КОЛЕГА, ПИШЕТЕ НА ПРАВИЛЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК А НЕ СТЕНОГРАФИРАЙТЕ!!!
КОЛЕГА, ПИШЕТЕ НА ПРАВИЛЕН БЪЛГАРСКИ ЕЗИК А НЕ СТЕНОГРАФИРАЙТЕ!!!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.

Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие

Колега ти за ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш за орязаните кабели на RFT все след командировани локомотиви към депо Мездра. На 146 беше орязан кабела на RFT? Имаше поне 4 локомотива все 17х от Мездра, които бяха възстановявани в периода 2007-2008, на някои с повторно орязване. То по всички депа се носи славата за тия злодейства върху RFT и панелите Y8.x по вашия край. За ПЪРВИ ПЪТ сега чуваш че и панелите на Y8.х също ги няма по ВАШИТЕ локомотиви. Еми вземи провери бе колега пък може и ти да научиш нещо ново - на 177 и на 178 панелите ги няма. На 180 също ги нямаше. И на повечето ВИ машини ги няма. Може в София да сме много некадърни ама поне на нашите машини панелите на Y8.x ГИ ИМА! Няма ги на вашите машини.vrende1972 написа:Абе колега ти знаеш ли от къде до къде е 7 линия много е относително но щом казваш така е вярно във видин точат и маслото и ние сме загазили от тях но за столовете се сменят и в софия личнно не приех 45 194 заради сменени столове в софия така че това е за цяла българия така без горна а сме демек едно предприятие
И ти научи нещо ново!
Поне като защитаваш региона си не се прави съвсем на отнесен.

«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs

Ситуацията в Мездра е не плачевна, а не знам каква просто...
всеки прави каквото знае.


Евала, това е самата истина!44142 написа:ОООО изобщо не се крадне по 7-ма линия, столове се разменят, шини за реостата се крадат, силови кабели, шини за външно захранване, противобуксувачната защита, антенния кабел на станцийте, кабелите на станцийте, разплитат се заземителните въжета и се орязват, точи се маслото на трафа и тн. Просто по 7-ма линия сте за чудо и приказ.
На пазара няма как. София и Лом са много далече един от друг.amon написа:МИСЛЯ, ЧЕ Е РЕДНО ДА СМЕКЧИТЕ ТОНА! РАЗПРАВИИТЕ НА ПАЗАРА!!!


Последно промяна от Nikss на Пет Фев 11, 2011 9:43 pm, променено общо 2 пъти.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Ето как изглежда външно 45 - 147 след ГПР :
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372647
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372652
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372654
и нещо интересно от което се показа на първа кабина от стр на пом.маш.
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372653
Дано ако ходи за боя мине при тенекеджии от предаването Overhaulin...

http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372647
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372652
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372654
и нещо интересно от което се показа на първа кабина от стр на пом.маш.
http://fena85.snimka.bg/travel/bdj-i-nk ... 9.22372653
Дано ако ходи за боя мине при тенекеджии от предаването Overhaulin...



Информация
Модератори