Скоростната проба е до Тополите, а не до Търговище.Nikss написа:Днес, 29.12.2010 г., ЕМВ 32 015.0 + 32 016.8 е ходила на скоростна проба до Търговище (20398/20399).![]()
Значи от догодина ще печели.


Да, не съобразих.Nikss написа:За Свищов няма как с електрички.24101/24102 са с ДМВ 10.
![]()

Само този влак е с дизелово DESIRO , понеже то идва от Свищов.
Този бръз влак , за който пишеш се движеше последно през 1998 г. и изминаваше разстоянието от Габрово до столицата за 5 часа и половина.Разписанието му беше доста удобно , но с резонното обяснение "липса на пътници" бе спрян като много други негови "събратя".Сега в този край властват тези , за които е отворена тази тема.
Този бръз влак , за който пишеш се движеше последно през 1998 г. и изминаваше разстоянието от Габрово до столицата за 5 часа и половина.Разписанието му беше доста удобно , но с резонното обяснение "липса на пътници" бе спрян като много други негови "събратя".Сега в този край властват тези , за които е отворена тази тема.



След като се установи, че не 32 113/114, а 32 071/072 се е запалила онзи ден край КН, редно е да внесем малко информация. За нея се знае, че последно на 05.01.2011 г. е минала МПР във Варна, а миналата година е излязла от ГПР също във Варна. ПР й е правен в ГО в края на 2008 г.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Извинявям се че се отклонявяме от темата (ЕМВ 32), но искам да взема отношение към влака София-Габрово. На този влак съм се возил още от малко дете в началото на 1980-те чак до около 1994. Причината хората да го използваха тогава беше че имаше 1 автобус до София на ден. И по онези времена влака тръгваше полупразен (че и 80% празен) и се пълнеше по пътя. На Искър пристигаше често над 85% пълен. Вечерта се повтаряше същото, само че в обратен ред.Saruman написа:3 часа и 10, ама когато не се кара в ограниченията. Ако е в ограниченията малко под 4 часа. Но пък като е имало Шипката е било много удобно защото се пристига рано в София, а се тръгва късно от София.
Днес такъв влак няма смисъл. София-Габрово по пътя е 227 км, по линията 353 км. Едно, времепътуване под 04 ч 45 мин е нереално дори и при проектни скорости и второ, билета ще е почти толкова скъп колкото с автобуса. Днес има 4 (някои дни 5) автобуса - сутрин, обед и надвечер, като ЮИ дори прави отбивка на летището(!) ако има пътници да летят.
Това е много добре за габровци, но не и за БДЖ. Обаче може да е по-изгодно БДЖ да назначат влак Габрово-Бургас: БВ 3554 Гр 6:00 - Дбв 07:50-08:10 (вр с Чайката до Сф) - Бс 10:50 и Бургас-Габрово: БВ 3555 Бс 17:00 , Дбв 19:40-20:00 (вр с Чайката от Сф) - Гр 21:50. Един такъв вариант ("брат" на Пл-Ва 2554/2555) ще възроди не един а два отминали влака (Гр-Сф и Пл-Бс) наведнъж и ще е много по-доходоносен за БДЖ, особено през лятото.


Няма как да стане - тази идея беше аз мечтаейки си да видя отново 43-45 сер. електровоз на Габрово. В сегашното си състояние - обрасла с 1 м висока трева, стрелки в задната гърловина дето я са обръщани веднъж в година я не и затворена през нощта - Габровската гара не може да поеме ежедневно пристигане на вагонен бърз влак в 22 ч, въртене на машината и тръгване обратно в 6 ч.
Това което би било по-реално е 3554/3555 да е Кв-Бс/Бс-Кв като се движи по графика на 30131/30136 в участъка Кв-Тл - може и да си остане пътнически влак (като 4640/4641 например) - и Тл-Бс да е бърз. ЕМВ 32 да поеме участъците Тл-Слв на 30131/30136. През лятото 40101/40106 дори може да возят директни вагони за/от 3554/3555 от/до Го, мисля че ще има достатъчно пътници да е рентабилно. Ако пуснат освежени 74-ки, дори и да ги таксуват като БВ Дбв-Го, пак ще има хора.
Моля, преди да пишете, прочетете заглавието на темата! Тук обсъждаме подвижния състав серия 32, а за графиците за движение на влаковете има цял раздел.
Това което би било по-реално е 3554/3555 да е Кв-Бс/Бс-Кв като се движи по графика на 30131/30136 в участъка Кв-Тл - може и да си остане пътнически влак (като 4640/4641 например) - и Тл-Бс да е бърз. ЕМВ 32 да поеме участъците Тл-Слв на 30131/30136. През лятото 40101/40106 дори може да возят директни вагони за/от 3554/3555 от/до Го, мисля че ще има достатъчно пътници да е рентабилно. Ако пуснат освежени 74-ки, дори и да ги таксуват като БВ Дбв-Го, пак ще има хора.
Моля, преди да пишете, прочетете заглавието на темата! Тук обсъждаме подвижния състав серия 32, а за графиците за движение на влаковете има цял раздел.

Как защо? За да прави компания на тези. 


Информация
Модератори