Румъния взе ремонта на наши вагони
Юристите на "Холдинг БДЖ" умуват как да прекратят търга
Румъния ще прави ремонта на 396 вагона на "Холдинг БДЖ", съобщиха от превозвача. Става дума за 186 пътнически първокласни и второкласни вагона, 110 зърновоза и 100 циментовоза, които ще бъдат обновени в Брашов. Основната причината за избора на комшиите е сключеното неофициално картелно споразумение между българските жп заводи за изкуствено поддържане на високи цени за ремонтите на вагони за "Холдинг БДЖ", коментираха запознати. Така българските жп заводи в Левски, Дряново, Септември и пр. остават без работа и ще трябва да пристъпят към драстично съкращаване на персонала си. Изключение прави само жп заводът в Карлово, който не участвал в картела и спечелил ремонта на 50 цистерни на БДЖ.
Ако се съди по размера на обявените в двата търга задължителни депозити за участие - съответно 106 404 лв. и 64 000 лв., то сумата, която ще изтече към Румъния, е над 3 млн. лв.
Друга причина за загърбването на българските жп заводи е Законът за обществените поръчки (ЗОП), според който българска фирма със задължения към хазната няма право да участва в конкурси за държавни поръчки. Поради което заводите в гр. Септември и гр. Самуил не били допуснати до участие. А негативът на жп завода в Септември се дължи именно на "Холдинг БДЖ", който му дължи над 4 млн. лв. Ако пусне фактури на БДЖ, за да си вземе парите, заводът в Септември трябва веднага да плати ДДС, за което няма пари. Поради това пък НАП не му издава документ, че не дължи данъци. Така заводът се намира в омагьосан кръг, от който единствено БДЖ може да го измъкне.
Според експерти от "Холдинг БДЖ" обаче след като румънците установили, че са единствен кандидат за ремонта на 210-те товарни вагона, надули цените. Поради което сега юристите на БДЖ умуват как безболезнено да прекратят търга и да пристъпят към директно договаряне с някой от нашите заводи. С което пък има опасност да нарушат ЗОП.
Юристите на "Холдинг БДЖ" умуват как да прекратят търга
Румъния ще прави ремонта на 396 вагона на "Холдинг БДЖ", съобщиха от превозвача. Става дума за 186 пътнически първокласни и второкласни вагона, 110 зърновоза и 100 циментовоза, които ще бъдат обновени в Брашов. Основната причината за избора на комшиите е сключеното неофициално картелно споразумение между българските жп заводи за изкуствено поддържане на високи цени за ремонтите на вагони за "Холдинг БДЖ", коментираха запознати. Така българските жп заводи в Левски, Дряново, Септември и пр. остават без работа и ще трябва да пристъпят към драстично съкращаване на персонала си. Изключение прави само жп заводът в Карлово, който не участвал в картела и спечелил ремонта на 50 цистерни на БДЖ.
Ако се съди по размера на обявените в двата търга задължителни депозити за участие - съответно 106 404 лв. и 64 000 лв., то сумата, която ще изтече към Румъния, е над 3 млн. лв.
Друга причина за загърбването на българските жп заводи е Законът за обществените поръчки (ЗОП), според който българска фирма със задължения към хазната няма право да участва в конкурси за държавни поръчки. Поради което заводите в гр. Септември и гр. Самуил не били допуснати до участие. А негативът на жп завода в Септември се дължи именно на "Холдинг БДЖ", който му дължи над 4 млн. лв. Ако пусне фактури на БДЖ, за да си вземе парите, заводът в Септември трябва веднага да плати ДДС, за което няма пари. Поради това пък НАП не му издава документ, че не дължи данъци. Така заводът се намира в омагьосан кръг, от който единствено БДЖ може да го измъкне.
Според експерти от "Холдинг БДЖ" обаче след като румънците установили, че са единствен кандидат за ремонта на 210-те товарни вагона, надули цените. Поради което сега юристите на БДЖ умуват как безболезнено да прекратят търга и да пристъпят към директно договаряне с някой от нашите заводи. С което пък има опасност да нарушат ЗОП.
Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 

Ето нещо ново но ужасно: около 22.30 в събота са се сблъскали пътнически и товарен влак в Германия , около 10 убити , 45 ранени от които 18 тежко.

http://news.yahoo.com/s/ap/20110130/ap_ ... rain_crash
http://www.msnbc.msn.com/id/41330876/ns ... ws-europe/



http://news.yahoo.com/s/ap/20110130/ap_ ... rain_crash
http://www.msnbc.msn.com/id/41330876/ns ... ws-europe/

Сняг във влака - възможно е
Сняг във влака! Възможно е - доказват снимки, изпратени ни за рубриката "Аз, репортерът". Аномалията се случва във влак по пътя София-Варна.
Снимките са от вагон в първа класа на влака 2615 София-Варна. Изпращат ги наши зрители. На тях ясно се вижда, че цялата врата на вагона е в сняг и прозорците са обледенени от навяванията.
В средата на януари хората е трябвало да пътуват във влак без отопление, без дори да получат извинение. Хората често се оплакват, че влаковете не се отопляват.
Някои от пътниците казват, че във влака трябва да се примиряват с двете крайности: или е много студено, или е много топло.
От БДЖ оправдаха студа във влака София-Варна с отворен прозорец. Виновни били пътниците, които не затваряли прозорците, именно защото по-често се оплаквали от жега, отколкото от студ.
От Железопътната компания казаха за bTV, че всеки ден пътуват по 600 влака, от които се случва по технически причини само няколко вагона да не са отоплени.
източник: http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/5 ... jno_e.html
Сняг във влака! Възможно е - доказват снимки, изпратени ни за рубриката "Аз, репортерът". Аномалията се случва във влак по пътя София-Варна.
Снимките са от вагон в първа класа на влака 2615 София-Варна. Изпращат ги наши зрители. На тях ясно се вижда, че цялата врата на вагона е в сняг и прозорците са обледенени от навяванията.
В средата на януари хората е трябвало да пътуват във влак без отопление, без дори да получат извинение. Хората често се оплакват, че влаковете не се отопляват.
Някои от пътниците казват, че във влака трябва да се примиряват с двете крайности: или е много студено, или е много топло.
От БДЖ оправдаха студа във влака София-Варна с отворен прозорец. Виновни били пътниците, които не затваряли прозорците, именно защото по-често се оплаквали от жега, отколкото от студ.
От Железопътната компания казаха за bTV, че всеки ден пътуват по 600 влака, от които се случва по технически причини само няколко вагона да не са отоплени.
източник: http://www.btv.bg/news/bulgaria/story/5 ... jno_e.html
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Делото за една от най-големите влакови катастрофи у нас пред прекратяване
Делото за една от най-големите влакови катастрофи у нас най-вероятно ще бъде прекратено поради изтекла давност.
През 1988 година при сблъсък на два влака на гара Илиянци на място загиват 11 души, 15 умират по-късно от раните си, а 140 са ранени.
В навечерието на първия учебен ден на 1988 година на гара Илиянци товарен влак, чакащ за маневра, внезапно тръгва и започва да реже купетата на преминаващия по това време експрес за Русе. Пътническият влак е пълен с хора.
Някъде там - между 5 и 6 коловоз, се удрят товарният влак и експресът. Кървавата баня преобръща живота на десетки семейства
По време на катастрофата Радой Ласкин е постови стрелочник. По думите му неясно защо машинистът на товарната машина не е реагирал.
Повече от 22 години след катастрофата той и част от оцелелите отново са в съдебната зала, защото делото не е приключило. Причината - през 1995 година Върховният касационен съд иска делото срещу него да бъде възобновено. Тогава една деловодителка в съда вместо да придвижи документите, ги архивира. По грешка.
И така до 2009 година, когато съвсем случайно съдия от градския съд открива забравеното дело. Междувременно години наред оцелелите чакат да бъдат уведомени, какво се случва, за да търсят обезщетение.
Днес делото беше отложено за пореден път. 22 години по-късно част от свидетелите вече са покойници. Давността на процеса изтича в средата на март. А това означава, че нито един от пострадалите няма да бъде обезщетен.
източник: http://www.btv.bg/news/bulgaria/zakonir ... avane.html
Делото за една от най-големите влакови катастрофи у нас най-вероятно ще бъде прекратено поради изтекла давност.
През 1988 година при сблъсък на два влака на гара Илиянци на място загиват 11 души, 15 умират по-късно от раните си, а 140 са ранени.
В навечерието на първия учебен ден на 1988 година на гара Илиянци товарен влак, чакащ за маневра, внезапно тръгва и започва да реже купетата на преминаващия по това време експрес за Русе. Пътническият влак е пълен с хора.
Някъде там - между 5 и 6 коловоз, се удрят товарният влак и експресът. Кървавата баня преобръща живота на десетки семейства
По време на катастрофата Радой Ласкин е постови стрелочник. По думите му неясно защо машинистът на товарната машина не е реагирал.
Повече от 22 години след катастрофата той и част от оцелелите отново са в съдебната зала, защото делото не е приключило. Причината - през 1995 година Върховният касационен съд иска делото срещу него да бъде възобновено. Тогава една деловодителка в съда вместо да придвижи документите, ги архивира. По грешка.
И така до 2009 година, когато съвсем случайно съдия от градския съд открива забравеното дело. Междувременно години наред оцелелите чакат да бъдат уведомени, какво се случва, за да търсят обезщетение.
Днес делото беше отложено за пореден път. 22 години по-късно част от свидетелите вече са покойници. Давността на процеса изтича в средата на март. А това означава, че нито един от пострадалите няма да бъде обезщетен.
източник: http://www.btv.bg/news/bulgaria/zakonir ... avane.html
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3582711 от ден на ден все повече стават простаците в тая държава 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Поредния абсурд:за 3 часа до морето след няколко години
http://www.vbox7.com/play:4a817233

Най-обичам боба ,леба и да ................ се возя във влак 


Днес бил подписан договора за Пловдив - Бургас (ж.п.магистрала Тракия) http://www.standartnews.com/news/details/id/93817/

Железниците: Сезон за реформи. http://sg.stroitelstvo.info/print/showi ... e=20110207

Обявени са офертите за Септември - Пловдив http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=357016
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=357017
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=357017

Трима дряновци задигнаха елементи от локомотивна машина
Трима дряновци са уличени за кражбата на метални елементи от локомотивна машина, съобщават от пресцентъра на Областна дирекция на МВР. Вчера в Районно управление „Полиция" Дряново е получен сигнал, че за времето от 13.00 часа на 9 февруари до 10.00 часа на 10 февруари, в участъка между Дряново и Дряновския манастир, неизвестно лице е задигнало алуминиеви и чугунени елементи от част на локомотивна машина, претърпяла произшествие при сблъсък със скална маса.
Хванатите за кражбата мъже са с инициали Й. Й. - на 25 години, Р. Н. на 46 години и И. Д. на 33 години.
Откраднатите вещи са намерени и иззети. По случая е заведена преписка.
Източник: Дарик Нюз
Трима дряновци са уличени за кражбата на метални елементи от локомотивна машина, съобщават от пресцентъра на Областна дирекция на МВР. Вчера в Районно управление „Полиция" Дряново е получен сигнал, че за времето от 13.00 часа на 9 февруари до 10.00 часа на 10 февруари, в участъка между Дряново и Дряновския манастир, неизвестно лице е задигнало алуминиеви и чугунени елементи от част на локомотивна машина, претърпяла произшествие при сблъсък със скална маса.
Хванатите за кражбата мъже са с инициали Й. Й. - на 25 години, Р. Н. на 46 години и И. Д. на 33 години.
Откраднатите вещи са намерени и иззети. По случая е заведена преписка.
Източник: Дарик Нюз


Can't wait.vkakachev написа:Една мечтаhttp://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=358859


Глобален модератор
"Трансимпекс” блокира сметките на БДЖ
Частен съдия-изпълнител обикаля длъжници за 7 млн. лева
"Трансимпекс" блокира сметките на централното управление на Холдинг БДЖ заради просрочени дългове, научи "Стандарт". Причината е изпълнителен лист, който ръководството на "Трансимпекс" извадило след спечелено дело срещу Холдинг БДЖ за около 7 млн. лв. забавени задължения. Дългът е по договор за доставка на колооси от Чехия, изпълнен отдавна перфектно от свързаната с бизнесмена Васил Божков "Трансимпекс", но неразплатен от Холдинг БДЖ.
Частен съдия-изпълнител веднага наложил запор на сметките на централата на холдинга. Все още неблокирани остават сметките на поделенията на железопътния холдинг в банки в Пловдив и Горна Оряховица.
Частният съдия-изпълнител събрал информация и за всички спедитори и товародатели, които ползват услугите на Холдинг БДЖ и имат някакви задължения към него. Спрямо някои от тях той вече предприел действия за събиране на вземанията на "Трансимпекс" от суми, които те дължат на жп превозвача. Холдинг БДЖ е в тежко финансово състояние заради намалението на превозваните товари. За миналата година те са едва 10,7 млн. тона - на равнището на 1948 г. "Трансимпекс" обслужва националната железопътна система и е традиционен партньор на Холдинг БДЖ за внос на маневрени и промишлени локомотиви и вагони, на релси, траверси, стрелки и всички резерви части за тях.
Белчо Цанев
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=360836
Доста интересна информация!, но да видим какво ще стане в Апсурдистан...
Частен съдия-изпълнител обикаля длъжници за 7 млн. лева
"Трансимпекс" блокира сметките на централното управление на Холдинг БДЖ заради просрочени дългове, научи "Стандарт". Причината е изпълнителен лист, който ръководството на "Трансимпекс" извадило след спечелено дело срещу Холдинг БДЖ за около 7 млн. лв. забавени задължения. Дългът е по договор за доставка на колооси от Чехия, изпълнен отдавна перфектно от свързаната с бизнесмена Васил Божков "Трансимпекс", но неразплатен от Холдинг БДЖ.
Частен съдия-изпълнител веднага наложил запор на сметките на централата на холдинга. Все още неблокирани остават сметките на поделенията на железопътния холдинг в банки в Пловдив и Горна Оряховица.
Частният съдия-изпълнител събрал информация и за всички спедитори и товародатели, които ползват услугите на Холдинг БДЖ и имат някакви задължения към него. Спрямо някои от тях той вече предприел действия за събиране на вземанията на "Трансимпекс" от суми, които те дължат на жп превозвача. Холдинг БДЖ е в тежко финансово състояние заради намалението на превозваните товари. За миналата година те са едва 10,7 млн. тона - на равнището на 1948 г. "Трансимпекс" обслужва националната железопътна система и е традиционен партньор на Холдинг БДЖ за внос на маневрени и промишлени локомотиви и вагони, на релси, траверси, стрелки и всички резерви части за тях.
Белчо Цанев
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=360836
Доста интересна информация!, но да видим какво ще стане в Апсурдистан...

В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
