
Ужас,3 вагона за такова дълго разстояние,представям си какво става вътре в петък вечер примерно....старозагорци скоро може да почнат да карат само машината...


Нещата отиват на към много зле за холдинга поне по отношение на пътническите превози с това орязване на съставите. Да, наистина има влакове, които в определени дни не генерират пътникопоток за броят вагони, с който са се движили в предишния ГДВ, но има дни, в които им трябват допълнителни вагони. Всички знаем, че финансовото положение е тежко, но така не бива да се продължава.



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Честно казано се замислих и за тоя вариант, но Янтрата например на какво основание е орязана? Нейните вагони не се пускат на мястото на ДМВ. Вярно, на 30-ти януари /неделя/ като пътувах, бях във 2-ри вагон и абсолютно сам на масичка от Чб до Сф, а имаше и други празни двойки, 4-ките бяха заети, докато на 12-ти декември /неделя/ си трябваше 4-ти второкласен и това си е, пълна гъчканица беше. По нова година и 2 второкласни са достатъчни.
А има влакове /например Родопите, 8636/8637 /, които е грешка да бъдат орязвани по какъвто и да било повод... както чета мненията тук и разбирам, че те всеки ден генерират стабилен пътникопоток. 



Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
За сертификатите ли питате
Аз лично друго обяснение нямам. В тия студове надали се спират вагони за ревизия въпреки ужасяващата мизерия разпростираща се във всички депа / дори в наше село/ Пловдивските не знам как са, но на 3 януари като се возих с Хебъра и той не впечатли с особено чисти вагони... Единствено горските пътници и БВ по първа обслужвани от Пловдивски вагони има някакъв резон да са с намален състав, но пък към Свищов ще се пускат две кончета или там някоя 17 ка и не е логично да се орязват толкова много състави. Аз лично се питам защо не спрат например дезирата за Силистра, които са порядъчно празни, а спират претъпканите свищовски дезира
и ги заменят с един вагон ... и то какъв... ама кой да ти обясни.. Бай Тошово време мина и вече не би трябвало да се дотира Силистрата, ама кой знай може би се опитват всячески да спасят най младата линия от закриване, което като се замислим не е чак толкова лошо, но става за сметка на други много по важни и натоварени участъци 



О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Честно казано не се бях сещал сертификатите да са причина за спиране на огромен брой вагони и в последствие орязване на съставите. Това обаче автоматически може да го отхвърлим, защото както се знае не само вагоните, а и локомотивите са с изтекъл сертификат, пък си се движат, така, че това не е причина. Може да има вагони с неизправно или слабо отопление, но пак е съмнително поради голямата бройка.
Що се отнася до влаковете за Свищов, всичко там все още е с Дезиро, докато не ги спрат напълно. Конете се движат за Троян. Това е сегашната тенденция.

Що се отнася до влаковете за Свищов, всичко там все още е с Дезиро, докато не ги спрат напълно. Конете се движат за Троян. Това е сегашната тенденция.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Модератор
Към по-горния пост на Saruman бих добавил,че има промени в началните часове на тръгване и пристигане на влаковете по гореспоменатите линии, както и по 28-мо отклонение Варна - Кардам. Технологически се налага промяна, заради ДЛ 07 и 55, които ще правят маневри в крайните гари вместо Дезирата. Измененията в разписанието на тези влакове вече са налични в сайта на БДЖ.


Модератор

Информация
Модератори